خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 6 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته چهارم و از ساعت 20:00 در ورزشگاه یادگار امام تبریز رودررو خواهند شد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل را افتضاح آغاز کرده و در لیگ دو بازی را به سپاهان و پرسپولیس واگذار کرده و در پلی آف لیگ قهرمانان نیز به شارجه باخت و از آسیا حذف شد، حالا پس از به تعویق افتادن دیدار هفته سومش باید در هفته چهارم به مصاف مس رفسنجان برود.

از آن سو مس رفسنجان نیز با ساکت الهامی دو تساوی و یک شکست را ثبت کرده و نتیجتا در این بازی به دنبال گرفتن امتیاز از تبریز است.

دیدار دو تیم از ساعت 20:00 در تبریز آغاز خواهد شد و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 6 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده تراکتورتبریز و مس رفسنجان 6 شهریور 1402 | هفته چهارم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 6 شهریور 1402

تیم فوتبال تراکتور تبریز که در فصل نقل و انتقالات بسیار پرسروصدا عمل کرد فصل را به بدترین شکل ممکن آاز کرده و پس از دو شکست برابر دو رقیب اصلی در لیگ در پلی آف آسیا هم حذف شد و حالا برای نجات فصل محکوم به برد برابرمس رفسنجان ساکت الهامی است.

از آن سو مس رفسنجان که با محمد ربیعی در یکی دو فصل اخیر عملکردی تحسین برانگیز داشته حالا با ساکت الهامی که یکی از دو افتخار تاریخ تراکتور را رقم زده است شرایط خوبی ندارد و در سه بازی اول دو مساوی و یک شکست سنگین در خانه را تجربه کرده و باید دید ساکت در بازگشت به تبریز چه خواهد کرد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده تراکتور و مس رفسنجان 6 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا