خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ ها به کوشکی در پی اظهارات عجیب او درباره علی دایی و فردوسی پور

پیمان مولوی فعال اقتصادی در توییتر خود نوشت:

طنز تلخ مملکت این است که فردی که حتی سوپر سر کوچه شان او را نمیشناسد در باب مقبولیت #دایی یا … نظر می‌دهد که در اذهان میمانند یا نه! […] مطرح شدن با هر حرفی زدن

مهدی تدینی، تاریخ پژوه در اینستاگرام خود نوشت:

به گزارش انتخاب، یحیی گل‌محمدی می‌گوید بازی فولاد با توجه به میزبانی حریف و شرایط آب و هوایی برای پرسپولیس بسیار سخت بوده است.

یحیی گل‌محمدی پس از برد ارزشمند مقابل فولاد در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما و مردم خوب اهواز هستم. جا دارد از میزبانی خوب خوزستان و همه هواداران خودمان که جو خیلی خوب و با انرژی را به وجود آوردند تشکر کنم. بازی خوبی برگزار شد.

سرمربی سرخ‌ها در مورد شاگردانش بیان کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ علی‌رغم اینکه مشکلات زیادی دارند برای برد به زمین رفتند. میزبانی حریف و شرایط آب و هوایی هم کار را سخت کرده بود. در دقایق خوبی به گل رسیدیم. بازیکنان‌مان زحمات زیادی کشیدند و برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنیم.

یحیی در مورد توهین به فوتبالی‌ها در صدا و سیما بیان کرد: خیلی دوست دارم راجع به مسائل فنی بیشتر صحبت کنیم ولی هر بازیکن و مربی که برای مردمش زحمت کشیده باید مورد احترام قرار بگیرد. اسطوره‌هایمان هیچوقت فراموش نمی‌شوند، نمونه‌اش علی دایی. هیچکس نمی‌تواند در آینده یا حال بگوید علی دایی اسطوره نبوده است. این‌ها عزیز مردم هستند و نام‌شان پاک نمی‌شود. بهتر است احترام‌ها را نگه داریم‌. قدرشناسی که هیچوقت نداریم و اهمیت آنچنانی به آنها که زحمت کشیده‌اند داده نشده و پیشکسوتان الان مشکلات زیادی دارند که زندگی معمولی را برای‌شان سخت می‌کند. از یاد نبریم و سعی کنیم یادشان را زنده نگه داریم. به نفع مردم و همه ماست و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

کاربری با نام کورش بازیار در توییتر نوشت: صادق کوشکی، استاد انقلابی دانشگاه: “دایی محبوب نیست و شش ماه بعد از مرگش کسی او را بیاد نمی آورد” حکایت این [شخص] حکایت آدمی است که هرجا می رفت کسی او را نمی شناخت، می گشت، بزرگان آنجا را پیدا می کرد و به آنها ناسزا می گفت! مردم هم از يکديگر می پرسيدند: این کیه؟ #علی_دایی

کاربری به نام یوسف نوشت: #على_دايى به غير از مشهور بودن و محبوبيت به خاطر مردمى بودن ماندگار هم خواهد ماند. محمد صادق كوشكى، شش دهه بعد نامش در هيچ كجا نخواهد آمد؛ اما ميليون ها انسان براى فرزندانشان از اسطوره ايى به نام دايى نسل به نسل نقل خواهند كرد.

کاربری به نام احمدی نوشت: آقاي صادق كوشكي! متاسفم كه عليرغم ادعاي دانشگاهي بودن هنوز ياد نگرفتي كه در محدوده سواد خودت صحبت كني. آنچه كه راجع به تختي و مقايسه ايشون با علي دايي گفتي هيچ ربطي به هم نداشت.

کاربری دیگز نوشت: صادق کوشکی رو آوردند تلویزیون که به علی آقا دایی و فردوسی پور، حمله کنه!! آخه بشر! تو نمیخواد برای ۶۰ سال بعد، پیش بینی کنی که مردم #علی_دایی یا #عادل_فردوسی_پور را به یاد خواهند داشت یا نه! خودت را ببین که هنوز که هستی، چقدر دعا و ثنا راهی روح پر فتوح ات میکنند! دنبال چه میگردی؟

کاربری به نام شاهرخ احسانی نوشت: چرا کوشکی دوست داره همیشه چهره ش بد جلوه کنه از قصد اینکار رو می‌کنه ؟

کاربر دیگری نوشت: آقای کوشکی، در این مملکت هنوز نام پوریای ولی بعد از هفتصدسال زنده است، هنوز نام خیلی از فرزندان این‌خاک را پوریا می‌گذارند #علی_دایی نه بخاطر ورزش، که اول از همه بخاطر مردم‌داری و انسانیت خود در خاطر مردم مانده است و خواهد ماند آنها فراموش می‌شوند که مردم را فراموش کنند

کاربری عصبانی نوشت: […] تو #صداوسیما که #صادق_کوشکی توش حرف می‌‌زنه! #سوسن خواننده قبل انقلاب بیمارستانی تو #قصرشیرین ساخت که نیم قرن بعد تمام شما [….] نتونستید بسازید اونجا توهینش به #علی_دایی، #فردوسی_پور و #گلزار هم از […] که اظهارنظر می‌کنه؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای کوشکی امثال شما که در افق صدا و سیمای میلی روی اعصاب مردم راه میروید،هیچ کس نمی شناسه .بهتر در این وادی سخن نرانید،ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست عرض خود می‌بری وزحمت ما می داری

    7
    0
  2. علی دایی❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    7
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا