خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال خوزستان و تراکتور تبریز 11 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402 (بازی معوقه)

پخش زنده استقلال خوزستان و تراکتور تبریز 11 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیدار معوقه هفته سوم لیگ از ساعت 21:30 در اهواز رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 1 بر 0 تراکتور به پایان رسید.)

تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل را بسیار بد آغاز کرد و در دو دیدار آغازین دو شکست برابر سپاهان و پرسپولیس را ثبت کرد در ادامه نیز در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در تبریز به شارجه امارات باخت تا همه چیز به افتضاح ترین شکل ممکن برای شاگردان پاکو خمز پیش برود.

اما پرشورها در اولین دیداری که یک مهاجم نوک کلاسیک را در ترکیب خود داشتند با گل همان مهاجم یعنی مهدی عبدی مس رفسنجان را شکست دادند و حالا باید در دیدار معوقه هفته سوم که به واسطه حضور کوتاه آسیایی تراکتور لغو شده بود برابر استقلال خوزستان قرار بگیرند تا شاید با 6 امتیاز به تعطیلات لیگ بروند.

از آن سو استقلال خوزستان نیز در 3 بازی انجام شده تنها 1 امتیاز بدست آورده تا قهرمان سابق لیگ پس از بازگشت به سطح 1 فوتبال ایران اوضاع جالبی نداشته باشد.

دیدار دو تیم از ساعت 21:30 در اهواز آغاز خواهد شد و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده استقلال خوزستان و تراکتور تبریز 11 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده تراکتورتبریز و استقلال خوزستان 11 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده استقلال خوزستان و تراکتور تبریز 11 شهریور 1402

تیم فوتبال تراکتور تبریز که در فصل نقل و انتقالات بسیار پرسروصدا عمل کرد فصل را به بدترین شکل ممکن آاز کرده و پس از دو شکست برابر دو رقیب اصلی در لیگ در پلی آف آسیا هم حذف شد؛ تراکتور برای نجات فصل خود پس از برد برابر مس رفسنجان به هر 3 امتیاز این بازی نیز نیاز مبرم دارد.

اما استقلال خوزستان که با سیروس پورموسوی موفق شد فصل گذشته در رتبه دوم لیگ آزادگان قرار بگیرد و به لیگ برتر بازگردد شروع خوبی نداشته و به جز شکست برابر استقلال تهران و آلومینیوم اراک تنها یک تساوی برابر شمس آذر قزوین دیگر تیم تازه لیگ برتری شده بدست آورده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده استقلال خوزستان و تراکتور تبریز 11 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا