خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مجید تفرشی به معاون وزیر ارشاد درباره‌ی کنسرت در واتیکان

مجید تفرشی در پاسخ به اظهارات معاون وزیر ارشاد اسلامی دولت سیزدهم درباره‌ی عدم برگزاری کنسرت در واتیکان نوشت: در منطقه‌ی واتیکان و حتی در نزدیکی قلعه مرکزی واتیکان، هر هفته کنسرت‌های رایگان و تجاری برگزار می‌شود. 

به‌گزارش انصاف نیوز، این پژوهشگر تاریخ با اشاره به اظهارات معاون وزیر ارشاد که گفته «آیا تابه‌حال کسی در واتیکان کنسرت داده؟ مشهد و قم هم استثنای ما هستند»، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشته است: خواستم به این مقام مسئول تذکر دهم که قبل از هر اظهارنظری یک بررسی ساده انجام داده یا از یک‌ فرد مطلع سوال بفرمایید. در منطقه واتیکان و حتی در نزدیکی قلعه مرکزی واتیکان، هر هفته کنسرت‌های رایگان و تجاری برگزار می‌شود.

پاسخ مجید تفرشی به معاون وزیر ارشاد درباره‌ی کنسرت در واتیکان

آقای تفرشی در ادامه می‌نویسد: با یک سرچ ساده می‌توانید جزییاتشان را ببینید. اگر حضوری هم بخواهید ببینید، یکی همین شنبه در میدان سنت پیترز در قلب واتیکان و کنار قلعه واتیکانو (مقر پاپ) است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صرف نظر از صحت و سقم نظر جناب معاون، باید به ایشان یادآور شد که اساسا واتیکان هزار نفره با شهر پهناور و پر جمعیت مشهد از هیچ جهت قابل مقایسه نیست.. این دو چه شباهت و نسبتی دارند؟ دریغ از دو زار بیان منطقی.

    33
    3
  2. اگر منطق معاون ارشاد را هم قبول کنیم باید بگوییم بله کسی حق ندارد در حرم امام رضا ع وحوزه علمیه قم کنسرت برگزار کند . ولی شهرهای قم و مشهد را نمیتوان با واتیکان ( که عمدتا روحانیون مسیحی درآنجا ساکن هستند) یکی دانست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا