خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023

پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در روز اول نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023 رودررو می‌شوند.

نوزدهمین دوره جام جهانی بسکتبال که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، از روز سوم شهریور آغاز شده و با اتمام دو دور از مرحله گروهی و یک چهارم نهایی حالا چهار تیم در مرحله نیمه نهایی قرار دارند و از امروز مسابقات در این مرحله ادامه پیدا می‌کند.

این دوره از مسابقات که به میزبانی سه کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار خواهد شد با حضور 32 تیم و از 3 شهریورماه تا 19 شهریورماه 1402 برگزار می‌شود.

در تاریخ جام جهانی بسکتبال ایالات متحده آمریکا با 5 طلا و مجموع 12 طلا پرافتخارترین تیم است، یوگوسلاوی با 5 طلا و مجموع 10 مدال، دوم و شوروی با 3 طلا و مجموع 8 مدال تیم سوم است؛ تیم ملی ایران در چهارمین دوره حضور خود در جام جهانی با ثبت بدترین عملکرد خود بدون پیروزی و با 5 باخت در جایگاه 31 جهان قرار گرفت.

4 تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023

  • ایالات متحده آمریکا
  • آلمان
  • صربستان
  • کانادا

پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402

اما امروز دو دیدار اول این مرحله برگزار خواهد شد که در اولین دیدار از ساعت 12:15 تیم ملی صربستان به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

بسکتبال کانادا در تاریخ خود یک نقره المپیک و 2 نقره و 2 برنز آمریکا را دارد و در میان بازیکنان این تیم دیلون بروکس، دوایت پاول، الکساندر واکر و کلی اولینیک NBA پلیر هستند؛ کانادا در مرحله قبل اسلوونی و لوکا دانچیچ را از گردونه مسابقات حذف کرد.

اما بسکتبال صربستان که سابقه دو نقره المپیک، دو طلا و یک نقره جام جهانی و نهایتا سه طلا، 2 نقره و 1 برنز اروپا را دارد در این دوره از رقابت‌ها یک غایب بسیار بسیار بزرگ دارد چراکه نیکولا یوکیچ جوکر دنیای بسکتبال پس از قهرمانی با دنور در NBA تصمیم گرفت تیم کشورش را در جام جهانی همراهی نکند.

اما این تیم به جز یوکیچ نیکولا جوویچ جوان که یکی دوسالی است در ان بی ای حضور دارد و البته بوگدان بوگدانوویچ با تجربه که حدود 9 سال است در NBA بازی می‌کند را همراه خود در جام جهانی دارد؛ صرب‎‌ها در مرحله قبل از سد لیتوانی عبور کردند.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402 در ساعت 12:15 ظهر به وقت ایران از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بازی بسکتبال صربسان و کانادا 17 شهریور 1402 | جام جهانی بسکتبال 2023

پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023
پخش زنده بسکتبال صربستان و کانادا 17 شهریور 1402 | نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال 2023

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا