خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت 15:50 در ورزشگاه سخکا آرنا خنک بلژیک رودررو می‌شوند.

دو تیم ملی فوتبال ژاپن و ترکیه امروز و در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت 15:50 به وقت ایران در ورزشگاه سخکا آرنا خنک بلژیک به مصاف هم خواهند رفت که شما می‌توانید برای تماشای این بازی از لینک زیر استفاده نموده و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده دیدار ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی
پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402

تیم ملی فوتبال ژاپن که در جام جهانی فوتبال 2022 قطر با پیروزی‌های بزرگ حذف آلمان را رقم زد، در روزهای گذشته نیز با تحقیر آلمان سبب‌ساز اخراج هانسی فلیک از نیمکت آلمان را فراهم آورد.

ژاپن که این روزها خود را برای یک قهرمانی دیگر در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند این روزها بدل به تیم جذابی شده که برای حریفان خط و نشان می‌کشد.

اما از آن سو تیم ملی ترکیه نیز شرایط مناسبی را برای صعود به یورو 2024 دارد و در مرحله انتخابی یورو در گروه 4 با انجام 5 بازی و کسب 10 امتیاز پس از کرواسی و بالاتر از ولز و ارمنستان در رتبه دوم گروه قرار دارد و به صعود بسیار امیدوار است.

اما شاید مهمترین دیدار دو تیم در برابر هم به یک هشتم نهایی جام جهانی 2002 برگردد جایی که آن ترکیه دوست داشتنی با هدایت سنول گونش با تک گل اموت داوالا از سد ژاپن میزبان گذشت و به جمع 8 تیم رسید.

در آن جام ژاپن با فیلیپ تروسیه، ترکیه با سنول گونش و سنگال با برونو متسو شگفتی‌سازان سلامت جام بودند که ترکیه هر دو تیم را حذف کرد و به نیمه نهایی رفت و پس از شکست برابر برزیل در نیمه نهایی، در رده‌بندی نیز کره جنوبی گاس هیدینگ شگفتی ساز ناسالم جام را شکست داد و مدال تاریخی برنز را به ارمغان آورد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده ژاپن و ترکیه 21 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا