خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت رییس فراکسیون کار درباره مادر فومنی

به گزارش انصاف نیوز، «محمدرضا بادامچی»، رییس فراکسیون کار مجلس، درباره مادر فومنی در اینستاگرام خود نوشت:

✅ او نماد کلاسیک مادران سرزمین ما است، مادری که برای حفظ حریم خانواده، کمر همت بسته و‌ مردانه‌ترین کار ممکن را بر دوش زنانه خود می‌کشد.

✅ آنچه هفته پیش در فومن رخ داد، تنها قلب این انسان بزرگ را نرجاند، جان همه ایرانی‌ها را لرزاند و جامعه را در بهت فرو برد.

✅ به‌راستی، ما را چه شده که در مملکت اسلامی، به‌نام مقابله با سد معبر، به صورت یک زن مسلمان سیلی می‌زنند؟

✅ حضور شهردار محترم‌ در منزل این بانوی قهرمان لازم بود اما کفایت نمی‌کند.

✅ لازم است تدبیری همیشگی برای جلوگیری از این فاجعه اجتماعی اندیشیده شود چه، پیش از این نیز، بارها شاهد بدرفتاری ماموران شهرداری با شهروندان محترم بوده‌ایم.

✅ شاید نفس معصومانه این بانوی محترم، پایانی بر این نوع حوادث تلخ باشد.

. او نماد کلاسیک #مادران سرزمین ما است، مادری که برای حفظ حریم #خانواده، کمر همت بسته و‌ مردانه‌ترین کار را بر دوش زنانه خود می‌کشد. آنچه هفته پیش در #فومن رخ داد، تنها قلب این انسان بزرگ را نرجاند، جان همه ایرانی‌ها را لرزاند و #جامعه را در بهت فرو برد. به‌راستی، ما را چه شده که در مملکت اسلامی، به‌نام مقابله با سد معبر، به صورت یک #زن مسلمان سیلی می‌زنند؟ حضور #شهردار محترم‌ در منزل این بانوی قهرمان لازم بود اما کفایت نمی‌کند، لازم است تدبیری همیشگی برای جلوگیری از این فاجعه #اجتماعی اندیشیده شود چه، پیش از این نیز، بارها شاهد بدرفتاری ماموران شهرداری با شهروندان محترم بوده‌ایم. شاید نفس معصومانه این بانوی محترم، پایانی بر این نوع حوادث تلخ باشد.

A post shared by محمدرضا بادامچی (@badamchi_media) on

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا