خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سهیل سنگرزاده اعتصاب غذا کرده است؟!

«سهیل سنگرزاده اعتصاب غذا کرده است، کاری کنید تا این بچه‌ها تلف نشده‌اند…» این آخرین گزارش یکی از مخاطبین انصاف نیوز است که در 6 ماه اخیر، حداقل هفته‌ای یک بار با دفتر این رسانه تماس گرفته و خواستار تهیه گزارش‌هایی از وضعیت سنگرزاده و اطرافیانش در آمریکاست.

خانم مخاطب تا کنون گزاره‌های مختلفی را درباره سنگرزاده و اطرافیانش با خبرنگاران انصاف نیوز در میان گذاشته است که هیچ‌کدام را به طور مستقل نمی‌توانیم رد یا تایید کنیم.

این مخاطب قبل از طرح موضوع اعتصاب غذا، گزاره‌هایی درباره معبد سنگرزاده و رفت‌وآمد خانم‌های فاقد سلامت اخلاقی به این معبد را مطرح کرده بود. یکی دیگر از ادعای این مخاطب نیز فشار گروه‌های خاصی از ایرانیان به اهالی این معبد برای موضع‌گیری مشخص سیاسی بوده است!

سهیل سنگرزاده از ایرانیان مهاجر ایالات متحده است که حدود دو سال پیش ویدئوهایش با مطلع مشترک «سلام جون دل» بسیار پربازدید شد اما پس از مدتی، تولید این محتواها متوقف شد.

در معرفی او گفته شده این قهرمان رشته بدن‌سازی، متولد ۱۳۶۴ و اهل بندرعباس است. سهیل سنگرزاده مدتی در تهران زندگی کرده و حتی در چندین دور از مسابقات قوی‌ترین مردان ایران نیز شرکت داشته اما هیچ‌گاه نتوانسته مقام قابل توجهی در این مسابقات به دست آورد. با این حال قامت ۱۹۲ سانتی‌متری‌اش کمک کرده که پس از ناکامی در مسابقات داخلی، انگیزه ادامه داشته باشد.

گفته می‌شود در سال 1387، باشگاه بدن‌سازی نام‌آوران جوان را در بندرعباس تاسیس و هم‌زمان تمرینات سخت می‌کند و پس از 5 سال، راهی خارج از کشور می‌شود و در نخستین حضور جهانی‌اش، طلای مسابقات جهانی WBBF را به گردن می‌آویزد.

شاید همین تجربه او را ترغیب کرده باشد که فعالیت در اینستاگرام را با خط امید و انگیزه آغاز کند؛ کارکتر ویدئوهایش، گرایش عرفانی اخلاقی دارد و مخاطبش را به آرامش فرامی‌خواند.  

ظاهرا این روزها بازار فروش امید و انگیزه، همچنین انواع عرفان‌های نوظهور در همه جا و از جمله ایالات متحده خیلی داغ است و ایرانیان نیز مشتریان پروپا قرص این نوع از معنویت و نگاه به جهان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسیح علی نژاد باید دنبال کارهایش باشد مگر نه اینکه مدافع حقوق ایرانیان است با پمپعو که میانه خوبی دارد همچنان با همه جمهوریخواه ها مگر او ایرانی نیست فقط نیکا ومهسا ایرانی بودند

    19
    9
  2. آقای سهیل سنگر زاده فردی خود ساخته و بسیار مبادی آداب است . پیامها و ویدیوهای ایشان نیز سراسر امید و اعتماد به خداوند با چاشنی تلاش و کوشش است . لطفا با الهام و استفاده از افراد معلوم الحال بیمار اقدام به تخریب یا تضییع استاد نفرمایید. برایم جالب است سایتی که از ترس عوامل حکومتی به راحتی پیامهای مردم و طرفدارانش را برای خوش آیند یک عده قلیل سانسور و حذف میکند چرا اینقدر بی محابا و بدون علم چنین خبری را از یک منبع در پیت درج میکند!!!

    24
    5
  3. سلام علیکم؛
    با آرزوی سلامتی و توفّیق روز افزون ۔امیدوارم رفتارھایی انجام دھیمی تا قول آقای سنگرزادہ بہ ایرانی بودن خود افتخار کنیم و جزو بھترین الگوھای رفتاری باشیم۔رنجش و ناراحتی باعث فرسایش عقلی گروھی از مردم میشود حتی اگر خود شخص بہ این گرفتاری و مشکل جامہ عمل نپوشاند۔سعی ھر چقدر مشکل داریم برای دیگران مشکل ساز نشویم ،در پناہ حق۔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا