خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از کنایه «ابراهیم رئیسی» به سبیل «محمد معتمدی» تا استقبال از «علی یاسینی» در کانادا و صدرنشینی «عرفان طهماسبی»

کنایه ابراهیم رییسی به سبیل «محمد معتمدی»!

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال خود نوشت:

در دیدار ابراهیم رییسی و «محمد معتمدی» در حاشیه پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فناوری در اصفهان، رییس جمهور ایران با کنایه به این خواننده گفت: «سبیل شما هم خوبه!». 

این خواننده پس از اجرای قطعه رسمی ایران در جام جهانی قطر و اجرای قطعه «سیستان»، جدیدترین اجرای خود را در اختتامیه این مراسم داشت تا همچنان رکورددار دریافت پروژه های دولتی در ایران باشد.


استقبال از علی یاسینی در کانادا

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی همچنین در کانال خود نوشت: علی یاسینی خواننده پاپ ایرانی با استقبال ایرانیان مقیم کانادا در این کشور روی صحنه رفت.
این کنسرت در شرایطی مورد استقبال قرار گرفته که اجراهای متعددی همزمان در این کشور برای ایرانیان در حال برگزاری است. علی یاسینی جزو محبوب ترین خواننده های پاپ این روزهای مارکت موسیقی در ایران است که آوازه محبوبیت اش به خارج از مرزهای ایران هم رفته و با استقبال قابل توجهی در کانادا هم رو به رو شده است.


صدرنشین بلامنازع همه رنکینگ ها

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی همچنین در کانال خود نوشت: «عرفان طهماسبی» این روز‌ها صدرنشین رنکینگ تمام چارت‌های موسیقی ایرانی است.
او که با انتشار آثارش پس از درخشش در برنامه «عصر جدید» توانسته مخاطبان زیادی را به سمت آثارش بیاورد، حالا در موقعیتی ویژه در مارکت موسیقی ایرانی به سر می‌برد و در اکثر چارت‌ها و رنکینگ‌های موسیقی ایرانی صدرنشین است.
قطعه «تو» که جدیدترین اثر این خواننده است، با بیش از ده میلیون بار بازدید تنها در صفحه شخص‌اش، خیلی زود به صدر اکثر چارت‌های موسیقی ایرانی راه یافته است و پردانلودترین قطعه موسیقی از آغاز امسال است.
این خواننده که گفته می‌شود به زودی کنسرت‌های خودرا نیز آغاز خواهد کرد، تسلط و مهارتی ویژه در اجرای زنده را نیز داراست و به نظر می‌رسد مارکت موسیقی ایران به زودی شاهد پدیده‌ای جدید در موسیقی پاپ خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا