خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیاده راه شهرداری رشت یا پیست موتورسواری؟! {+فیلم}

بیش از ۱۰ روز از دستور شهردار گذشت؛

در شرایطی که بیشتر از ۱۰ روز از دستور شهردار رشت مبنی بر ممنوع بودن ورود موتورسیکلت به بافت پیاده راه شهرداری رشت گذشته است، اما همچنان موتورسواران خطرساز در میان شهروندان جولان می‌دهند.

به گزارش گیل خبر، رحیم شوقی شهردار رشت ۴ مهر ماه گفته بود: «با همکاری دستگاه قضائی و پلیس راهور از این پس، هیچ موتور سیکلتی نباید در پیاده راه فرهنگی رشت تردد کند. به دلیل حضور روزانه تعداد زیادی از شهروندان در محدوده پیاده راه فرهنگی رشت و بر اساس درخواست مردم، تردد هرگونه موتورسیکلت در محدوده پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت ممنوع است.»

با این حال اگر این روزها گذرتان به پیاده راه شهرداری رشت بیفتد، باید بیش از همیشه مراقب عبور و مرور موتورسواران از کنارتان باشید! مسئله‌ای که با توجه به حضور چشمگیر کودکان در این پیاده راه، به دغدغه و نگرانی شهروندان بدل شده است.

از شهرداری رشت، دستگاه قضایی و پلیس راهور انتظار می‌رود به صورت جدی و در عمل، از تردد موتورسیکلت در محدوده پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت جلوگیری به عمل آوردند.

*فیلم تهیه شده توسط طاها فیاضی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به جز قطار و کشتی تقریبا همه وسایل نقلیه تو این پیاده راه در حال تردد هستند
    هر چند وقتی پیاده راه در قلب باز باشه تردد موتور اجتناب ناپذیره

  2. دستور بسیار خوب شهردار خوب وجوان رشت اما آقای شهردار آیا با بهره گیری از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی فکری بحال خانم های بی حجاب و بعضی آقایان بد پوشش ودختر پسرهای نامحرم که در گوشه و کنار پیاده را مانور میدهندهم کرده آید.آقاطاها عکاس محترم چرا از آنهمه ناهنجاری هاعکس و تصویرتهیه نکرده ای؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا