خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی فائزه هاشمی از زندان اوین

«فائزه هاشمی»، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس پیشین مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای سرگشاده انتقادات تندی را نسبت به عملکرد مسئولان کشور مطرح کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، خانم هاشمی که در زندان اوین به سر می‌برد در این نامه با بازنشر بخشی از خاطرات اسدالله علم از برخی مسئولان خواسته‌است تا «در کنار مردم» باشند.

فائزه هاشمی رویکردی انتقادی نسبت به عملکرد نظام دارد و توانسته است این دیدگاه‌های خود در مسائل مختلف را در بعضی رسانه‌ها بازتاب دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا جرأت ندارید بگید فائزه این نامه رو خطاب به کی نوشته؟
    اون رو هم نمیذارین چرا مفاد نامه رو درج نمیکنین؟!

    58
    19
  2. ترس و هراس از انتشار نامه خانم فائزه هاشمی بهترین دلیل در اثبات عدم فضای آزاد و ممنوعیت هر گونه نقد و انتقاد و حاکم بودن فضای مدح ثنا و چاپلوسی بر فضای عمومی کشور است .انسان احساس می کند که بیگانه های نفودی ، انقلاب را مصادره کرده و دارند در حال انتقام گرفتن از مردمند و هیچ کسی احساس امنیت بعد از بیان انتقاد ندارد.راستی دزدیدن انقلاب ها یک امر فیزیکی است یا کمی .؟ موریانه چگونه با جویدن اشیا از درون ان را می پوساند ،بدون اینکه شما متوجه شوید .به ظاهر که می نگرید ،شعارهای داغ انقلابی ،مراسم و مناسک مذهبی تا دلت بخواهد برقرار است اما رنگ و بویی از آرمان های اصلی انقلاب نمی بینید.همه چیز هست ولی آن چه که هست ،فاقد جوهر و مرام و اهداف انقلاب است.

    40
    10
  3. این فایزه خانم قبلا که زندان نبود چرا تو حرفاش از دولت قبل چیزی نمیگفت الان میدونه طرفداراش کیان از تو زندان نامه ی سرگشاده میده

    14
    31
    1. چرا همیشه تو فاز این دولت و اوت دولتید ، این طرف و ان طرف …. بیچاره مردمان بیطرف …

  4. خانم ها با لباس هایی که در بیرون از خانه می پوشند
    نشان می دهند که فرق بین خانه و خیابان را نمی دانند. بعد می آیند در مورد امور مملکتی اظهار
    نظر می کنند.

    1
    4
  5. فایزه واقعا مسخ شده است.
    کسی که در خانه یک روحانی سرشناس شیعه بزرگ شده اما به حضرت امام حسین علیه السلام توهین می کند، یا به ملاقات بهاییان می رود، انسان نرمال نیست

    1
    3
  6. بابا کم این خاندان به مملکت و مردم خیانت کردند!!!
    انصاف بده انصاف نیوز!!!؟؟؟
    ول کن این جماعت از خود متشکر را….

    11
    15
  7. جالبه کنار یک ترک دیوار نشسته ، این خونه خودشه یا زندان ، کسی نیست به خانم بگه ( البته در نظرات گفته شده ) و یا به ………نیوز بگه دست بردارید ، دست همه شما رو شده ، دنبال چه هستید ؟ خداوند و دین و آیین و مملکت و مردم و انصاف را قورت داده اید ، و ……… نهایتا بگویم از خداوند بترسید از رفتن آبرو در دو علم بترسید و……………………………ما که از رو رفتیم .

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا