خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای نتانیاهو و پاسخ جهاد اسلامی درباره حمله به بیمارستان المعمدانی

شفقنا نوشت: «نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که حمله به یکی از بیمارستان های غزه را گروه های فلسطینی انجام دادند نه ارتش این رژیم.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به بمباران بیمارستان «المعمدانی» در شهر غزه که صدها شهید و زخمی بر جای گذاشته، واکنش نشان داد.

نتانیاهو در پیام خود و در اشاره به گروه های مقاومت فلسطینی مدعی شد: همه جهان بدانند، تروریست های وحشی در غزه کسانی هستند که بیمارستان غزه را هدف قرار دادند نه ارتش اسرائیل؛ کسی که کودکان ما را وحشیانه کشت، فرزندان خود را نیز به قتل می رساند.

در پی فرافکنی‌ها و ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه جهاد اسلامی مسئول حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه بوده است، جهاد اسلامی این ادعای رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به نقل از رویترز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اتهام‌های رژیم صهیونیستی علیه این جنبش مبنی بر مسئولیت داشتن در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را رد کرد.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا