خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیرعامل آبفای مشهد «شرایط بحرانی تامین آب مشهد همچنان ادامه دارد»

مدیرعامل آبفای مشهد از شرایط بحرانی تامین آب این استان خبر داد و گفت «انتقال آب از غرب مشهد و ساخت مخازن ذخیره آب بخشی از اقدامات اضطراری انجام شده است.»

به گزارش روزنامه خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: شرایط سخت تامین آب مشهد را امسال با همراهی مردم و اجرای طرح های اضطراری پشت سر گذاشته‌ایم اما با توجه به کاهش بارندگی ها شرایط بحرانی همچنان ادامه دارد. حسین اسماعیلیان در گفت و گو با ایرنا افزود: اتصال چاه های دستگاه های اجرایی به شبکه آب مشهد، حفر ۷۰ حلقه چاه که حدود ۳۰ حلقه آن در داخل شهر انجام شد، بهره برداری از بخشی از طرح اتصال چاه های آب مشهد (نبی اکرم)، انتقال آب از غرب مشهد و ساخت مخازن ذخیره آب بخشی از اقدامات اضطراری انجام شده است.

اسماعیلیان افزود: بخش زیادی از آب مشهد از سدها و منابع سطحی تأمین می شود که با کاهش بارندگی ها در سال های اخیر با افت شدید مواجه شده و هم اکنون متوسط آب ذخیره سدهای مشهد حدود 8درصد است.

وی ادامه داد: شرایط بحرانی همچنان ادامه دارد که امیدواریم با همراهی مستمر شهروندان در مدیریت مصرف، همکاری سایر دستگاه‌ها و نیز انجام برنامه ریزی ها و اقدامات لازم، همواره تأمین آب مشهد از شرایط پایداری برخوردار باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا