خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۳۶ طرح کشاورزی استان یزد برای ۵۷۳ نفر شغل ایجاد می‌کند»

سرپرست جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه ۳۶ طرح بخش کشاورزی در قالب ۹۴ پروژه مهم عمرانی و تولیدی در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: این طرح‌ها برای ۵۷۳ نفر شغل ایجاد می‌کند.

یزدی نیوز به نقل از مهر نوشت: «سرپرست جهاد کشاورزی استان یزد اظهار داشت: بخش کشاورزی استان با وجودی اینکه در مجموع حدود یک درصد از کل سطح زیرکشت آبی کشور را به خود اختصاص داده، ۳.۱ درصد از تولیدات کشور را از آن خود کرده که این امر نشانگر بهره‌وری مناسب از زمین و آب توسط کشاورزان استان است.

محمدعلی حاتم‌زاده بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۳۶ طرح در قالب ۹۴ پروژه بخش کشاورزی در حوزه آب و خاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام و طیور، باغبانی، مرتعداری و تجاری با اعتباری بالغ بر ۸۲۲ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۵۷۳ نفر به طور همزمان افتتاح می شود.

حاتمی‌زاده مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح را شامل ۷۴ پروژه آب و خاک شامل ۶۷ پروژه سیستم‌های آبیاری نوین در سطح هزار و ۶۷۵ هکتار، هفت پروژه قنوات با اعتباری معادل ۱۹۲ میلیارد تومان در شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر، یزد، بافق، تفت، ابرکوه، خاتم و زارچ اعلام کرد.

سرپرست جهاد کشاورزی استان یزد همچنین بهره‌برداری از سه طرح صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی با ظرفیت ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن با سرمایه گذاری ۱۳۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۴ نفر در شهرستان‌های ابرکوه و تفت را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

وی یادآور شد: بهره‌برداری از ۶ واحد گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت ۷۵۰ تن و سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد تومان و اشتغال ۲۲ نفر در شهرستان‌های ابرکوه، خاتم، تفت و یزد نیز در این هفته افتتاح می‌شود.

حاتمی‌زاده ادامه داد: در بخش دام و طیور بهره‌برداری از ۱۱ طرح با سرمایه گذاری ۴۶۷ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغال ۲۴۷ نفر در شهرستان‌های مهریز، یزد، اردکان، میبد و ابرکوه افتتاح می شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا