خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه اردبیل: چهره سبز اردبیل احیا شود

امام جمعه اردبیل از ایجاد پارک میراشرف به عنوان نمونه برقراری عدالت و توازن در فضای سبز محلات اردبیل نام برد و گفت: «برای ایجاد شهری زیبا و جذاب لازم است چهره سبز اردبیل احیا شود.»

به گزارش سبلان ما، امام جمعه اردبیل پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پارک شش هکتاری میراشرف اردبیل لزوم توجه به محیط زیست را یادآور شد و گفت: مراقبت از محیط زیست و محل زندگی یک مسئولیت اجتماعی است و همه مردم باید نسبت به این مسئله اهتمام کنند.

آیت‌الله سید حسن عاملی، افتتاح پارک میراشرف را نمود ظهور عدالت و توازن در ایجاد فضای سبز در محلات مختلف شهرستان اردبیل عنوان کرد و گفت: امیدواریم در بخش‌های دیگر نیز شاهد برقراری عدالت و توازن در محلات اردبیل باشیم.

امام جمعه اردبیل با اظهار امیدواری برای حل مشکلات مردم در محلات مختلف اردبیل گفت: شایسته است دوربین‌های شهرداری به مناطق سیزده‌گانه رفته و با مردم به گفتگو بپردازد و این فیلم‌ها در صحن شورای‌شهر به نمایش گذاشته شود تا اعضای شورای شهر و شهردار با اشرافیت کامل ضمن برطرف کردن مشکلات، به مردم خدمت کنند.

وی خواستار احیای چهره سبز اردبیل شد و گفت: اردبیل از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و انتظار داریم چهر اردبیل دگرگون و از حالت کویری درآید.

آیت‌الله عاملی در ادامه سخنان خود خواستار ایجاد کمربند سبز در اطراف اردبیل شد و گفت:درخت کارخانه اکسیژن‌سازی است، هرچقدر دارالارشاد اردبیل از درخت مملو شود هم فضای جذاب‌تری خواهیم داشت و هم اینکه هوا برای تنفس پاک نیز فراهم خواهد بود.

وی سرعت تحول در شهرستان‌های سایر کشورها را یادآور شد و گفت: ایجاد فضای سبز در شهر موجب حفظ غرور شهروندی شده و در کاهش مهاجرت تأثیرگذار است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند گفت: خانه‌های محقر و کوچک زیبنده مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار نیست لذا شایسته است شهرداری با تعامل با مسئولان دستگاه‌های اجرایی به سمت ساماندهی محلات کم‌برخوردار اردبیل حرکت کنند تا با برنامه‌ریزی منسجم در آینده نزدیک شاهد محلات زیبا و رضایتمندی مردم باشیم.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه حراست و مراقبت از فضاهای سالم ایجاد شده بر عهده خود مردم است گفت: شایسته نیست مردم با آلوده کردن محیط اطراف محل زندگی خود، ضمن ناسالم کردن محل زندگی، چهره شهر را نیز برهم بزنند.

وی به آماده‌سازی محل پارک میراشرف توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: تخلیه دو هزار کامیون نخاله توسط شهرداری و انتقال دو هزار کامیون خاک مرغوب برای ایجاد پارک طی چهارماه در نوع خود بی‌نظیر بوده و این درحالی صورت گرفت که مردم منطقه بی توجه به محل زندگی بودند که لازم است از این پس مردم در مراقبت از فضای سالمی که فراهم شده بیشتر بکوشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا