خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی های لالیگا | بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید | شنبه و یک شنبه 29 و 30 مهر ماه + جدول، توضیحات و حواشی جنجالی بارسا و رئال

پخش زنده بازی های لالیگا از سه تیم پر طرفدار بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو را در ادامه می توانید ببینید. رئال مادرید تاکنون صدرنشین لالیگا است و به دنبال این تیم گیرونا، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اتلتلیک کلاب در مقام های دوم تا پنجم حضور دارند

پخش زنده بازی رئال مادرید و سویا از سری بازی های لالیگای 1 در روز شنبه ساعت 20:00 می توانید در اینجا تماشا کنید

بازی سلتاویگو و اتلتیکو مادرید را به صورت زنده می توانید در ساعت 22:30 روز شنبه اینجا تماشا کنید.

در روز یکشنبه می توانید بازی بارسلون و اتلتیکو بیلبائو را ساعت 22:30 به صورت پخش زنده اینجا تماشا کنید.

جدول رده بندی لالیگا

بازی برد مساوی باخت تفاضل گل‌ها -/+امتیاز

1رئال مادرید98011420-624
2خیرونا9711819-1122
3بارسلونا96301121-1021
4اتلتیکو مادرید86111220-819
5اتلتیک بیلبائو9522716-917
6رئال سوسیداد10442517-1216
7رايووايکانو9342-211-1313
8رئال بتیس9342-211-1313
9اوساسونا10415-311-1413
10والنسیا9324-110-1111
11لاس پالماس9324-26-811
12ختافه9243-312-1510
13مایورکا10163-312-159
14کادیز9234-48-129
15سویا8224113-128
16ویارئال9225-411-158
17دپورتیوو آلاوز9225-67-138
18سلتاویگو9135-510-156
19گرانادا10136-1015-256
20آلمریا9036-1311-243

۴ نکته از ۴ مسابقه مهم هفته جدید لالیگا/ راموس برابر رئال مادرید

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته چهارم رقابت‌های لالیگای اسپانیا در شرایطی امشب آغاز می‌شود که رئال مادرید با کسب ۲۴ امتیاز به صدر جدول لیگ تکیه زده و جیرونا با ۲۲ امتیاز بالاتر از بارسلونا (۲۱) و اتلتیکو مادرید (۱۹) مهمان ناخوانده صدر جدول به شمار می‌رود. رئال مادرید از ساعت ۲۰:۰۰ روز شنبه در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان میهمان سویا خواهد بود و بارسلونا یکشنبه شب از اتلتیک بیلبائو پذیرایی می‌کند. اتلتیکو مادرید به مصاف تیم بحران‌زده سلتاویگو خواهد رفت و جیرونا پذیرای آلمریست 

تجدید دیدار با کاپیتان فراموش‌نشدنی

پسر ۱۸ ساله‌ای که ۱۹ سال پیش در جریان پیروزی به یاد ماندنی سویا در خانه رئال مادرید در ترکیب اصلی روخی بلانکوس قرار داشت، بار دیگر با پیراهن این تیم مهیای مصاف با کهکشانی‌ها می‌شود. همان سال و در ورزشگاه رامون سانچس، وقتی راموس از فاصله ۳۰ متری دروازه رئال مادرید را گشود، کارگردان تلویزیونی بلافاصله تصاویر فلورنتینو پرس را نشان داد. مدیر خبرساز مادرید ستاره جوان سویا را به برنابئو کشاند تا به جزء جدانشدنی تیم پرافتخار رئال در ۲ دهه گذشته تبدیل شود. کاپیتان گلزن لوس بلانکوس در این مدت ۵ لالیگا، ۴ لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام حذفی و ۴ جام‌جهانی باشگاه‌ها به افتخارات خود افزود. راموس بعد از خروج از پاری‌سن ژرمن با پس زدن پیشنهادهای باشگاه‌های سعودی به خانه اولش بازگشت و امیدوار است عملکردش در نخستین مسابقه مقابل مادرید بعد از خروج در سال ۲۰۲۱ شبیه بازی مقابل بارسا رقم نخورد. سویا هفته گذشته با گل تساوی‌بخش دیرهنگام النصیری از شکست خانگی مقابل رایو وایکانو گریخت اما این نتیجه نتوانست جلوی اخراج خوزه لوئیس مندیلیبار را بگیرد و آندلسی‌ها حالا با دیگو آلونسو، سرمربی سابق تیم ملی اروگوئه برای میزبانی از رئال آماده می‌شوند. سویا از ساعت ۲۰:۰۰ فردا میزبان رئال مادرید خواهند بود؛ در حالی که کهکشانی‌ها در هر ۴ دیدار اخیر خود با سویا در این ورزشگاه با اختلاف میلی‌متری به برتری رسیده‌اند. 

ژاوی در دوراهی چرخش و ثبات

برنامه بازی‌های ملی و فشردگی شدید بازی‌ها بین هر ۲ پنجره تعطیلی به گونه‌ای است که نحوه چینش ترکیب را برای سرمربیان به معما بدل می‌کند. بارسا کمتر از ۷۰ ساعت قبل از جدال با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا باید در مسابقه‌ای حساس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. باسکی‌ها در این فصل تنها ۲ بار،  برابر رئال مادرید و رئال سوسیداد متحمل شکست شده‌اند و با ۱۷ امتیاز در یک قدمی منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند. رونالد آرائوخو و ایلکای گندوغان تازه بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه می‌شوند و ژاوی شاید بعد از پرواز طولانی به آنها استراحت دهد. هر ۲ نفر ۱۸۰ دقیقه به همراه تیم ملی خود به میدان رفته‌اند. گاوی با درخشش خود، صعود تیم ملی اسپانیا به جام ملت‌های اروپا را قطعی کرد و در اوج آمادگی به ترکیب تیم برمی‌گردد. بارسا برترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و اتلتیک بیلبائو صاحب چهارمین خط دفاعی برتر لیگ است. بارسا از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه شب میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود؛ در حالی که هر ۳ مسابقه اخیر ۲ تیم با نتیجه مجموع ۹ بر صفر به نفع بلوگرانا پایان یافته است.

آتش خاموش‌نشدنی سائول

پیروزی شیرین و ارزشمند در خانه لاتسیو با گل دیرهنگام ایوان پروودل، سنگربان عقاب‌ها، به باد رفت اما به دنبال آن مسابقه، اتلتیکو در هر ۵ مسابقه بعدی از جمله ۲ نبرد دشوار خانگی مقابل رئال سوسیداد و رئال مادرید به پیروزی رسیده است. سائول نیگس نقش عمده‌ای در اوج‌گیری لوس کولچونروس در این مدت داشته. او در دربی مادرید پاس منجر به گل‌های موراتا و گریزمان را به نام خود ثبت کرد و حالا با ۵ پاس گل در صدر جدول برترین گل‌سازان لیگ قرار گرفته. هافبک اسپانیایی که یک ماه دیگر جشن تولد ۲۹ سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت در ۶ مسابقه لالیگایی قبلی ۵ پاس گل داده؛ درست به اندازه مجموع ۱۵۹ مسابقه قبلی‌اش برای باشگاه در لیگ. اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب میهمان سلتاویگو خواهد بود‌. یک تساوی کافی است تا روند شکست‌ناپذیری اتلتیکو مقابل این تیم به ۱۰ مسابقه برسد. لوس سلستوس زیر نظر رافا بنیتس اوضاع خوبی ندارد و با ۶ امتیاز از ۹ مسابقه و بدون پیروزی در ۵ دیدار اخیر به منطقه سقوط رسیده.

به یاد آتش‌بازی ۶ نفره

جیرونا در شرایطی به استقبال آلمریا می‌رود که روند درخشان این تیم با کسب ۲۲ امتیاز از ۲۷ امتیاز ممکن در ۹ مسابقه ابتدای فصل ادامه دارد. آخرین تقابل ۲ تیم زمستان گذشته با برتری ۶ بر ۲ جیرونا در ورزشگاه مونتیلیوی به پایان رسید.۶ بازیکن متفاوت موفق به گلزنی برای تیم کاتالان شدند. جنوبی‌ها فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف از سقوط به سطح دوم فرار کردند اما حالا اوضاع متفاوت است و شاگردان گاریتانو به عنوان تنها تیم بدون پیروزی لالیگا به قعر جدول چسبیده‌اند. جیرونا از ساعت ۱۷:۴۵ روز یکشنبه میزبان آلمریا خواهد بود.

اولین خرید رئال مادرید در سال 2024 مشخص شد

رئال مادرید قصد دارد تاکه‌فوسا کوبو، ستاره ژاپنی، را بار دیگر به این باشگاه برگرداند.

اولین خرید رئال مادرید در سال 2024 مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، درخشش کوبو در رئال سوسیداد باعث شده که توجه مدیران رئال مادرید بار دیگر به او و توانایی‌های قابل توجهش جلب شود.

این ستاره ژاپنی در سال 2019 به رئال مادرید پیوست، اما هرگز فرصتی برای نشان دادن استعدادش در این تیم و در میان ستاره‌های بزرگی که پیراهن رئال را به تن داشتند پیدا نکرد و به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگری ملحق شد.

او در این مدت در چند تیم از جمله مایورکا، ویارئال و ختافه بازی کرد و در نهایت در سال 2022 بود که به صورت رسمی راهی سوسیداد شد تا شانسش را در این تیم امتحان کند و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است.

1941231

در چند روز اخیر شایعاتی درباره علاقه دوباره مدیران رئال به او به گوش می‌رسید و حالا Defensa Central خبر داده که تصمیم آنها برای خرید این بازیکن در سال 2024 قطعی است و باید او را اولین خرید این باشگاه به حساب آورد. 

بندی در قرارداد کوبو با باشگاه سوسیداد گنجانده شده که به رئال مادرید این اجازه را می‌دهد که او را تنها با 30 میلیون یورو بار دیگر به این باشگاه منتقل کند و آنها قصد دارند از این بند بازگشت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده استفاده کنند.

هرچند گفته می‌شود که شاید این باشگاه قصد استفاده از او را در ترکیب تیمش نداشته باشد و صرفا به دنبال کسب درآمد و سود بیشتر با فروش او به باشگاهی دیگر با مبلغی بسیار بیشتر از 30 میلیون یورو باشد. 

اتهام بزرگ بارسلونا به رئال: همه جا نفوذی دارند!

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، بار دیگر رئال مادرید را به خاطر اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده مقصر دانست.

اتهام بزرگ بارسلونا به رئال: همه جا نفوذی دارند!

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا روزهای سختی را سپری می‌کند و با اتهاماتی جدی در پرونده پرداخت رشوه به نگریرا به عنوان نایب رییس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا روبرو شده است. 

قاضی دادگاه رسیدگی به این اتهامات که چند هفته قبل اعلام کرده بود که این پرونده رسما به عنوان پرونده پرداخت رشوه به مقامی دولتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، چند روز قبل به لاپورتا هم اعلام کرد که به عنوان یکی از افراد اصلی پرداخت این مبالغ با اتهامی جدی روبرو است. 

رییس باشگاه بارسلونا از این اتفاق بسیار عصبانی و خشمگین است و دو روز قبل نشستی را در این زمینه برگزار و اتهامی را به رئال مادرید وارد کرد، اتفاقی که در سخنرانی امروز او در مجمع عمومی این باشگاه بار دیگر تکرار شد. 

لاپورتا دقایقی قبل در سخنرانی آغاز این مجمع گفت: «آنها از بیرون به ما حمله کردند چون ما باز هم از نظر ورزشی و اقتصادی و سازمانی عملکرد خوبی داشتیم. در پرونده نگریرا بدترین ضربه حمله تاریخ این باشگاه را تجربه کردیم و اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد. مهم نیست چقدر تلاش کنند، هیچ چیزی علیه ما پیدا نخواهند کرد. 

1942590

ما این موضوع را در نهایت صداقت توضیح دادیم. آنها هنوز اتهامات ما را ثابت نکرده‌اند. پرونده نگریرا محل سوءاستفاده افرادی است که به دنبال ضربه زدن به شهرت ما هستند، کسانی که دوست ندارند ما بیشتر از یک باشگاه باشیم. وقتی به مادرید سفر کنید، متوجه می‌شوید که هواداران متعصبی از این تیم هستند که در تمامی دستگاه‌های قدرت این کشور نفوذ کرده‌اند.

ما این هواداران را با عشقی که نثارمان شد شکست داده بودیم. همین باعث شد که آنها آرام و قرار نداشته باشند و تصور کنید چه احساسی داشتند وقتی فکر کنند که ما هوشیار نیستیم و حالا می‌بینند که رییس باشگاه در آن دوره طلایی با ژاوی هرناندز که نماد آن تیم بود برگشته است. 

آنها دوست ندارند ما چنین قدرتی داشته باشیم و به همین دلیل چنین پرونده‌ای را تشکیل دادند، اما من به شما می‌گویم که ما در این دادگاه پیروز خواهیم شد. آنها باید ما را از اتهامی مبرا خواهند کرد. من خبر بدی برای هواداران رئال دارم: ما قرار است بهترین بارسای تاریخ را دوباره تکرار کنیم.»

او با اشاره به شرایط مالی باشگاه بارسلونا اضافه کرد: «ما این باشگاه را به ثبات رساندیم و توانستیم آن را از فروپاشی نجات دهیم. بدهی‌های بسیار زیادی داشتیم. این در هر سازمانی به معنای ورشکستگی است اما بارسا را از یک تراژدی نجات دادیم و توانستیم همه چیز را به ثبات برسانیم. با استفاده از رهبری درست و به کمک اهرم‌های اقتصادی باز هم حرفی برای زدن در جذب بازیکنان بزرگ داریم و حالا سودی نزدیک به 340 میلیون یورو داریم.»

مادریدگرایی جمعی چه چیزی است؟

نبرد نابرابر بارسلونا: یک اسپانیا پشت رئال!

خوان لاپورتا و ژاوی در روزهای اخیر از مادریدگرایی جمعی حرف زده‌اند و دست‌هایی پشت پرده که همواره در تلاشند مانع موفقیت بارسلونا شوند.

نبرد نابرابر بارسلونا: یک اسپانیا پشت رئال!

به گزارش “ورزش سه”، مادریدگرایی جمعی، لفظی است که از روز پنجشنبه در اسپانیا بر سر زبان‌هاست. پس از اینکه خوان لاپورتا از سوی قاضی پرونده نگریرا به ارتشاء متهم شد، او روز پنجشنبه در نشستی خبری از خود دفاع کرد و همه چیز را به رئال و اقتدارگرایی این تیم در  جامعه اسپانیا نسبت داد. او رئال را پشت پرونده نگریرا می‌بیند.

1941727

این یک واقعیت است که رئال مادرید در فوتبال اسپانیا بیشترین هوادار را دارد و در نظرسنجی اخیر ال‌چیرینگیتو نیز مشخص شد که 70 درصد فوتبال‌دوستان اسپانیا از این تیم هواداری می‌کنند.

لاپورتا معتقد است رئال مادرید در تمام ارکان و نهادهای قدرت اسپانیا نیز نفوذ زیادی دارد. او امروز نیز این ادعا را تکرار کرد و ژاوی نیز در نشست خبری دیروز خود ضمن تایید ادعای رئیس، از وی دفاع کرد.

اما مادریدگرایی جمعی ادعایی لاپورتا چه چیزی است؟

1942614

در برنامه گولاسو از گل تی وی اسپانیا، مانولو لاما، گزارشگر معروف اسپانیایی در یک گزارش این قضیه را توضیح داد. 

در این برنامه ادعا شده که رئال مادرید نه تنها از لحاظ تعداد هوادار در اسپانیا از همه تیم‌ها جلوتر است که نفود این باشگاه روی تمام ارکان و نهادهای قدرت کشور اسپانیا نیز حداکثری است. در این برنامه جنجالی از این صحبت شد که رئال مادرید همیشه حمایت خانواده سلطنتی را با خود داشته و زمانی خوان کارلوس، پادشاه سابق، پای ثابت بازی‌های رئال در برنابئو بود و پرز همواره کنار او می‌نشست. در نهادهای قضایی اسپانیا نیز اکثر قضات و تصمیم‌گیرندگان مهم رئالی هستند. 

1930946

چندین نخست وزیر این کشور (برای مثال راخوی و آزنار) آشکارا از علاقه خود به رئال می‌گفتند و همیشه در برنابئو بازی‌های رئال را تماشا می‌کردند. در میان رسانه‌های تصویری و نوشتاری اسپانیا نیز اکثر مدیران مسئول و سردبیران ورزشی هوادار رئال مادرید هستند. رئیس فعلی لالیگا یعنی خاویر تباس شخصا اعتراف کرده هوادار رئال است و در دولت اسپانیا نیز اکثر وزیران از رئال پشتیبانی می‌کنند. در واقع منظور از مادریدگرایی جمعی لاپورتا همین قضیه است و او اعتقاد دارد بارسلونا در اسپانیا نبردی نابرابر با رئال دارد و آنها نمی‌خواهند بارسلونا هرگز تیم موفقی باشد.

1938272

لاپورتا امروز در نشست مجمع باشگاه بارسلونا تاکید کرد که یک بار دیگر قصد ناامید کردن رئالی‌ها را دارد: «آنها از بیرون به ما حمله کردند چون ما باز هم از نظر ورزشی و اقتصادی و سازمانی عملکرد خوبی داشتیم. در پرونده نگریرا بدترین ضربه حمله تاریخ این باشگاه را تجربه کردیم و اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد. مهم نیست چقدر تلاش کنند، هیچ چیزی علیه ما پیدا نخواهند کرد. 

ما این موضوع را در نهایت صداقت توضیح دادیم. آنها هنوز اتهامات ما را ثابت نکرده‌اند. پرونده نگریرا محل سوءاستفاده افرادی است که به دنبال ضربه زدن به شهرت ما هستند، کسانی که دوست ندارند ما بیشتر از یک باشگاه باشیم. وقتی به مادرید سفر کنید، متوجه می‌شوید که هواداران متعصبی از این تیم هستند که در تمامی دستگاه‌های قدرت این کشور نفوذ کرده‌اند.

آنها دوست ندارند ما چنین قدرتی داشته باشیم و به همین دلیل چنین پرونده‌ای را تشکیل دادند، اما من به شما می‌گویم که ما در این دادگاه پیروز خواهیم شد. آنها باید ما را از اتهامی مبرا خواهند کرد. من خبر بدی برای هواداران رئال دارم: ما قرار است بهترین بارسای تاریخ را دوباره تکرار کنیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا