خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسلیت انجمن اسلامی دانشگاه تهران برای درگذشت موسوی اردبیلی و مرضیه دباغ

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، در اطلاعیه ای درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی، مرجع عالیقدر تقلید و نیز درگذشت خانم مرضیه حدیدچی دباغ را تسلیت گفت.

به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه در پی می آید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

در زمانی که ملت ایران و همه دلسوزان انقلاب داغدار از دست دادن بانوی مجاهد، مبارز، انقلابی و یار گرانقدر امام راحل مرحومه مغفوره سرکار خانم مرضیه حدیدچی دباغ بودند که عمر خود را وقف انقلاب اسلامی و کشور نموده بود؛ خبر درگذشت یار دیرینه حضرت امام خمینی (ره) مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمى سید عبدالکریم موسوی اردبیلی موجب تأثر و تألم همگان علی الخصوص جنبش دانشجویی گردید.

ایشان به عنوان مرجعی عدالت طلب و انقلابی عمر شریف خود را پیش از انقلاب صرف مبارزه با طاغوت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی صرف خدمت به کشور و اسلام و آرمان های والای انقلاب و حمایت از مستضعفین نمودند.

این مرجع معظم که در دوران پر فراز و نشیب انقلاب تا مرز شهادت نیز پیش رفته بود همواره بر مبارزه با ظلم و فساد تأکید و تا آخر عمر نیز بر صراط عدالت و انصاف حرکت کرد و ادامه دهنده همان راهی بود که امام راحل آن را بنا نهاد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران مصیبت بزرگ از دست دادن این مرجع بزرگوار تقلید و همچنین پیش از آن فقدان بانو حدیدچی دباغ را به همه پیروان و دلسوزان انقلاب و کشور و بیت شریفشان تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا