خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معطلی رانندگان بوشهری در صف‌های بنزین؛ درخواست یک رسانه برای پیگیری

«معطلی رانندگان بوشهری مقابل جایگاه‌های سوخت به معضلی تبدیل شده که ناشی از خرابی نازل‌ها یا محدودیت سهمیه کارت آزاد جایگاه‌ها است.» خلیج فارس این معضل و شکایت شهروندان را پیگیری کرده‌است که گزارش آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش خلیج فارس، بررسی ها نشان می‌دهد در اغلب پمپ بنزین های بوشهر، نازل ها به صورت یک در میان فعالند و همین موضوع باعث زمانبر شدن سوخت گیری و ایجاد صف های طولانی در برخی ساعت ها می شود.

از طرفی، تصمیم دولت درباره محدود کردن کارت آزاد جایگاه داران نیز باعث شده تا سوخت گیری برای رانندگانی که کارت شخصی ندارند سخت تر شده و این اتفاق هم مزید بر علت شود تا صف های طولانی مقابل جایگاه‌ها شکل بگیرد.

برخی صاحبان جایگاههای سوخت نیز وقتی با سوال مردم درباره تعلل برای رفع خرابی نازل ها مواجه می شوند، کمبود تعمیرکار یا نبود قطعات را بهانه می کنند.

موضوعی که برای در کنار نبود بنزین سوپر و یورو 4 در بوشهر، ضعف نظارت شرکت فرآورده های نفتی استان را نمایان می کند.

معطلی رانندگان بوشهری در صف‌های بنزین؛ درخواست یک رسانه برای پیگیری
معطلی رانندگان بوشهری در صف‌های بنزین؛ درخواست یک رسانه برای پیگیری

شرکت فرآورده های نفتی بوشهر: تعمیرات برعهده جایگاه داران است

برای پیگیری نارضایتی های مردمی از خرابی نازل های جایگاه داران با مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی بوشهر تماس گرفتیم.

مهرداد بیوکی در واکنش به صف های طولانی مقابل برخی جایگاهها به دلیل خاربی نازل های سوخت می گوید: دلیل خرابی نازل ها مکانیکی و فنی است که باید صاحبان جایگاهها نسبت به تعمیر آن اقدام کنند، هرچند گرانی قطعات یا کمبود تعمیرکار در استان از دلایل تاخیر می باشد.

بیوکی ادامه داد: برخی ایرادات نازل ها هم ناشی از قطعات هوشمند است که تعمیر آن برعهده ماست و در این خصوص پیمانکاری جذب کرده ایم.

بیوکی درباره محدودیت سهمیه و تعداد کارت های آزاد در جایگاهها نیز می گوید: این تصمیم در سراسر کشور اجرایی شده و اگر رانندگان با کارت سوخت شخصی به جایگاه مراجعه کنند معطل نمی شوند، البته کارت آزاد برای مواقع اضطراری هم پیش بینی و در اختیار جایگاه داران است.

معطلی رانندگان بوشهری؛ مدعی العموم پیگیر باشد

به نظر می رسد شرکت فرآورده های نفتی بوشهر اراده لازم جهت الزام جایگاهداران برای تعمیر نازل ها ندارد و رانندگان باید معطلی در صف سوخت را تحمل کنند.

در این شرایط انتظار می رود مدیرکل دادگستری استان در راستای حقوق عامه و دادستانی در قامت مدعی العموم به این معضل ورود کرده و فرصت مشخصی را برای رفع خرابی نازل جایگاهداران تعیین کنند تا دردسر رانندگان برای سوخت گیری کاهش یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا