خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هنگامه قاضیانی ممنوع التصویر است اما هر شب سریالی که بازی کرده است روی آنتن؟

سایت برترین ها نوشت:

پخش سکانسی از سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی که به تازگی پس از سال‌ها رفع توقیف شده در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

بازیگر زن ممنوع‌التصویری که هر شب چهره‌اش در صداوسیما نشان داده می‌شود

پخش سکانسی از سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی که به تازگی پس از سال‌ها رفع توقیف شده در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

سحر طلوعی روزنامه‌نگار با انتشار تصویر یکی از سکانس‌های «سرزمین مادری» در توئیتر نوشت:

در لیست بازیگران ممنوع الکار شده مورد هنگامه قاضیانی جالب است؛ اول این که به قول خودش قبل از این که آقایان ممنوع الکارش کنند، خودش پیش قدم شده و با کناره‌گیری از بازیگری جبهه مقابل را آچمز کرده، دوم این که شبکه سه این روز‌ها مجبور است با سریال سرزمین مادری او را نشان دهد!

مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری» ساخته کمال تبریزی که به علت حواشی پخش ۴ قسمت اول در سال ۹۲ توقیف شده بود، بعد از ۱۰ سال بالاخره به آنتن تلویزیون رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آنقدر هول هستی که الکی یه مطلب بگذاری که اصلا به حواشی و خبر موثق از اون موضوع دقت نمیکنی.اخبار گفت بخاطر عدم خسارت و زیان به تولید کنندگان و عواملی که قبلاً در فیلم‌هایشان این چند بازیگر نقش داشتند مانع پخش آنها نخواهد شد و من بعد از کارشان جلوگیری میشود.

    16
    1
  2. واقعا متاسفم از چی خبر میسازین یعنی آنقدر مهمه این موضوع ، خوب این همه آدم تو این سریال کار کردند پس زحمتهای اونها چی ؟؟ اونها چرا باید کارشون دیده نشه ؟ چرا آنقدر مزخرف می‌نویسید ؟؟ دیگه سوژه ندارید ؟؟ الان مشکلات هممون حل شده ؟؟؟

    8
    1
  3. اینهمه بازیگر رو ممنوع التصویر و ممنوع الکار و..کردند اگه اینها رو حذف کنند چقدر از تلویزیون ایران میمونه!
    من حدود 10ساله تلویزیون ندیدم یه بار بار کردم دیدم پر آخوند باز خاموش کردم چند وقته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا