خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورزش تی ار اکس لیلا بلوکات در کنار مربی اش را ببینید!

سایت بدینسان نوشت:

لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانیه که اصولا خیلی اهل ورزشه از نوع سختتتش و اینبار تصاویری ازخود به اشتراک گذاشت که جنجالی بودن!

لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند.

البته اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

لیلا بلوکات ابتدا با بازی در سریال “یوسف پیامبر” بود که خیلی به دل مخاطب نشست اما طولی نکشید که خانوم بازیگر شد لیلا بلوکاتِ اسم و رسم دار اما چندان در سینما ایفای نقش نداشت و نداره، بلکه در همون تلویزیرون و جعبه جادویی بیشتر لیلا بلوکات رو می بینیم

علت مجرد ماندن

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست

تفریحات جالب لیلا بلوکات به همراه خواهرانش در پاریس

لیلا بلوکات هنرمند معروف سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی با نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید. جالب است بدانید که لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلاست. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. در قسمت زیر تصویری از تفریحات لاکچری لیلا بلوکات و خواهرانش در پاریس مورد توجه قرار گرفت.

تصویری از لیلا بلوکات و خواهرانش

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فیلم و سریالی به زندگی و دغدقه های پر درد ناگفته و مردم ایران در تلویزیون نزدیک نیست …
    نابرابریها _تبعیض های جنسیتی_سلیقه ای پاسخ و رفتار کردن_روابط بر ضوابط و قانون منشور امضاء و تایید شده_ ناعدالتی ها و غیره هر چیزی که غش در وجود انسان باشد و از صفات شیعه امام زمان ع دور و جدا میکند …
    همه اش زندگی‌های افراد بی دغدغه و پولدار و موضوعاتی که اصلا در زندگی های روز مرگی خیلی کم و وجود ندارد … تکلیف چیه؟راهی؟ برنامه ای؟ارزش زمان؟هدفی؟انتخاب مسیری؟جلسه و گفتگو و همفکری؟

  2. این بدبخت ها به هر شکل و شمایلی میافتند که نداشته های یک زندگی موفق را جبران کنند،انوقت ما ها هم با هدف های مختلف راه افتادیم نشست و برخاست،خورد و خوراک و دار و ندارشونو،رصد و تبلیغ میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا