خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرایی تهمت لیدر حزب الله به وزرای دولت

به گزارش انصاف نیوز، «هادی آخوندی» در یادداشتی نوشت:

کمتر از شش ماه دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است و شاهد آغاز کنش ها و واکنش های تبلیغاتی مربوط هستیم. هر چند دولت یازدهم تمام سعی خود را در مدت سه سال و چند ماه دوره اول به کار گرفته تا امور مملکت به نحو قابل قبولی انجام شود و به امر رهبری مبنی بر عدم شروع فعالیت های زودهنگام انتخاباتی جامه عمل بپوشد، اما مخالفین هر روز ساز جدیدی کوک کرده و با انواع سنگ اندازی ها و تخریب ها و توهین ها تمام تلاش خود را در به زمین زدن رقیب به کار بسته  و در این مسیر حتی از خون هموطنان مان که در حادثه برخورد قطار از دنیا رفتند نیز نگذشتند و آن را تیتر رسانه های خود کردند.

متاسفانه مدعیان اصولگرایی و ولایت مداری برخلاف نص صریح فرمایش رهبر معظم انقلاب که مسوولین را از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه برحذر داشتند، دائم بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند و سعی دارند به هر طریق ممکن قدرت از دست رفته شان را باز پس گیرند.

کار این طیف از تخریب و توهین گذشته و به تازگی، تهمت و بهتان را سرلوحه کار خود قرار داده اند، به نحوی که لیدر جریان خاص افراطی در صفحه مجازی اش، به اعضای کابینه به طرز بی سابقه و شرم آور، تهمت روابط غیراخلاقی می زند.

هنوز زمان زیادی از مناظره های تبلیغاتی انتخابات آمریکا نگذشته است، صحبت ها و پرده دری های جنسی و غیراخلاقی در این برنامه ها به حدی بود که تمام دنیایی که به اعتقاد ما بویی از اخلاق نبرده اند، به آن واکنش نشان داد و محکوم کرد. در کشور خودمان نیز واکنش ها بسیار بود. مقام معظم رهبری این سخنان نامزدهای انتخابات آمریکا را برای نابودی کشورشان کافی دانستند.

حال چه شده است که یک فرمانده دفاع مقدس، رزمنده ای که برای دفاع از وطن و هم‌وطن، زمانی در جبهه جنگ مقابل دشمن سینه سپر کرده بود، این چنین به ناموس وطن می تازد و آبروبری می کند؟

این رسم مسلمانی است علیه کسی که به هر دلیلی در بند است و قادر به دفاع از خود نیست، نسبت ناروا بدهید؟

برادر حزب‌اللهی، آیا این نارواگویی‌ها برای نابودی اخلاق و ارزش‌هایی که مدعی دفاع از آن‌ها هستید کافی نیست؟! هر چند امیدی به هدایت و اصلاح شما و دوستان تان نیست، لیک وظیفه دانستم این مهم را متذکر شوم.

و فصل‌الخطاب کلام این سخن الهی که می‌فرماید: «کسانی که زنان پاکدامن و بی خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم سازد، در دنیا و آخرت از رحمت الهی به دورند و عذاب بزرگی برای آنهاست.» (نور-23)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این جزء اعترافات این خانومه و به نظر من که اصلاً موضوع غیر قابل باوری نیست.
    شما اصلاح طلبان چه اون به ظاهر متدینتون و چه لائیک تون اعتقادی به دین ندارید و اظهر من الشمس امثال حسن روحانی اگر اعتقادی داشتند با ماشین وارد حریم ملائک پاسبان حضرت معصومه نمی شدند.
    من که صد در صد باور کردم و مطمئنم 90 درصد مردم هم باور می کنند حتی اگر چیز دیگه ای بگویند و بگوئید.
    فقط نویسنده محترم بیا به گذر عمر خودت نگاهی بنداز، یک روزی موهات سفید میشه و می بینی حداکثر یک یا دو دهه دیگه بیشتر زنده نیستی. حمایت از طایفه ابوسفیان نتیجه اش چیزی جز قعر جهنم نیست.
    من این و ننوشتم که حالا حتما منتشرش کنی، نه، یک کم دست از ابو جهل بودن بردار و به یاد خدا باش.
    این همه دزدی که فراموش کردید در موردش حرف مناسبی بزنید واین همه دروغ که به وسیله شما به خورد مردم داده شد حساب و کتاب داره. خودت هم میدونی که الملک لایبقی مع الظلم و حسن روحانی مثل اسلاف بی اعتقاد به خدای خودش از هویدا تا هاشمی و خاتمی برای همیشه رفتنیست.

    1. جناب اکبرين، مي بينم که دقيقا طبق روال حاکم بر خودتان و دوستان تان، قضاوت و حکم صادر کرده ايد که چه کساني جهنمي هستند!! آنهم از نوع قعرش! شرمتان باد که بجز خودتان از ديدن ديگران عاجز و ناتوان هستيد!

    2. برادر عزیز و گرامی بنده خوشبختانه و یا متاسفانه اتفاقی و برای اولین باره که وارد این سایت شدم و همچنین با توجه به اتفاقات چند ساله ، هیچ اعتقادی به دو حزب درگیر ندارم ، همچنین از نوشته شما چنین استنباط می شه که انسان متشرعی هستید ، اما آیا چگونه شما درباره پرونده ای که امنیتی هست و به بیرون درز نکرده چنین اطلاعاتی دارید که ایشون اعتراف کرده ؟ بخدا که چنین رویکردی به هیچ وجه درست نیست و عقوبت داره ، توبه کنید و استغفار نمائید .

  2. بنده نامم رحمته,احتمالا ایشان جناب لیدر جنگجو اشتباهی عوضی فهمیده اند وقیاس مع الفارق و اتیکت نام مرا بر شعور و فهم خود حکاکی و احتمالا که نه؛؛؛؛بل صد در صد به نتیجه مورد نظر رسیده اند.حیف و هزاران حیف که وطن و وطن نفروشی و فروشی شده عینهو بازار …اسمال????????? حساب این بیابان سنگ و چوب است هر چند جنگلی نیست تا چوبی؟؟؟؟؟؟؟
    هوا بس ناجوان مردانه دود است؛؛؛؛؛؛؛

  3. این اتهامی که ایشان مطرح کرده اند دو نکته و یک پرسش را مطرح می سازد:
    1- برادران مدعی ارزشی بودن هیچ ربطی به ارزشهای والای اسلام ندارند و عنداللزوم این ارزشها را در برابر بتهای جاهلی مقام و قدرت قربانی می کنند؛
    2- برادران مدعی ارزشی بودن بیشتر تهمتهای شان مربوط به پایین تنه است.
    پرسش: کدام تار وجودی این برادران به ارتعاش در می آید وقتی به کسی تهمتی پایین تنه ای می زنند؟

  4. گفته شده اين بابا بدليل اخلاقى زمانى كه تو زاگرب تو سفارت بود به درخواست كشور كرواسى به ايران برگشت داده شد

  5. دیگر از دین وایمان نگویید سال هاست در این دیار غریبندو فراموش شده انزمان که کذاب بزرگ دروغ گفت وعزیز شد وصدر نشست وبه تمامی وجود حمایت شد فکر امروز را کرده بودند؟بار این نکبت اخلاقی را بعهده میگیرند؟ابا نمیدانند اینها همه بر عهده ایشان است؟……………..چه خوب اقای اشنا دیکتاتور را تعریف کردند………..این شخص که خود خواسته به این حقارت وشقاوت رسیده هم مفلوکی بیش نیست مگر شمر …….صفین نبود؟

  6. به نظرم کسانی که چنین نسبت های ناروایی به آنها داده شده باید به جد پی گیر مسئله شده و یک بار برای همیشه بساط چنین اقداماتی رو از مملکت جمع کنن ، متاسفانه روند مقابله های جناحی وسیاسی مرزهای اخلاقی رو در نوردیده که برای مملکت مسلمان ایران اصلا” شایسته نیست . بنده اگه جای افراد بودم مسئله را علاوه بر پیگیری قضایی ، نتایجش را هم لحظه به لحظه به اطلاع مردم شریف می رساندم .

  7. این لیدر محترم تاکنون هر کار دلش خواسته انجام داده است و کسی هم بالای چشم معظم له ابروست !

  8. درود بر شما.البته بايد ديد كه اين اعترافي كه دوست مون مدعي آن است در چي شرايطي گرفته شده است!ولي يه نكته رو ياد آوري كنم بيان اين مسايل تازگي ندارددر اين 37ساله انقلاب زياد ديديم كه براي خارج كردن گروه رقيب به ترفند هاي زيادي دست زدن. وتا حدودي هم موفق شدن. خدا عاقبت مون رو ختم به خير كنه!

  9. این روزها برای پاپوش کردن و غیره زن شوهر دار را مجبور می کنند تا برود و با فلان شخصیت. که مخالف آتهاست رابطه برقرار کند …
    این آقای الله کرم که کارنامه اش کاملا برای عقلا و سیاسیون مشخصه و همه می دانند در چه گروهایی فعالیت داشته و دارد

  10. دیگه وقتی گند فساد اخلاقی اصلاح طلبان در بیاید
    وزیران دولت اعتدال گرا جای تعجب ندارد
    🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا