خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رایگان بازی جذاب فوتبال نیوکاسل – آرسنال | لیگ جزیره 2023-2024 شنبه 13 آبان 21:00 + جزئیات و حواشی

پخش زنده بازی کلاغ ها و توپچی های لندن را از لیگ برتر انگلیس (لیگ جزیره 2023-2024) به صورت رایگان امروز 13 آبان ساعت 9 شب (21:00) اینجا تماشا کنید:

https://www.aparatsport.com/m/K4p5ebabD7EDCF4

زاغ‌ها در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان آرسنال هستند

طرفداری | دو تیم نیوکاسل و آرسنال در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر در فصل 24-2023 به مصاف هم می‌روند.

هر دو تیم از شرایط خوبی در لیگ برتر برخوردار هستند؛ آرسنال با کسب 24 امتیاز از 10 بازی پس از تاتنهام 26 امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفته و نیوکاسل هم با 17 امتیاز از همین تعداد بازی در ردۀ ششم ایستاده است. نیوکاسل با 26 گل زده در کنار استون ویلا دارای بهترین خط حمله لیگ است و آرسنال هم با 8 گل خورده یکی از مستحکم‌ترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

اطلاعات مسابقه نیوکاسل و آرسنال

  • روز و تاریخ برگزاری: شنبه 13 آبان ۱۴۰۲ | 4 نوامبر ۲۰۲۳
  • ساعت: 21:00 به وقت تهران
  • تورنمنت: هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس – فصل 24-2023
  • ورزشگاه: سنت جیمز پارک (نیوکاسل)
  • داور: استوارت اتول

ترکیب احتمالی نیوکاسل و آرسنال

  • نیوکاسل (3-3-4): پوپ | تریپیر، لاسلز، شار، برن | جوئلینتون، گیمارش، لانگ استاف | آلمیرون، ویلسون، گوردون
  • آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، گابریل، سالیبا، تومیاسو | اودگارد، جورجینیو، رایس | ساکا، انکتیا، مارتینلی

غایبان نیوکاسل و آرسنال

  • نیوکاسل: هاروی بارنز، اسون بوتمان، الیوت اندرسون، امیل کرافت، ایساک، جیکوب مورفی (مصدوم)
  • آرسنال: یورین تیمبر، پارتی، ژسوس، امیل اسمیت رو (مصدوم)

نشست خبری

رویارویی‌های پیشین دو تیم

نکات آماری نیوکاسل و آرسنال

1. نیوکاسل در 10 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل آرسنال تنها یک برد را بدست آورده است (1 تساوی و 8 باخت) و در 8 بازی هم موفق به گلزنی نشده است.

2. تنها منچستریونایتد (14) در لیگ برتر بیش از آرسنال (13) در خارج از خانه مقابل نیوکاسل پیروز شده است. توپچی‌ها در 8 بازی از 10 دیدار اخیر خود در سنت جیمز پارک برنده شده‌اند و 2 بازی را هم واگذار کرده‌اند.

3. آرسنال 30 کلین شیت در لیگ برتر مقابل نیوکاسل به ثبت رسانده که بیشترین آمار یک تیم مقابل زاغ‌ها در تاریخ این رقابت‌هاست.

4.  نیوکاسل در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است (4 برد 2 تساوی) و در هر پنج بازی اخیر هم حداقل دو گل زده است. آنها آخرین بار در شش بازی متوالی لیگ برتر بین آگوست تا اکتبر 2004 بیش از 2 گل به ثمر رسانده بودند.

5. آرسنال در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است (8 برد 3 تساوی) و شاگردان آرتتا، 28 گل هم به ثمر رسانده‌اند. هر سه تساوی آنها در دربی‌های لندن و با نتیجه 2-2 رقم خورده است.

آرتتا: اودگارد به بازی می‌رسد / غفلت کنی، تنبیه می‌‌شوی

آرتتا: اودگارد به بازی می‌رسد / غفلت کنی، تنبیه می‌‌شوی

آرسنال بعد از شکست مقابل وستهام مسابقه سختی برابر نیوکاسل یونایتد پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، آرسنال در شرایط متفاوتی مهیای مسابقه دشوار مقابل نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سنت جیمزز پارک می‌شود. اول هفته گذشته، هت‌تریک انکتیا و گل‌های دیرهنگام ویرا و تومیاسو رقم‌زننده یک نمایش باشکوه یک نیمه‌ای در ورزشگاه امارات شد و آرسنال به شیرین‌ترین شکل با سوغاتی از جنس ۵ گل قعرنشین لیگ را روانه خانه کرد اما سرمستی حاصل از این پیروزی تنها ۳ روز دوام داشت و چهارشنبه گذشته آرسنال در زمین وستهام یونایتد متحمل شکست غم‌انگیز ۳ بر یک شد تا رویای این تیم در راه کسب جام اتحادیه به باد رود. حریف فردای آرسنال تیمی است که دیگر نتیجه عجیب وسط هفته را با تحقیر ۳ گله منچستر یونایتد در اولدترافورد رقم زد. آرسنال فصل گذشته در این ورزشگاه با گل راه دور دیدنی مارتین اودگارد و گل به خودی شار، نیوکاسل را شکست داد.

طول می‌کشد باخت را فراموش کنیم

آرتتا در مورد شکست غم‌انگیز مقابل تیم دیوید مویس در جام اتحادیه می‌گوید: «بعد از هر شکست، چند روزی طول می‌کشد آن را فراموش کنیم. در حال حاضر اما تمام تمرکز ما روی جدال با نیوکاسل است. با توجه به سبک بازی حریف و نوع گل‌های دریافت شده در مسابقه اخیر  به وضوح چیزهای زیادی باید بهتر می‌شد. فکر نمی‌کنم  تابلوی نتایج بازتاب واقعی عملکرد ۲ تیم در زمین بود اما باید به مراتب بهتر کار می‌کردیم.»

غفلت و تنبیه 

میکل آرتتا از رقم خوردن نتیجه ۳ بر یک ناراضی است و تیمش را شایسته چنین شکستی نمی‌داند. بازیکنان وستهام تنها ۵ شوت به سمت دروازه آرون رمسدیل شلیک کردند و از این تعداد تنها ۳ مورد در چارچوب بود. با این حال حاصل کار چکش‌ها ۳ گل بود و حاصل ۱۴ شوت تیم آرتتا یک گل: «در این لیگ و در مقابل چنین حریفی در هر زمینه‌ای اگر پایتان را از روی گاز بردارید، تنبیه خواهید شد. همه چیز به همین سادگی است. پس اگر می‌خواهید به روند پیروزی ادامه دهید، باید به بالاترین سطح استانداردها برسید.» 

اودگارد می‌رسد

کاپیتان و زننده یکی از گل‌های آرسنال در مصاف خارج از خانه فصل گذشته مقابل نیوکاسل یونایتد، هفته گذشته در جریان پیروزی مقابل شفیلد یونایتد دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا شد اما وسط هفته مقابل وستهام به عنوان یار تعویضی به میدان آمد تا در واپسین دقایق یک گل تسلی‌بخش به ثمر برساند. آرتتا در مورد وضعیت اودگارد می‌گوید: «به دلیل مشکلات اخیر، تلاش کردیم کمی از فشار روی دوشش کم کنیم. وضعیت اودگارد در چند روز اخیر بسیار بهتر شد؛ به حدی که در مقابل وستهام چند دقیقه‌ای به او فرصت دادیم. خوب بود عملکرد و حضور او در مسابقه را دیدیم. اودگارد امروز تمرین می‌کند و اگر وضعیتش خوب باشد، برای مسابقه آماده خواهد بود.» آرتتا در مورد امیل اسمیت رو، دیگر هافبک تیمش نظری تا این حد مثبت ندارد: «فکر می‌کنم او تا چند هفته از میدان دور خواهد بود. این که دقیقاً چند هفته، با توجه به پیشرفت وضعیت جسمانی او در هفته‌های ابتدایی مشخص خواهد شد. مصدومیتش خلأ بزرگی است چون تازه به ترکیب برگشته بود. تازه داشتیم از حضورش استفاده می‌کردیم که متأسفانه دوباره مصدوم شد.»

ادی هاو: پیروزی مقابل یونایتد یک کار تیمی بود

سرمربی نیوکاسل یونایتد درباره پیروزی شیرین تیمش مقابل منچستر یونایتد در مسابقه وسط هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه می‌گوید: «عالی است که بتوانی به هرکس یک فرصت بدهی و من فکر می‌کنم بازیکنان به فوق‌العاده‌ترین شکل از این فرصت استفاده کردند. این یک کار تیمی محشر بود. روحیه، ذهنیت جمعی و عزم و اراده بازیکنان در بالاترین سطح قرار داشت. بعد از آن پیروزی از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار داریم. کل ترکیب با آن پیروزی رشد کرد.» باشگاه نیوکاسل امروز رسماً اعلام کرد در مورد پرونده ساندرو تونالی هیچ اقدام حقوقی علیه میلان انجام نخواهد داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا