خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هادی چوپان پس از شکست در مستر المپیا: شرمنده و سرشکسته هستم

هادی چوپان قهرمان پس از نایب قهرمانی در مسابقات مستر المپیا سال ۲۰۲۳ کالیفرنیای آمریکا گفت: شرمنده و سر شکسته مردم هستم. با تمام دنیا جنگیدم قدرتم به همه چیز رسید جز آن خنجری که نفهمیدم از کجا به پهلویم فرو رفت.

ایسنا نوشت: هادی چوپان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در این مسابقات، خیلی زود و در اعتراض به رای داوران صحنه را ترک کرد و حاضر نشد در باقی مراسم حضور داشته باشد. چوپان در صفحه اجتماعی خود به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: من شرمنده و سر شکسته مردم ملت میهنم هستم. با تمام دنیا جنگیدم قدرتم به همه چیز رسید جز آن خنجری که نفهمیدم از کجا به پهلویم فرو رفت.

او افزود: حلالم کنید. اگر لیاقت آن چیزی که لیاقت شما بود را نتوانستم به ارمغان بیاورم. شرمنده تمام مردمم و نام پاک کشورم ایران هستم. به امید سربلندی ایران و آیندگان و بعد از من. بدرود هادی چوپان.

البته هادی چوپان پس از آن که مدال نقره گرفت و از رسیدن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بازماند و لانسفورد آمریکایی به عنوان قهرمان این مسابقات و برنده ۴۰۰ هزار دلار جایزه مسترالمپیا اعلام شد، در اعتراض به رای داوران، صحنه مسابقات را ترک کرد و از گرفتن عکس دسته جمعی امتناع کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا