خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه دانشجویی اعتراض به عقب نشینی احمد توکلی

«کانون اندیشه دانشجوی مسلمان»، میزبان برنامه ی «جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادي» در دانشگاه امیرکبیر که قرار بود  «احمد توکلی» فعال سیاسی اصولگرا یکی از حاضران در آن باشد، خطاب به آقای توکلی بیانیه ای صادر کرده و رفتار او را «غیر اخلاقی و نا متعارف» خواند.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می آید:

جناب آقاي دكتر توكلي!

حدود دو هفته قبل جنابعالي و دفترتان، حضور در برنامه (جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادي) را با علم به شركت كنندگان و زمان و مكان برگزاري آن پذيرفته ايد و اكنون در فاصله دو روز به برنامه ودر حاليكه صدها هزار نفر در شبكه هاي مجازي از برگزاري برنامه مطلع شده اند، بدون هيچگونه تماس و مشورتي با برگزاركنندگان اقدام به انتشار متني به نام شما شده است كه فاقد هرگونه استدلال منطقي است.

مواجه نظام جمهوري اسلامي با نظام سلطه جهاني امر جديدي نيست، اما خود بهتر مي دانيد نظام، در اين مواجه بيش از هر نيروي ديگري نياز به حمايت مردمي دارد و اعتماد وحمايت مردمي در اين سالها با عدم عمل به فرمان مبارزه با فساد اقتصادي كه ١٥ سال قبل توسط رهبر انقلاب و اتفاقا متعاقب جريان ايجاد شده در همين دانشگاه و توسط همين تشكل صادر شد، دچار ترديد شده است و بهترين راه تقويت حمايت مردمي از نظام يكصدا گفته شدن مبارزه با فساد از سوي جناح هاي مختلف سياسي نظام است

جناب دكتر توكلي!

در برنامه اعلام شده، جنابعالي بعنوان يك چهره اصولگراي منتقد مفاسد اقتصادي در كنار يك روزنامه نگار غير جناحي منتقد مفاسد ويك نماينده اصلاح طلب منتقد مفاسد دعوت شده ايد واين نه تنها لشگركشي عليه دستگاه قضايي نيست، بلكه حمايت از قوه قضاييه در مبارزه با فساد است همانگونه كه دكتر محمود صادقي هفته گذشته با حضور در دادسرا اظهار داشت كه در پي تقابل يا تضعيف دستگاه قضايي نيست.

در هرحال با توجه به آنكه برنامه مذكور با اخذ مجوز رسمي اعلام شده است، قابل لغو یا تغيير نبوده و اتفاقا اينگونه ترديدها ممكن است، همانند واقعه مشهد صدها برابر برگزاري يك برنامه با تعداد محدودي شركت كننده، براي افكار عمومي ابهام ساز شود.

لذا از آنجا كه وفاي به وعده از خصوصيات يك مسلمان است از جنابعالي به عنوان يك فرد متدين انتظار مي رود به وعده خود عمل نموده، ودر غير اينصورت ضمن تاسف بار بودن تغيير٬ از يك چهره اصولگرا بعنوان جايگزين دعوت خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من محدودیت های انصاف نیوز را کاملا درک می کنم و می دانم که اگر نظری را منتشر نمی کنند و یا بخشی از نظر را حذف می کنند واقعا و واقعا معذورند وگرنه آزاده اند. ولی با ماجرای قوه قضائیه یاد این بیت افتاده ام
    گر حکم شود که مست گیرند
    در شهر هر آنکه هست گیرند

    احتمالا آقای توکلی فکر کرده اند که کانون اندیشه دانشجوی مسلمان هم “به وطنشون خیانت می کنن” که تصمیم گرفتند حضور نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا