خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نژاد پرستان ایرانی! | غلامرضا بنی اسدی


غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار در یادداشتی با عنوان «نژاد پرستان ایرانی» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

نژاد پرستی سیاسی است این که فلان فرد می گوید این مملکت مال حزب الهی هاست. دایره حزب الهی را هم چنان تنگ می گیرند که خودشان را و فقط خودشان را در برمی گیرد و بالنتیجه صاحب کشور هم همین گروه اندک اند.

من اینان را حزب الهی نمی دانم. حزب الهی بزرگ است، شرح صدر دارد، برای صدر نشینی از دیگران پله نمی سازد. پت و پهن نمی نشیند که جا برای دیگری نباشد. اتفاقا دست دیگران را هم می گیرد و اگر لازم شد خود برمی خیزد تاجایی برای تازه آمده ها باز شود. جذب حداکثری دارد.  بی بهانه می پذیرد،  برای دفع  حداقلی هم دنبال هزار دلیل آشکار است. 

دروغ می گویند اینان که با داعیه خود حزب الهی پنداری،  ملک را برای خود و ملت را تابع نظرات خود می پندارند.  دلیل بی صداقتی شان صداقت صریح شهید حاج قاسم است  که ایران را برای همه می خواست؟  این سخن واضح و بی نیاز به ترجمه اوست در پانزدهمین اجلاس جهانی مسجد است که؛

«اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی حجاب و این باحجاب است یا اصلاح طلب و اصولگراست، پس چه کسی می‌ماند؟ اینا همه مردم ما هستند. آیا همه بچه های شما متدین‌اند؟ آیا همه مثل هم هستند؟ نه. اما پدر، همه اینها را جذب می‌کند و جامعه هم خانواده شماست.»

ایران به همه فرزندانش تعلق دارد.  به توان و ظرفیت همه شان نیاز دارد.  هیچ کس از دیگری «ایرانی تر» نیست.  همه در چهارچوب قانون باید از همه ظرفیت های کشور بهرمند شوند.  همان گونه که همه مالیات می پردازند،  سربازی می روند،  رای می دهند. این خود صاحب پنداری، ترجمه ایرانی اپارتاید است. نژادپرستی سیاسی است.  همانی که در مرام صهیونیست ها ظهور و بروزی آشکار دارد. آنان هم همه چیز را برای خود و همه را در خدمت خود می خواهند.

چه فرق است بین این جماعت خود حق پندار و صهیونیست ها وقتی به یک قرائت فکری رفتار می کنند.  منطق امام،  بیان صریح رهبری، کلام حاج قاسم،  مشرب رهبران انقلاب بر جذب حداکثری و دفع بالضروره و حداقلی است.  هرکس جز این راه،  مسیری در پیش گیرد،  ضد انقلاب اند. کسانی که فقط خود را صاحب حق می دانند ترجمه ایرانی صهیونیست هایند که باید با آنان همان کرد که با نژادپرستان سزاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حالا این چه ربطی به نژاد و تبار داشت؟نژاد پرستی سیاسی دیگه چه صیغه ایه؟چرا بعضی‌ها به هر بهانه ای از عنوان نژاد و نژادپرستی استفاده میکنند ومثلا از عنوانها و اصطلاحاتی چون «فرقه»و«فرقه گرایی» استفاده نمی کنند؟

    4
    7
  2. جوری نوشتی نژاد پرستی که قبل از خوندن گفتم تا حداقل خیلیها ایرانیها رو نژاد پرست نمیدونن ،ولی فقط بهترین قسمت متنت ،سخن سردار رشیدمان حاج قاسم بود ،کاش و ای کاش که اینروزها حاج قاسم بود مطمئن بودم منطقه الان توو این شرایط نبود دداعش با اون همه ادعا ظرف مدتی که قول داد نابودش کرد ،نه ما ایرانیها که کل کشورهای منطقه بخصوص سوری ها و عراقیها و حتی اروپاییها و کل دنیا همیشه مدیون سردار ما هستن .کاش بعضی مسئولین دیذکاهشون فقط یک اپسیلون شبیه سردار بود کاش .تو و جامعه همه اقشار با هر طرز فکری عاشق سردار بودن .در مورد سردار میشه ساعتها گفت ،نوشت نسل اینده ما باید سیره و کردار طرز فکر و…سردار رو بدونه آموزش و پرورش باید یک کتاب درسی مختص زندگی سردار برای دانش اموزان از رده سنی ۱۲ به بالا تهیه کنه و تدریس بشه ،صدا و سیما باید هر هفته گزیده ایی از سخنان و باورها اغتقادات رشادتهای سردار و پخش کنه .اونوقت میبینید جذب حداکثری رو .اگر الان سردار ما بین ما بود همین مسئله کوچک حجاب و….به اینجاهها کشیده نمیشد بی حجابترینها هم با یک حرف سردار رعایت می کردن ولی دریغا که این شیر مرد رو از ما گرفتن لعنت بر قاتلین سردار قلبهای نه فقط ما ایرانیها که همه ی آزادی خواهان و آزادی جویان دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا