خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دفتر مولوی عبدالحمید به ادعای خبرگزاری فارس: شکایت خود را به خدا می‌بریم

دفتر مولوی عبدالحمید با صدور بیانیه‌ای به ادعای خبرگزاری اصولگرای فارس مبنی بر ارسال دستگاه ارتباطی از سوی یک نهاد امنیتی آمریکا به این دفتر واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان، متن بیانیۀ به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْكَاذِبِینَ»
خبرگزاری فارس با انتشار خبر جعلی و ادعای بی‌اساس «ارسال دو محموله تجهیزات استارلینک از سوی آژانس امنیت ملی آمریکا به دفتر مولوی عبدالحمید»، بار دیگر به تهمت و افترا و دروغ‌پردازی روی آورد.
متأسفانه برخی از نهادها و رسانه‌ها به هیچ اصلی از اصول اخلاقی پایبند نیستند و برای خاموش‌کردن صدای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی به انواع حیله‌ها و ترفندهای نامشروع متوسل می‌شوند.
خبر «ردیابی دو محموله از دستگاه‌های ارتباطی استارلینک در مسیر دفتر مولوی عبدالحمید» نشان از یک سناریوسازی مذموم دارد که هدف از آن تخریب وجهۀ مولوی عبدالحمید، اعمال فشار بیشتر بر او، عقده‌گشایی، پرونده‌سازی علیه اساتید و کارکنان دارالعلوم زاهدان، خاموش‌کردن صدای عدالت‌خواهی و انتقادهای خیرخواهانۀ مولوی عبدالحمید است. افراد واقع‌بین و منصف به خوبی می‌دانند که مولوی عبدالحمید و دیگر علمای دلسوز و مردمی وابسته به هیچ دولت خارجی نیستند و صرفا مطالبات برحق مردم را مطرح می‌کنند.
خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های همسو بارها اقدام به تهمت و افترا علیه مولوی عبدالحمید کرده‌اند. ما به جای شکایت از این رسانه‌ها پیش مراجع ذی‌ربط، شکایت خود را به خدا می‌بریم تا بین حق و باطل قضاوت کند و دروغ‌گو را به سزای عملش برساند.

دفتر امام‌جمعۀ اهل سنت زاهدان
15 آبان 1402»


خبرگزاری اصولگرای فارس ساعتی قبل نوشته بود:

«22 دستگاه ارتباطی و استارلینک آژانس امنیت ملی آمریکا با ردیابی نیروهای امنیتی ایران ضبط شد. پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که مقصد اصلی دو محموله از 22 دستگاه تجهیزات ارتباطی و استارلینک ارسالی «N.S.A»، اختصاصی دفتر مولوی عبدالحمید در خیابان خیام زاهدان بوده است.

در همین راستا ۵ نفر از عوامل موثر دریافت کننده و بهره‌بردار این تجهیزات نیز در زاهدان بازداشت شدند.

به گفته یک منبع آگاه ارسال این تجهیزات با هدف «بازتولید آشوب در زاهدان»، «زمینه سازی برای ایجاد یک ارتباط امن میان عوامل داخلی با خارج از ایران» و « تسهیل کردن فعالیت های تبلیغاتی و رسانه‌ای آنها در فضای مجازی» بوده است.

سازمان امنیتی «N.S.A» بزرگ‌ترین و سری‌ترین عضو جامعه اطلاعاتی آمریکا به شمار می‌آید و حفاظت از ارتباطات دولتی این کشور را برعهده دارد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینها پروژه ای رو آغاز کردند به نام تخریب و بی آبرو کردن آقای مولوی عبدالحمید . در صورتی که خدا آبرو میدهد و میگیرد هر چند شیاطین و مستکبران نپسندند

    34
    18
    1. مولوی خودش نه تنها ما اهل سنت را بلکه تمام مسلمانان را بی آبرو کرد با حرفهای متناقض و دروغ ولیبرالیش

  2. مولانا عبدالحمید و مسجد مکی هیچ احتیاجی به دستگاه هایی که فوق قیمتش به ۵۰۰ میلیون برسه ندارند،که خبرگزاری فارس و اعوانش توان پاسخ دادن به مطالبه گری مولانا رو ندارند ، می‌خواهند با تهمت و افترا مقابل مولانا بایستند اما کور خوندند ،
    جان و مالمان فدای مولانا عبدالحمید

    33
    15
  3. ایشان گفته اند “صرفا مطالبات برحق مردم را مطرح می‌کنند.”. آیا مردم غزه انسان نیستند؟ آیا هرکاری عربستان میکند شما باید تایید کنید؟
    بله آقای عبدالحمید. ما هم موافقیم که «فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْكَاذِبِینَ».

    12
    20
  4. من بعنوان یک سنی عبدالحمید قبول داشتم ولی الان با شنیدن این اخبار و اخبار دیگه ک از عبدالحمید و خیانت هاش در مورد این کشور پاک شنیدم از عبدالحمید اعلام برائت میکنم و از جمهوری اسلامی ایران خواهش میکنم این خائن ب اشد مجازات برسونن این منافق وطن فروش دین فروش

    16
    34
  5. زمانی که از طالبان طرفداری می کردید متوجه شدیم که بویی از انسانیت نبرده اید. اگرچه خبرگزاری فارس نیز همانند شماست.

    4
    15
  6. این ها دوره قبل انقلاب را لازم دارند که یک نفرشان جرآت نداشت گنده بازی دربیاورد
    مولوی عبدول حمید فقط دنبال قدرت وثروت طلبی وامتیاز گیری است

    9
    15
  7. من به عنوان یک مولوی بلوچ از شهرستان مهرستان مولوی عبدالحمید به هیچ وجه قبولش ندارم چون فردی منافق و خائن و وابسته سرویس اطلاعات پاکستان و وطن فروش هستش یک تشبیه بهتر با توجه به موقعیت رنگ عوض کنه

    10
    17
  8. افرادی ک اینجا خودتونو جای بلوچ جا زدین ،شرم ب همتون همه میدونن شماها بلوچ نیستید اینکه مولوی عبدالحمید در گذشته چی و کی بوده اهمیتی نداره مهم اینه تنها چراغ روشن دادخواهی ملته ،عرضش خیلی بیشتر از بهارستان بدرد مردم میخورن

    4
    5
  9. سوال ؛
    اینهمه اصرار بر تافته ی جدا بافته بودن بر چیست ؟!
    آیا غیر از تفکرات جدایی طلبانه است ؟
    آیا شما عاقبت کسانیکه در مسیر خودمختاری بودند ندیدید ؟

    شما به خدا شکایت نمیبرید ، چون در آغوش شیطان قرار دارید و بزودی پرونده شما به اجرا در خواهد آمد .
    شما لکه ننگی بر دامن مسلمانان هستید که بزودی پاک میشود .

    2
    3
  10. باید تمام افراد مسلح همراه مولوی عبدالحمید سلاح های غیر مجازشان را تحویل دهند بعضی فیلم ها در فضای مجازی هست با چند ماشین مسلح و همه همراهانش سلاح کلانش غیر مجاز دارند واز طرفی جلوی دروغ های او بر علیه امنیت ملی کشور و منافع ملی گرفته شود همین دیروز هم چندتا دروغ بر علیه امنیت ملی پخش کرد و از طرفی ادعای مسلمان بودن دارند ولی همه حرفاش لیبرالی است که خلاف اسلام است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا