خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلبریتی هایی که اسامی عجیب برای فرزندان خود انتخاب کردند

روزیاتو نوشت: برای والدین انتخاب اسم برای فرزند خود یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی آن ها است. و این تصمیم می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از والدین دوست دارند اسم خاص و متفاوتی برای فرزندشان انتخاب کنند یا اسمی که معنای عمیق و شخصی ای برای خودشان داشته باشد. سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بعضی از آن ها عرف را زیر پا گذاشته و اسامی منحصر به فردی برای فرزندان خود انتخاب کرده اند که معنای جالبی هم دارند.

بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی ۳ فرزند دارند. آن ها نام بزرگ ترین دخترشان را «بلو آیوی» (Blue Ivy / به معنای پیچک آبی) گذاشتند. در سال ۲۰۱۷، این زوج صاحب یک دختر و پسر دوقلو شدند که نام اولی را «رومی» (Rumi/ نام مولانا در زبان انگلیسی) و نام دومی را «سِر کارتر» (Sir Carter/  به معنای آقای کارتر) گذاشتند. دخترشان «رومی» نام خود را از مولانا، شاعر ایرانی مورد علاقه ی این زوج گرفته است. جی زی درباره ی دلیل انتخاب نام «سر کارتر» برای پسرشان گفته او هنگام به دنیا آمدن «مثل یک آقا بیرون آمد».

کایلی جنر و تراویس اسکات

کایلی جنر هنوز هم مطمئن نیست که او و شریک زندگی سابقش به نام «استورمی» (Stormi) برای دخترشان رسیدند. آن ها اول به «استورم» (Stom/ به معنای توفان) فکر کرده بودند، اما احساس کردند نام مناسبی نیست. بعد از آن تبدیل به «استورمی» شد و این اسم دیگر خودش ماندگار شد. جنر حتی گفته شاید اسم های دیگری را ترجیح می داد، اما انگار دخترشان خودش نامش را انتخاب کرد.

گوئینت پالترو و کریس مارتین

گوئینت پالترو و همسر سابقش، کریس مارتین، خواننده ی گروه موسیقی ColdPlay، دو فرزند از یکدیگر دارند. آن ها وقتی اعلام کردند نام دخترشان را «اپل» (Apple/ به معنای سیب) گذاشته اند، تعجب همه را برانگیختند، اما پالترو دلیل انتخاب این اسم را توضیح داده. او گفته این اسم برایشان شیرین، سالم و پاک به نظر می آمد. آن ها یک پسر هم به نام «موزز» (Moses/ موسی در زبان انگلیسی) دارند که نامش را از آهنگی گرفته که مارتین پیش از ازدواج با پالترو، برای او ساخته بود.

ماریا کری و نیک کانن

ماریا کری و همسر سابقش نیک کانن یک دختر و پسر دوقلو از یکدیگر دارند که نام اولی را «مونرو» (Monroe) و نام دومی را «موروکن» (Moroccan/ به معنای مراکشی) گذاشتند. دخترشان «مونرو» نامش را از مریلین مونرو، بازیگر مشهور هالیوود گرفته که یکی از منابع الهام کری است. پسرشان «موروکن» هم نامش را از دکور مراکشی آپارتمان کری در نیویورک گرفته که محل خواستگاری کانن از او بود.

آلیشا کیز

آلیشا کیز ۲ پسر دارد که هر نام های بسیار نامتعارفی دارند. او و همسرش نام پسر بزرگ ترشان را «ایجپت» (Egypt/ به معنای مصر) و نام پسر کوچک ترشان را «جنسیس» (Genesis/ به معنای پیدایش) گذاشته اند. از قرار معلوم «ایجپت» بعد از سفر متحول کننده ی کیز به مصر، این نام را گرفته است.

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان نام دخترش را «ترو» (True/ به معنای درست) گذاشته است. او گفته این اسم پیشنهاد مادربزرگش و نام کوچک جد او و نام میانی پدربزرگش بوده. کارداشیان همچنین گفته در تمام دوران بارداری این اسم از سرش بیرون نمی آمد، به همین دلیل می دانست که نام مناسبی برای دخترش است.

کاردی بی و آفست

کاردی بی و همسرش در سال ۲۰۱۸ صاحب یک دختر شدند که نامش را «کالچر کیاری» (Kulture Kiari) گذاشتند. این اسم انتخاب آفست بود اما کاردی بی هم بسیار آن را دوست داشت. «کالچر» از همان کلمه انگلیسی Culture به معنای هنر یا اندیشه ها و رسوم یک جامعه گرفته شده و «کیاری» هم در واقع نام اصلی آفست است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا