خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اسرائیل با کشتار زنان و کودکان دنبال تضعیف روحیه مردم فلسطین است»

اسرائیل و حامیانش به گفته‌ی امام جمعه قم «می‌خواهند با هدف قراردادنِ زنان و کودکان و نسل‌کشی کم‌سابقه، اراده مردم فلسطین را در ایستادگی در برابر متجاوز تضعیف کنند و قوایشان را تحلیل ببرند.»

به گزارش قم نیوز، امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر همچنین افزود: در این ایام مقام‌های جنایت‌کار آمریکایی و مقامات استعمارگر اروپایی هم با ورود به سرزمین‌های اِشغالی و کمک‌های همه جانبه، دست رژیم سفاک صهیونیستی را در ارتکاب به جنایت‌های کم‌سابقه باز گذاشته‌اند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: در این جنایات هولناک خوی خبیث و گرگ صفت تروریست‌های صهیونیست برای مردم جهان بیش از پیش نمایان شد.

«اسرائیل با کشتار زنان و کودکان دنبال تضعیف روحیه مردم فلسطین است»
«اسرائیل با کشتار زنان و کودکان دنبال تضعیف روحیه مردم فلسطین است»

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س) همچنین یادآور شد: مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند، به مقاومتشان ادامه می‌دهند.

او تاکید کرد: صهیونیست‌های خائن و حامیان متجاوز آنها بدانند، به یاری خدا در آینده‌ای نه چندان دور جهان نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: متاسفانه مواجه ضعیف و منفعلانه سران و دولت‌های اسلامی و تاخیر سئوال برانگیز آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و اکتفا کردن به بیانیه‌های کم‌اثر موجب جرات و جسارت دشمن صهیونیستی شده است.

امام جمعه قم همچنین اظهار کرد: امروز در همه نقاط جهان، شعار محوری مردم در دفاع از غزه، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریک و همچنین مرگ بر انگلیس که اساس و بنیان جریان صهیونیسم را گذاشته است، شنیده می‌شود.

سعیدی بیان کرد: سلام خدا بر مردم مسلمان و مقاوم و مظلوم غزه، که در این روزها، پرچم‌دار عزت و غیرت و طلایه‌داران شکست نهایی صهیونیست غاصب هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا