خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصمیم پزشکیان برای عدم اعتراض به رد صلاحیت قطعی نیست

«مسعود پزشکیان»، نماینده‌ی مردم در مجلس یازدهم در واکنش به رد صلاحیت خود از سوی هیئت اجرایی انتخابات اعلام کرده است که قصدی برای اعتراض به این اقدام ندارد؛ موضوعی که به گفته‌ی برخی نزدیکان آقای پزشکیان قطعی نیست و احتمال تغییر آن وجود دارد.

به گزارش انصاف نیوز، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلاف نظری میان مشاوران دکتر پزشکیان درباره‌ی این تصمیم وجود دارد و جمعی از مشاوران او بر این باور هستند که عدم اعتراض به تصمیم اتخاذ شده از سوی هئیت اجرایی کمکی ناخواسته به جریان خالص‌ساز خواهد بود.

احتمال دارد که برخی از بزرگان جریان میانه‌رو در ساعات آینده در گفت‌وگو با آقای پزشکیان خواستار ثبت و پیگیری اعتراض به رد صلاحیت او شوند.

در دوره‌های پیشین انتخابات نیز بیشتر کاندیداهای اصلاح‌طلب و میانه‌رو در مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌ها با چنین موانعی روبرو می‌شدند که با استفاده از فرصت شکایت به رد صلاحیت خود، برخی از آنها به رقابت‌ها بازمی‌گشتند.

علی‌اصغر شفیعیان، مدیر انصاف نیوز، در واکنش به مباحث مطرح‌شده پیرامون تصمیم مسعود پزشکیان درباره‌ی عدم اعتراض به رد صلاحیت خود که در برخی رسانه‌ها منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:

«تصمیم دکتر پزشکیان برای عدم اعتراض به ردصلاحیت در هیات اجرایی قابل تغییر است. دو روز فرصت مانده و در تلاشیم تا به کمک بزرگان میانه‌رو متقاعدش کنیم در حد توان، طرح بخش تندرو که در پی خالص‌سازی و حذف میانه‌روهاست را خنثی کند. انتخاب «کنج عافیت و عزلت» بازی در زمین تندروهاست!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا