خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست‌های مردمی از پزشکیان برای اعتراض به ردصلاحیت

پس از رد صلاحیت مسعود پزشکیان در مرحله‌ی هیات اجرایی انتخابات آتی مجلس، درخواست‌های فراوانی در دو روز گذشته از او شده است تا راضی شود از فرصت قانونی اعتراض استفاده کند.

به گزارش انصاف نیوز، آقای پزشکیان نماینده اول مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی است. او پس ردصلاحیت در مصاحبه‌ای گفت که اعتراض نخواهد کرد.

جمعی از مردم حوزه انتخابیه، شخصیت‌های مختلف محلی ‌و کشوری، علما و خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان، در این دو روز در تماس‌هایی از او خواسته‌اند که فرایند قانونی اعتراض به نظر هیات اجرایی دولت را طی کند.

پزشکیان پس از دریافت نامه‌ی ردصلاحیت در هیات اجرایی، خبر داد که علت از سوی این هیات، عدم التزام به نظام ذکر شده است.

چنین دلیلی باعث واکنش‌های شخصیت‌هایی به ردصلاحیت او شده است. پزشکیان هم در اولین واکنش، گفته بود که همه‌ی عمر خود را صرف نظام کرده است.

او از رزمندگان دفاع مقدس، رییس دانشگاه تبریز، وزیر بهداشت و چهار دوره نماینده مردم در مجلس و یک دوره نایب رییس اول آن بوده است.

سردار مولوی، یکی از همرزمان شهید باکری به انصاف نیوز می‌گوید که حجم تماس‌ها با دکتر پزشکیان همچنان ادامه دارد تا او را متقاعد کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب پزشکیان
    وقتی طرف مقابل با کمال پررویی و وقاحت و با زیر پا گذاشتن ابتدایی ترین اصول انصاف و مروت و به قصد یکه تازی در حذف و غیاب یاران صدیق نهضت اسلامی ،با بلدوزر به نجابت امثال جنابعالی پاسخ داده و درو می کند ،برای ضبط و اثبات این اعمال ضد انقلابی و جفا نسبت به سابقون انقلاب ،جا دارد که با صلابت و قاطعیت و به نمایندگی از قاطبه ملت سرخورده و افسرده ایران وارد صحنه شده و به حکم جفا کارانه رد صلاحیت اعتراض نمود اعتراض خود را برای آگاهی ملت مظلوم و ستم کش ایران منتشر نمایید .

    14
    1
    1. متن اعتراض را منتشر نکنه هیچ فایده نداره اما اگر منتشر کنه منافع خوبی برای مردم ایران داره

      9
      1
  2. گروهی‌که‌از‌جناب‌پزشکیان‌طرفداری‌می‌کند‌افرادی‌هستند‌که‌با‌نظام‌جمهوری‌اسلامی‌مخالف‌وطرف دار‌اصلاح‌طلبان‌هستند‌در‌تبریز؟؟؟!!!

    5
    11
  3. انصاف جان بنظرم اخبارشما بسیار عریان و کم برد و کم برش است .یک بغض صریح و واضح نسبت به طرف مقابل داری یکم از بی بی سی یادبگیر

    1
    5
  4. بیش از هر زمان دیگری، مجلس نیازمند وجود افرادی هم‌چون جناب پزشکیان است.

    10
    2
  5. گیرم که اعتراض کرد و تایید شد و انتخاب هم شد . که چی !؟ آیا تاثیری بر مجلس کاملا یک سو شده آینده خواهد داشت !؟ آیا خواهد توانست از تصویب قوانین ضد مردمی جلوگیری کند !؟
    دکتر جان بهتر است با این جماعت شکست خورده هم سفره و همکار نشوی ! شما از معدود مقامات دست پاک و بی ریا و مخلص این حکومت هستید. یادتان باشد که حتی با تایید صلاحیت شما ممکن است زهر خود را در اعلام نتایج بریزند . یادتان باشد که در این انتخابات مجری و ناظر و رسانه و … همگی همسو هستند و این دولت در آمار سازی بسیار خبره است .

    6
    1
  6. بعد از خبری که راجع به افق فلسطین رفتید و بعد برنامه بسته شده از نظر من اصلاحات ایجنت اسرائیل و برای من تمام شدست .خداحافظ

  7. اگه اعتراض کنه احتمالا میکروفن اینم قطع کنن . البته ممکنه مثل رئیس جمهور قبلی برای اینم پاپوش درست کنن و به تجارت و معامله با اسرائیل و موساد متهمش کنن .

  8. این همون پزشکان نیست که از برجام دفاع میکردند بعد ازش پرسیدند متن برجام را خوندین گفت نه؟
    این مقدار وقاحت
    من میدونم که پخش نمیکنید فقط میخواستم بدونید تو بد نوندونی مشغول کار هستید.

    2
    3
  9. هو الحق المبین
    مجلس نباید از چنین فرزندان ملتی که ثمره سال‌ها مجاهدت و تلاش در راه الله هست، خالی گردد ، و هر گونه تلاش برای خالی مجلس از چنین دل‌سوزانی به یقین نتیجه تلاش‌های شیاطین هست. حسن ملک زاده(ایدرم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا