خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی بی اخلاقی مجری سابق صداوسیما

علی اصغر شفیعیان، مدیر انصاف نیوز:

آقای عبدالله عبدی! همانطور که در توییت قبلی عرض کردم شما را مجری و تهیه کننده‌ی سابق صداوسیما می‌دانم و متاسفانه مانند باقی اهالی سابق آن سازمان، اخلاق و خصوصیاتی که سال‌ها با آن رقیب را به‌اصطلاح می‌زدید، همچنان پیش می‌روید.

یک زمانی رقیب اهالی صداوسیما در داخل جریان اصلاح طلب و در خارج جریان برانداز بود، حالا هم که جنابعالی به خارج کشور رفته‌اید، رقیب‌تان جمهوری اسلامی است. لذا هر سیاهی را به‌نوعی می‌خواهید به آن بچسبانید مانند مورد اخیر.

اتاق تعاون مانند اتاق بازرگانی، یک نهاد خصوصی است. این که در مورد تخلف رییس اتاق تعاون، او را «یکی از مقامات جمهوری اسلامی» می‌خوانید و بر آن اصرار هم می‌کنید، نشان از همان روحیه‌ی برچسب زنی و پرونده سازی دارد.

زمانی کیهان و صداوسیما یک دروغی را در مورد آقای خاتمی مطرح کردند که بله او با جرج سوروس دیدار کرده است. هر چه خودش و دیگران تکذیب کردند، سازمانی که شما مجری آن بودید گفت بوده و کوتاه نیامد. چرا؟ برای تخریب رقیب.

صداوسیما به ما پاسخگو نیست و اگر هر ادعایی می‌کرد و می‌کند نمی‌توان انتظار پاسخی داشت؛ درست مانند موقعیت جنابعالی که حالا در فرنگ تشریف داری یا دیگر همکاران سابق شما ادعاهای مشابهی را در دیگر شبکه‌های اپوزیسیون می‌کنند.

این که رئیس اتاق تعاون که نهادی خصوصی است یا هر شخص دیگر خصوصی یا دولتی در ایران خطایی کند یک موضوع است، رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای هم یک موضوع دیگر است که متاسفانه شما فاقد آن هستید و این تنها یک مصداق بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا