نامه سرگشاده یک استاد حوزه به اژهای: تنزل دادن شأن حضرت زهرا برای تملق از افراد غیرمعصوم، بدعت و جرم است

آیتالله سیداصغر ناظمزاده، از اساتید حوزه علمیه قم، در نامهای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه، به شدت از پخش یک برنامه در صداوسیما که که به گفتهی او در آن رفتارهای تملقآمیز و غلوآمیز درباره مقامات سیاسی با استفاده از…






![همزمان با بازگشت رشیدپور و گلزار؛ اعتراض و پایان همکاری محمدرضا شهبازی با صداوسیما [+فیلم]](https://ensafnews.com/wp-content/uploads/2023/08/20230814_222831-768x521.jpg)











