خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیوگرافی مونا مهرجویی

وبسایت شبونه نوشت: مونا مهرجویی در دهه ۸۰ متولد شد پدر و مادرش از چهره‌های هنری هستند داریوش مهرجویی پدر او از کارگردان‌های نامدار سینما بوده و مادرش از دستیاران صحنه و لباس سینما به شمار می‌آید. مونا مهرجویی فرزند آخر داریوش مهرجویی و تنها فرزند وحیده محمدی فر متولد دهه ۸۰ و حدوداً ۲۲ ساله است.

نام مونا‌مهرجویی زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که پدر و مادرش ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلای شخصی‌شان به قتل رسیدند و مونا اولین کسی بود که بر بالین آنها آمد و اولین شاهد این اتفاق تلخ بود.

مونا مهرجویی کیست

مونا مهرجویی دختر کوچک داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر می‌باشند او متولد دهه ۸۰ بوده و تقریباً 17 سال سن دارد او در رشته نقاشی فعالیت دارد و تصاویر او در اینستاگرام نشان مدهد که علاقه زیادی به نقاشی دارد پدر و مادرش در 22 مهر 1402 توسط افراد ناشناس به شکل دلخراش در خانه به قتل رسیدند و مونا در خانه نبود و بعد از بازگشت به خانه با صحنه جنازه پدر و مادرش در حالی که غرق در خون بودند مواجه شد.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

مونا دارای دو خواهر ناتنی دیگر از همسر سابق پدرش میباشد نام خواهر و برادر ناتنی اش مریم و صفا بوده که حاصل ازدواج داریوش مهرجویی و فریار جواهریان است. نام او زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که پدر و مادرش در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلای شخصی‌شان به قتل رسیدند و منا مهرجویی اولین کسی بود که بر بالین آنها آمد و اولین شاهد این اتفاق بود او پدر و مادرش را به گونه ای وحشتناک دیده است جنازه انها غرق در خون در خانه بوده که مونا انها را تماشا کرده و از نظر روحی به شدت وضعیت نگران کننده ای دارد.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مونا مهرجویی

مونا مهرجویی در دهه ۸۰ متولد شد پدر و مادرش از چهره‌های هنری هستند داریوش مهرجویی پدر او از کارگردان‌های نامدار سینما بوده و مادرش از دستیاران صحنه و لباس سینما به شمار می‌آید.

اما مونا مهرجویی در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد یا اگر دارد اطلاعاتی از او در فضای مجازی وجودندارد.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

خواهر و برادر

مونا مهرجویی حاصل ازدواج دوم داریوش مهرجویی می‌باشد و دارای دو خواهر ناتنی است فریار جواهریان، همسر اول داریوش مهرجویی، دو فرزند به نام‌های مریم و صفا دارد. مریم مهرجویی در رشته گرافیک و صفا مهرجویی در رشته سینما تحصیل کرده‌اند. هر دوی آنها در زمینه طراحی صحنه و فیلمنامه نویسی فعالیت دارند. مونا مهرجویی، تنها فرزند داریوش مهرجویی از همسر دومش، وحیده محمدی‌فر، است.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

مونا مهرجویی یک دختر دهه هشتادی علاقمند به هنر و بخصوص نقاشی است که این مورد را از پیج اینستاگرام او به خوبی می‌توان متوجه شد. مونا به دلیل زندگی در یک خانواده با پیشنیه کاملا هنری، کاملا تحت تاثیر این فضا بوده است.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

شاهد قتل پدر و مادرش

یکی از وحشتناک‌ترین اتفاقات زندگی مونا مهرجویی مربوط به قتل پدر و مادرش می‌باشد او در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ زمانی که به ویلای پدرش می‌رود با صحنه بسیار وحشتناکی روبرو می‌شود پدر و مادرش غرق در خون بوده و بر روی زمین افتاده بودند حتی گفته می‌شود که مادرش سر از تنش جدا شده بود مونا مهرجویی بلافاصله پلیس را در جریان کار قرار می‌دهد و اولین شاهد ماجرا بوده است.

استوری مونا مهرجویی در اینستاگرام

مونا در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت که البته مورد انتقاد برخی از کاربران نیز قرار گرفت! برخی از کاربران معتقد هستند با توجه به اتفاق دلخراشی که برای پدر و مادر مونا افتاده و در حالتی که جنازه انها را تماشا کرده این دختر باید مدتی از فضای مجازی دور باشد.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

پیج اینستاگرام

پیج اصلی اینستاگرام مونا مهرجوبی دختر داریوش مهرجویی monnamehr@ است. او در حال حاضر 74 هزار نفر فالوور دارد و 57 پست از خودش منتشر کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اول خبر می‌زنید مونا مهرجویی حدودآ ۲۲ ساله و چندخط پایین تر می‌نویسید ۱۷ ساله…
    واقعآ عجیبه

  2. خیلی عجیبه یکی از بهترین کارگردان‌های ایرانی به همراه همسرش سلاخی شدند و هنوز قاتل آنها پیدا نشده با وجود این همه دوربین و ابزار های کنترلی

    4
    3
  3. خیلی کار بدی می کنید دراین وضعیت روحی ایشون درزندگی یک دختر عزادار کنکاش می کنید کمی خودتون را جای ایشون بزارید یعنی اینقدر از انسانیت سقوط کرده آید وای برشما، که ازخدا خیلی دورید.

    48
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا