خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک روزنامه جزئیاتی از شکنجه سحر قریشی توسط خواننده جنجالی را منتشر کرد | امین فردین خبرنگار حوزه افشاگری ماجراهای خانه تتلو را تایید کرد

روزنامه اطلاعات نوشت:

آخرین کسی که وارد دعوای جنجالی سحر قریشی و تتلو شد، امین فردین بود که حرف‌های سحر قریشی را تایید کرد.

روزنامه هفت صبح نوشت: امین فردین در حمایت از حرف‌های سحر قریشی در مورد آزار دختران توسط امیر تتلو، اعلام کرد از بسیاری از دختران دیگر هم چنین چیزی را بیان کرده اند.

سحر قریشی گفت با اجبار و متحمل شدن ضرب و شتم های فراوان از سوی تتلو خالکوبی کرده، و در خانه‌ این خواننده زیرزمینی زندانی بوده است. قریشی همچنین مدعی شده بود که تتلو پس از مصرف مواد مخدر اقدام به آزارگری دختران جوان و کم سن و سال می‌کرده است.

امین فردین نیز روز گذشته در صحبت‌هایی متفاوت در یوتویب گفت امکان ندارد وقتی چند نفر مختلف چنین ادعایی کرده‌اند مساله دروغ باشد.

امین فردین همچنین مدعی شد سکوت دوستانو نزدیکان امیر تتلو سندی بر این ادعاست.

پس از این اظهارات سحر قریشی در استوری اینستاگرامی از فردین حمایت کرد و گفت باورش نمی‌شود، وی پشت دختران ایرانی درآمده باشد.

جالب است که فردین در همان مصاحبه گفته بود از آهنگ های امیر تتلو خوشش می آید.

این دو مدعی شدند تتلو دختران جوان را کتک می‌زند و مجبور می‌کند عکس خودش را خالکوبی کنند!

بعد از تایید صحبت‌های سحر قریشی توسط امین فردین مبنی بر زندانی شدن و شکنجه توسط تتلو، سحر قریشی با انتشار یک استوری از این بلاگر معروف بابت حمایت از دختران تشکر کرد.

سحر قریشی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدمتی که تتلو به هنر و سینمای ایران کرد واقعا عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی نکردن.با بیرون کشیدن قریشی از سینما جدا لطف بزرگی کرد

    11
    11
  2. خانم قریشی اگه واقعا تتوهات زیر شکنجه و بقول خودت شرایط غیر انسانی زده شده و همه حرفایی که میگی درسته قاعدتا باید یا پاکشون کنی یا مدام ساق دست دستت کنی که نبینیشون و یاداوری اون روزای مخوف و هولناک و وحشتناکی که میگی نباشن.درحالیکه از وقتی از خونه تتلو اومدی مدام ازشون عکس میذاری و تو عکسات کلی باهاشون ژست میگیری و باهاشون خوشی و قیافه میای

    10
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا