خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سریال ترکی عشق از نو؛ داستان، بازیگران و نمرات

مجله اینترنتی پلازا نوشت:سریال عشق از نو تولید کشور ترکیه است است و از سال 2015 تا 2016 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Aşk Yeniden 2015 آشنا شویم.

ژانر سریال عشق از نو رمانتیک کمدی است. این سریال به کارگردانی ارسوی گولر (Ersoy Guler) تولید شده بود. از جمله بازیگران این سریال می‌توان بورا گلسوی (Bugra Gulsoy) و اوزگه اوزپیرینچی (Ozge Ozpirincci) و تامر لونت (Tamer Levent) و نیلای دنیز (Nilay Deniz) را نام برد. زمان پخش سریال عشق از نو از تاریخ 10 فوریه 2015 برابر با 21 بهمن 1393 از شبکه Fox ترکیه بود و پخش آن پس از دو فصل در تاریخ 14 ژوئن 2016 برابر 25 خرداد 1395 به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال ترکی عشق از نو 59 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Aşk Yeniden 2015 می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان و بازیگران و نقدها و نمرات آن صحبت می‌کنیم.

داستان سریال ترکی عشق از نو

سریال Aşk Yeniden 2015

زینب دختری سرسخت است که با پدر ماهیگیرش شوکت که او را بسیار دوست دارد در استانبول زندگی می‌کند. او عاشق مردی به نام ارتان می شود و خانه‌اش را ترک می‌کند تا با او به آمریکا برود. آن‌ها مدتی با خوشی در آن‌جا کنار همدیگر زندگی می‌کنند تا این که متوجه می‌شوند که قرار است فرزندی از آن‌ها متولد شود، اما ارتان که نمی‌خواهد پدر شود زینب را ترک می‌کند. پس از این که فرزند او به دنیا آمد و متوجه شد که نمی‌تواند به تنهایی با فرزندش در کشور دیگری زندگی کند و قصد دارد به ترکیه برگردد.

از طرف دیگر فاتح شکرچی زاده که از کودکی مادرش برای او تصمیم می‌گرفت و او را به نامزدی دختری که خودش انتخاب کرده بود در آورد به همین دلیل او به بهانه تحصیل به آمریکا رفته بود و در آن‌جا عاشق دختری به اسم سامر شد که در آخر جواب رد به او داد و فاتح که ناراحت شده بود تصمیم گرفت به ترکیه برگردد. در هواپیمایی که به ترکیه می‌رود، زینب و فاتح یکدیگر را ملاقات می‌کنند و پس از آشنا شدن با یکدیگر قرار می‌گذارند که به خانواده‌های خود بگویند ازدواج کرده‌اند و مشکل هر دو برای مدتی رفع شود. برای ادامه داستان می‌توانید سریال عشق از نو را تماشا کنید

بازیگران سریال عشق از نو و نقش آن‌ها در سریال    

در ادامه با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال ترکی عشق از نو که حضور آن‌ها در این مجموعه بیشتر بود آشنا خواهیم شد. سپس نام و نقش تعدادی از سایر بازیگران را بیان خواهیم کرد.

اوزگه اوزپیرینچی در نقش زینب تاشکین شکرچی زاده

سریال ترکی عشق از نو

اوزگه اوزپیرینچی یک بازیگر ترکیه ای است که در تاریخ 1 آوریل 1986 برابر با 12 فروردین 1365 در استانبول متولد شد. از فیلم‌ها و سریال‌های سال‌های اخیر که اوزگه اوزپیرینچی در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Acı Tatlı Ekşi در سال 2017 و Kadın را نام برد. اوزگه اوزپیرینچی در سریال عشق از نو در نقش کاراکتر زینب تاشکین شکرچی زاده (Zeynep Taşkın Şekercizade) حضور داشته است.

بورا گلسوی در نقش فاتح شکرچی زاده

بررسی سریال عشق از نو

بورا گلسوی یک بازیگر و کارگردان و تهیه کننده و عکاس ترکیه ای است که در تاریخ 22 فوریه 1982 برابر با 3 اسفند 1360 در آنکارا متولد شد. از جمله سریال‌ها و فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Acı Tatlı Ekşi در سال 2017 و Cebimdeki Yabancı در سال 2018 و Misafir در سال 2021 را نام برد. بورا گلسوی در سریال در نقش کاراکتر فاتح شکرچی زاده (Fatih Şekercizade) حضور داشته است.

تامر لونت در نقش شوکت تاشکین

معرفی سریال Aşk Yeniden 2015

تامر لونت یک بازیگر و کارگردان ترکیه ای است که در تاریخ 13 اکتبر 1950 برابر با 21 مهر 1329 در ازمیر متولد شد. از جمله سریال‌های سال‌های اخیر که تامر لونت نیز در آن‌ها حضور داشته است Camdaki Kız را می‌توان نام برد. تامر لونت در سریال Aşk Yeniden 2015 در نقش کاراکتر شوکت تاشکین (Şevket Taşkın) حضور داشته است.

نیلای دنیز در نقش سلین شکرچی زاده گونای 

بازیگران سریال عشق از نو

نیلای دنیز یک بازیگر ترکیه ای است که در تاریخ 3 می 1993 برابر با 13 اردیبهشت 1372 متولد شد. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Çatı Katı Aşk در سال 2020 و Kahraman Babam در سال 2021 را نام برد. نیلای دنیز در سریال ترکی عشق از نو در نقش کاراکتر سلین شکرچی زاده گونای (Selin Şekerçizade Günay) حضور داشته است.

از جمله دیگر بازیگران سریال Aşk Yeniden 2015 عبارتند از:https://cdn.yektanet.com/assets/templates/iframe/banner_template.html?v=2023010018012

  • سما کچیک (Sema Keçik) در نقش مریم تاشکین (Meryem Taşkın)
  • تولین اورال (Tülin Oral) در نقش گلسوم شکرچی زاده (Gülsüm Şekercizade)
  • لاله باشار (Lale Başar) در نقش مکدس شکرچی زاده (Mukaddes Şekercizade)
  • اورهان الکایا در نقش فهمی شکرچی زاده (Fehmi Șekercizade)

نقد سریال Aşk Yeniden 2015 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال ترکی عشق از نو و نقدهای آن می‌پردازیم. سریال Aşk Yeniden 2015 در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 7 از 10 را به دست آورده است. البته این نمره از تعداد کاربران کمی به دست آمده است. بعضی از افرادی که این سریال را تماشا کرده اند و نمره بالا به آن داده‌اند در نقدهای خود بیان کرده‌اند که سریال عشق از نو اثری کمدی است که باعث خنده آن‌ها می‌شود اما توانایی انتقال به صحنه‌های جدی نیز در آن وجود دارد همچنین بعضی دیگر از علاقه خود به کاراکترهای این سریال گفته‌اند. بعضی از افرادی که از سریال Aşk Yeniden 2015 خوششان نیامده است و نمره کم به آن داده‌اند آن را خسته‌کننده توصیف کرده و گفته‌اند که این سریال به یک کارتون شبیه است و بیشتر از افراد بزرگسال برای تماشای کودکان مناسب است

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا بررسی سریال عشق از نو را انجام دادیم و از داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه سریال عشق از نو در مورد زینب و فاتح است که به دلایل مختلف از ترکیه رفته بودند اما پس از مدتی قصد دارند به کشور خود برگردند که در یک هواپیما که به سمت ترکیه در حرکت بود با یکدیگر آشنا می‌شوند و قرار می‌گذارند که به خانواده‌های خود بگویند که با هم ازدواج کرده‌اند که تا مدتی بعضی از مشکلات آن‌ها رفع شوند. اگر از سریال‌‌های رمانتیک کمدی خوشتان می‌آید و خواندن این مقاله باعث شده است بخواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید، می‌توانید دانلود سریال Aşk Yeniden 2015 را شروع کنید و پس از تماشای آن نظر خود را در مورد سریال عشق از نو و نمره ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای سریال مورد علاقه شما در این سایت مقاله ای وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا آن را آماده کنیم و به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا