خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انسداد ۲۲ حلقه چاه غيرمجاز توسط امور منابع آب تهران و پردیس

به گزارش پیام پردیس، مدير امور منابع آب تهران و پرديس در این باره گفت: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک هفته کاری، 22 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در شهرستان‌های تهران و پردیس در مجموع با دبی 22 لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وحید مرادی نسب افزود: با انسداد چاه های مذکور، از خروج 435 هزار و 600 متر مکعب آب در سال از سفره های زيرزمينی در حوزه عملکرد اين امور جلوگيری شد.

مرادی نسب با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ با دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی گفت: برداشت‌های بی‌رویه آب سبب افت سطح آب‌های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این امور از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی‌کند.

او خاطرنشان کرد: امور منابع آب تهران و پردیس بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر‌زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا