خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش قوه قضاییه به ممنوع‌الخروجی آزاده صمدی + علت ممنوع‌الخروجی

برخی رسانه‌ها نوشتند که آزاده صمدی ، بازیگر سینما که امروز ۲۹ آبان  برای شرکت در فستیوالی در هند، قصد سفر به این کشور را داشته که با توقیف پاسپورتش روبرو شده و اجازه خروج از کشور پیدا نکرد.

درحالی آزاده صمدی برای خروج از کشور به فرودگاه رفته است که مدیر عامل خبرگزاری میزان می‌گوید: ممنوع‌الخروجی از پیش به آزاده صمدی اطلاع داده شده بود.

پس از چند ساعت، مدیرعامل خبرگزاری میزان طی پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر (ایکس) نوشت: «ممنوع‌الخروجی از پیش به خانم آزاده صمدی اطلاع داده شده بود و وی با علم به ممنوع‌الخروج بودن به فرودگاه مراجعه کرده است. ‌حتی اینکه، کارگردان فیلم سینمایی «عزیز» هم که همراه وی بوده شب گذشته از دستگاه‌های مسئول در رابطه با آخرین‌ وضعیت ممنوع‌الخروجی وی سوال پرسیده است.»

خبرگزاری فارس نیز درباره علت ممنوع الخروجی وی نوشت:

«دلیل ممنوع‌الخروجی آزاده صمدی پرونده مفتوح او با موضوعیت عدم رعایت حجاب در مراسم تشییع یکی از هنرمندان تئاتر کشور است».

براساس این خبر، آزاده صمدی ۳۱ اردیبهشت ماه امسال در جریان مراسم تشییع رضا حداد کارگردان شناخته شده تئاتر ایران با کلاه و بدون حجاب شرکت کرد که متعاقب آن توسط بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب،  برای او قرار جلب به دادرسی صادر شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چقدر…….. تشریف دارید
    خاوری که چندین هزار میلیارد اختلاس کرد و احتمال فرارش بود ممنوع الخروج نشد و به راحتی فراریش دادید حالا آزاده جان صمدی عزیز رو بخاطر چند تار مو ممنوع الخروج کردید؟؟؟……

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا