خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اندی (آندرانیک مددیان) را بهتر بشناسید

وبسایت بیتوته نوشت:

آندرانیک مددیان با نام هنری اندی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی – ارمنی است. او اولین خواننده ایرانی است که توانست مدال افتخار جزیره الیس را دریافت کند.

چکیده ای از بیوگرافی اندی:

نام اصلی: آندرانیک مددیان

نام مستعار: اندی

تولد: ۲ اردیبهشت ۱۳۳۷

۲۲ آوریل ۱۹۵۸ تهران، ایران

ملیت: ایرانی ارمنی‌تبار

سبک‌ : موسیقی پاپ فارسی، موسیقی راک

ساز : گیتار، پیانو

سال‌های فعالیت : ۱۹۷۷ تا کنون

بیوگرافی اندی:

آندرانیک مددیان متخلص به اندی، در دوم اردیبهشت ۱۳۳۷ در مجيديه تهران در خانواده ای ارمنی نسبتاً فقیر بدنیا آمد. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از کالج آمریکا می باشد، از ارمنی مسیحی های ایرانی است و در لس انجلس ازدواج کرده و زندگی می کند.

پدر وی در راهسازی کار میکرد و مادرش علیرغم درآمد کم خانواده با برنامه ریزی و فداکاری ۶ فرزند خود را با تحصیلات و در محیطی شاد بزرگ کرد. اندی در دوران نوجوانی به استعداد خود در خواندن پی برد. اندی اولين گيتارش را در 14 سالگی با چوب ساخت .پسر خاله هاي اندی يك گروه موسيقی تشكيل داده بودند و از اندی هم دعوت كرده بودند با آنها همكاری كنند. اندی در آن گروه شروع به گيتار زدن كرد.

بیوگرافی اندی

در بعضی مواقع هم قطعاتی به زبان انگليسی اجرا ميكرد. آنقدر در كارش پيشرفت كرده بود كه قطعاتی را در حضور شاه اجرا كرد روزها گذشت و اندی تصميم گرفت برای ادامه تحصيل به آمريكا برود و واردكالج موسيقی شد،رشته ای كه آرزويش را داشت. اندی كم كم كارش را شروع كرد و اولين جايی كه كارش را آغاز كرد کاباره تهران لس آنجلس بود.

از فردی كه در زندگی اندی تاثير زيادی گذاشت و در حقيقت راه را برای اندی باز كرد ميتوان شهرام شب پره را نام برد. او استعداد آندرانيك (اندی) را ديده بود از اندی دعوت كرد به عنوان صدای دوم برای او بخواند. به گفته اندی دوران دانشگاه سخت ترين دوران زندگيش بود. تا حدی كه فقط برای يك وعده غذا پول داشت ولی هر چه بود گذشت او همه چيز را تحمل كرد. 

اندی یک انسان دوست واقعی، در طول مدت فعالیت خود در بسیاری از همایش های خیرخواهانه بین المللی ظاهر شده و مشارکت داشته است.

اندی  به مدت 38 سال یک گیاهخوار است که مدافع فعال رفاه و سلامت حیوانات بوده است.

ازدواج اندی :

در ساعت یازده و یازده دقیقه ی روز یازدهم ماه یازدهم سال دوهزار و یازده،اندی با دختر آمریکایی به نام شینی عقد ازدواج بستند. جشن عروسی اندی و شینی سه شب پیاپی برنامه ریزی شده بود و پس از مراسم عقد اداری آغاز شد.

بیوگرافی اندی خواننده ایرانی

آلبوم‌های اندی :

– چهره‌های آینده (۱۳۵۶_۱۹۷۷)

– خواستگاری (اثر مشترک با کوروس) (۱۳۶۴_۱۹۸۵)

– پرواز (اثر مشترک با کوروس) (۱۳۶۷_۱۹۸۸)

– بلا (اثر مشترک با کوروس) (۱۳۶۹_۱۹۹۰)

– خداحافظ (اثر مشترک با کوروس) (۱۳۷۰_۱۹۹۱)

– بیقرار (۱۳۷۱)

– لیلی (اثر مشترک با حسن شماعی‌زاده و بیژن مرتضوی) (۱۳۷۲_۱۹۹۳)

– تنهایی (۱۳۷۳_۱۹۹۴)

– سرسپرده (۱۳۷۵_۱۹۹۶)

– قهرمانان وطن (اثر مشترک با داریوش و لیلا فروهر) (۱۳۷۷_۱۹۹۸)

– جادهٔ ابریشم (۱۳۷۷_۱۹۹۸)

– نونه (۱۳۷۸_۱۹۹۹)

– و قلب من (۱۳۷۹_۲۰۰۰)

– یاران پاکسیما (اثر مشترک با پیروز و حمید و پاکسیما زکی پور) (۱۳۷۹_۲۰۰۰)

– خلوت من (۱۳۸۱_۲۰۰۲)

– روزهای عاشقی (۱۳۸۲_۲۰۰۳)

– پلاتینوم (۱۳۸۳_۲۰۰۴)

– شهر فرشتگان (۱۳۸۵_۲۰۰۶)

– فرودگاه (۱۳۸۶_۲۰۰۷)

– کنسرت کداک تئاتر (۱۳۸۶–۲۰۰۷) 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چی شده از خوانندگان به اصطلاح خودتون لوسانجلسی می نویسید …

    عیب ندارد ..خیلی هم عالی .. ولی میگم مملکت دچار تغییر شده انشالله و ذهن ها باز شده از فرسودگی دراومدید

    1
    1
  2. سلام جناب اندی یکی از افتخارات موسیقی کشورمان است وصدای دورگه وخاص وزیبایی دارد ومیلیونها ایرانی با صدای گرمش خاطره دارند. ودوستش دارند

    151
    14
  3. بخاطر دفاع از حیوانات گیاه می خورند..ولی نسبت به کشتار مردم فلسطین بی تفاوت!!!

    2
    12
  4. سلام ، من سالهای نوجوانی و اوایل جوانی آهنگهای اندی و صدای دلنشینش جزو بهترین انتخابهایم بود ، اون سالها جدأ که چقدر زیبا با صدای اندی عزیز سپری شد ، از همینجا ازت تشکر میکنم و میگم که دوستت دارم و برات آرزوی بهترینها رو دارم…

  5. فقط این نکته ش خیلی جالبه که تو خانواده نسبتاً فقیر زندگی میکرده ولی فارغ‌التحصیل دانشگاه آمریکا ستقشنگ تفاوت دوره شاه با الان مشخص میشه که چه امکاناتی واسه نسل جدید شون داشتن برعکس الان که تا پول نداشته باشی هیچی نمیشی حاصلش هم مسولین پولدار بیسواد که الان داریم باهاشون عمرمونو میکشیم

    37
    6
  6. اندی تو قلب ماست نه تنها یک خواننده مطرح و بین المللی هست بلکه یک خیر بزرگ هست که در نقاط مختلف جهان کارهای نیک و خیر خواهانه کرده و بارها در بلاهای طبیعی ایران کمک های مالی بسیاری کرده ، خدا بهت عمر طولانی بده اندی جان سرسپرده از تبریز

    107
    8
  7. سلام،از خاطرات اندی برای زندگی من همین بس که زمان ترانه دنیای من ریحانش،من با خانمی آشنا شدم وعاشقش شدم که به همین علت رمز ما تو دهه هفتاد،شده بود اندی وریحان،من اندی بودم ودوست دخترم که عاشقش بودم وهستم وخواهم بود ریحان بودش،هر جا هستی اندی پیروز وسربلند باشی،همچنین ریحان جان کجایی که دلم تنگه بدجور.دوستدارت اندی

    70
    3
  8. ای کاش اندی هدف از خلقت را می دانست ..

    و ما جن و انسان را نیافریدیم مگر برای عبادت خدای یکتا

    32
    125
    1. یعنی شما شب و روز فقط عبادت می کنید؟!!
      کار دیگه ای نداری؟؟!!
      ضمنا از کجا می دونی که ایشون عبادت نمی کنه؟؟!!

      35
      2
    2. منظور از عبادت شما همین هایی نیستن ک با پیشانی پینه بسته جیب مردم رو خالی میکنن

      50
      3
    3. عبادت بجز خدمت خلق نیست/به تسبیح و سجاده و دلق نیست. بکرات در روایات صحیح آمده و تاکید شده همین که دل مردم را شاد کنی، بزرگترین عبادت را انجام داده ای! به نماز و روزه نیست جناب علی! کاش ذره ای مطالعه و تدقیق و تحقیق میکردی تا معنا و مفهوم عبادت را بیشتر و بهتر متوجه میشدی!!

  9. نسرین.هستم.ازتهران اندی جان خیلی دلم مخادیکبارصدای قشنگتون.رااز پشت گوشی. نزدیکی.قلبم.بشنوم.انشالله.

    12
  10. صداقت و صلح خواهی و کمک به مردم بالاترین درجه انسانیت است ، اندی دوست داشتنی و هنرمند تکرار نشدنی ……

    32
    2
  11. میدونم منتشر نمی‌کند
    ولی خداییش الان این خبر که رفتید
    اونم به به شعور مخاطب توهین میکنید میخواهید بگید حزب مطلوب شما بیاد سرکار آزادی زیاد میشه
    بله قبول دارم ولی چرخ مملکت مثل ۸ سال قبلی کاملا توقف میکنه ….
    متاسفم که اصلا انصاف ندارید
    خدا عمر با عزت به پیر فرزانه حضرت آقا بده نمیزاره

    2
    16
  12. اندی تو همیشه در قلب ما هستی گرچه اون زمون کودک بودم ولی کلی با اهنگات خاطره دارم رقصیدم.

  13. اندی انسان است وماهم انسانیم وبهترین انسانها نزد خداوند کسانی هستند که عبادت وخدمت به خلق خدا وگرفتن دست نیازمند وپشت نکردن به آرمان‌های وطنش نباشد وکل زندگیش به فکر اش نوش نباشد همش به فکر رقص آواز و… نباشد.
    هالا ببین چه کسی نزد خدا عزیز تر است خودت یا…
    اگر میخوای نزد خدا عزیز باشی بیا شبهای جمعه که شب زیارتی امام حسین ع هست وپیش خدا خیلی عزیز هست قدمی برای خودمون برداریمبا این کار اگر میتونی موکب بزن وگر نه هرشب جمعه یک چیزی به نیت امام هزینه کن که هرشب جمعه این اربعین برات بنویسن.
    موکب هرشب جمعه مثل اربعین.

    4
    9
  14. دل باید پاک باشه ومیزان ،رضایت اوست به این نیست که من ۲۴ ساعت عمرم رو تو مسجد بگذرونم و دزدی کنم و به ناموس مردم خیانت کنم و هیچ کس نمی داند که من بهتر از اندی باشم و به بهشت برم شاید اونی که ما فکر می کنیم جهنمیه بره بهشت و من که خودم رو بهشتی میدونم برم جهنم . لطفا قضاوت را به خود خدا واگذار کنید.در مورد. آخرت کسی اظهار نظر نکنید .شاید اندی مشروب خورده باشه چون ارمنی هست به ما ربطی نداره .از نظر بعضی خوانندگی حرامه ولی خوندن هیچ گناهی نیست تازه دل مردم رو شاد می کنه. خدا عبادات عابدان را قبول کنه و بقیه را هم خودش از ما بهتر می دونه.

  15. حالا آدم قطعیه که اندی رو معرفی میکنین مردی که باهزار تا دختر نیمه عریان و بزک کرده رقصیده وخونده. آبروی هرچی انسان بردن. خواننده اون ور آبی رو چرا باید معرفی کنین!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا