خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترمینال کاشان امکانات رفاهی ندارد»

شورای ترافیک شهرستان کاشان در خصوص کمبود اتوبوس های برون شهری تشکیل شد و اعضا نظرات خود را در این باره بیان کردند. افزایش هزینه های نگهداری اتوبوس مانند لاستیک، روغن و کمبود راننده سبب نارضایتی مالکان اتوبوس شده است.

به گزارش کاشان باما، امیر ناصری فرد یکی از شرکت هایی است که از گذشته تا کنون در حوزه حمل و نقل فعال بوده در این خصوص می گوید: نبود ترمینال مسافربری استاندارد در کاشان سبب شده سایر شرکت های حمل و نقل استقبال کمی برای حضور در شهرستان داشته باشند.

او می گوید: با توجه به اینکه حضور شهروندان درپایانه مسافربری کاشان افزایش یافته،‌ ولی تاکسی به اندازه کافی در مسیر ترمینال نیست و بیشتر رانندگان تاکسی سلیقه ای عمل کرده یادربستی کار می کنند.

به گفته ناصری فرد، ترمینال مسافربری کاشان فاقد کارواش، خوابگاه و استراحتگاه است و رانندگان مجبورند اگر نمازخانه بسته نباشد‌، درآن استراحت کنند یا اتوبوس را در محوطه تمیز کنند.

رئیس اتحادیه حمل و نقل و جابه‌جایی مسافر شهرستان کاشان تاکید می کند: به چه دلیل کرایه کاشان- تهران ۸۵ هزار تومان است ولی قم-تهران با صدکیلومتر کمتر ۸۰ هزارتومان است؟

او بابیان اینکه مسیرسمنان -تهران – اراک- تهران مشابه کاشان است اما کرایه در آن مسیر۱۳۲ هزار تومان است ولی در کاشان کمتراست،این تفاوت فاحش سبب شده مالک یک اتوبوس۲۳ میلیارد تومانی تمایلی برای جابه جایی مسافر نداشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. لطفاً قضیه ترمینال کاشان رو پیگیری کنید، متأسفانه خیلی مشکلات داره.
    از کاشان به قم کلی مسافر هست اما هر بار میریم ترمینال میگن باید کرایه ی کاشان به تهران رو بدی تا ببریمت قم

    11
  2. ترمینال کاشان به این بزرگی ده تاتعاونی هم ندارد ،نمی دونم شهردار کاشان چه فکری کرده می خواهد یک ترمینال دیگرهم درهمان مسیردرست کند؟

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا