خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی اینتر میلان – یوونتوس | یکشنبه 23:15

پخش زنده بازی اینتر میلان – یوونتوس را امشب یکشنبه 23:15 پنجم آذر به صورت رایگان ببینید:

https://www.aparatsport.com/m/6ht084691F1F241

خبرورزشی نوشت:

وونتوس و اینتر در نبرد بزرگ فوتبال ایتالیا موسوم به دربی ایتالیا در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در رده‌های بالایی جدول قرار گرفته‌اند.

امشب از ساعت ۲۳:۱۵ ورزشگاه آلیانز شهر تورین میزبان دربی ایتالیا خواهد بود. حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم سری A ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و اینتر که در رده‌های دوم و اول قرار دارند، برگزار خواهد شد.

یوونتوس؛ بازگشت بانو

بانوی‌پیر روزهای سختی را سپری کرده؛ بارها حواشی مختلف او را تا مرز سکته پیش برده، اما بانو همیشه بانوست! مکس آلگری نسخه متفاوتی برای یووه نوشته که با محرومیت و مصدومیت هم در روند حرکتی‌اش خللی ایجاد نشود. حالا یوونتوس با پیروزی در ۷۵ درصد دیدارهای فصل به فرمول قهرمانی رسیده، اما باید رقبای بزرگ را هم برای رسیدن به اسکودتو از پیش رو بردارد. میلان را اکتبر شکست دادند و حالا اینتر را پیش رو دارند. یووه فصل قبل که شرایط خوبی نداشت موفق شد مقابل اینتر دبل کند و حالا هم غیرممکن نیست که صدر را در دربی ایتالیا از دشمن دیرینه بگیرند. این تازه آغاز راه یوونتوسِ جدید است.

اینتر؛ ضربه اول

سومی فصل قبل برای افعی‌ها به‌سختی به‌دست آمد، اما سیمونه اینزاگی جای خودش در این باشگاه را آنقدر مستحکم کرده که اطمینان دهد می‌تواند دوباره تیمی در حد مدعی قهرمانی بسازد. حالا پس از ۱۲ هفته افعی‌ها صدرنشین هستند و یکی از مدعیان نخست قهرمانی. اینتر این فصل بیرون از شهر میلان عملکرد بسیار خوبی داشته و همه بازی‌هایش را برده، اما در ۱۰ سال اخیر فقط یک مرتبه در لیگ موفق شده‌اند یوونتوس را در تورین شکست دهند. آیا با شکستن این طلسم، اینتر ضربه اول را در دربی ایتالیا به جدی‌ترین رقیبش در مسیر قهرمانی می‌زند؟

آخرین بازی
بیست‌وششم آوریل ۲۰۲۳ در دیدار برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا، اینتر موفق شد در سن‌سیرو با نتیجه ۱-۰ از سد یوونتوس بگذرد. افعی‌ها در آن دیدار توسط دی‌مارکو به گل رسیدند. اینتر فینالیست و در نهایت قهرمان جام‌حذفی ایتالیا شد.

آمار بازی
۲۶۳) دربی ایتالیا از سال ۱۹۰۹ استارت خورده و ۲۶۳ مرتبه برگزار شده که سهم یوونتوس ۱۱۶ برد و سهم اینتر ۸۲ برد بوده است. ۶۵ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۱۸۰) در تاریخ سری A ایتالیا، دربی سرزمین چکمه ۱۸۰ مرتبه برگزار شده که یووه ۹۵ بازی را برده و اینتر در ۶۰ بازی پیروز شده. ۵۲ بازی بین این دو تیم هم برنده نداشته است.
۴) فصل قبل ۴ مرتبه دربی ایتالیا برگزار شد که ۲ بازی سری A را یووه برد و یک مرتبه در جام‌حذفی، اینتر برنده شد. یک بازی هم با تساوی به پایان رسید.
۱) در ۱۰ سال گذشته یووه فقط یک بازی خانگی مقابل اینتر در سری A را باخته است. در ۱۰ دیدار ۷ مرتبه یووه در تورین پیروز شده و ۲ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.
۹) در ۹ دربی آخر ایتالیا در تمامی رقابت‌ها شاهد ثبت گل بوده‌ایم. فوریه ۲۰۲۱ آخرین دیداری که گل نداشت در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی برگزار شد.
۱) سری A ایتالیا دیگر تیم بدون شکست ندارد. اینتر و یوونتوس با یک شکست کمترین باخت را در فصل جاری داشته‌اند.
۴) از بین بازیکنان فعلی دو تیم بهترین گلزن خوان کوادرادو ۴ گله است. البته او که در حال حاضر پیراهن اینتر را می‌پوشد همه گل‌هایش را با پیراهن یوونتوس به ثمر رسانده!

مصدومان و محرومان
پل پوگبا و نیکولو فاجولی محرومان یوونتوس هستند که یکی دوپینگ و دیگری شرط‌بندی کرده‌اند! ماتیا دی‌شیلیو، دانیلو و تیموتی وئا هم مصدومان یووه هستند. مانوئل لوکاتلی هم شاید به این جمع اضافه شود و در دربی ایتالیا حاضر نباشد. بنژامن پاوار و الساندرو باستونی هم مصدومان اینتر هستند. احتمال رسیدن خوان کوادرادو به نبرد با تیم سابقش هم کم به نظر می‌رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم
یوونتوس:
 شچسنی، گاتی، برمر، روگانی، کامبیاسو، مک‌کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ، کین و کیزا
اینتر: سومر، دارمیان، دی‌فرای، آچربی، دامفریس، بارلا، چالهان‌اوغلو، مخیتاریان، دی‌مارک، تورام و مارتینس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا