خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سارق یک طلافروشی در همدان دستگیر شد»

جانشین انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق طلا از مغازه طلافروشی خبر داد. سارق با سابقه فعالیت در صنف زرگری، اشراف نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلاجات کرد و درنهایت دستگیر شد.

به گزارش همدان پرس، جانشین انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق طلا از مغازه طلافروشی خبر داد.

سردار رضا زارعی اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری شخصی به این پلیس مبنی بر اعلام سرقت انواع طلا به مقدار تقریبی 850 گرم، مراتب شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش طلاهای سرقتی 2 میلیارد و 125 میلیون تومان برآورد شد.

جانشین انتظامی همدان بیان کرد: کاراگاهان با انجام اقدامات پلیسی به فردی از آشنایان مالباخته مظنون که نامبرده مدتی قبل با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی در ساعت‌های مشخص به بهانه مرتب کردن طلاجات به طلافروشی رفت و آمد می‌کرده و موفق به شناسایی و دستگیری او شدند.
او گفت: در تحقیقات صورت گرفته از متهم عنوان شد قسمتی از طلاهای مسروقه را با توجه به اینکه در صنف زرگری اشتغال داشته و با استفاده از کارت زرگری اقدام به ذوب و فروش آنها کرده، در نهایت 596 گرم طلا و یک دستگاه خودروی جک که از فروش طلاجات به دست آورده بود به مالباخته تحویل شد.

زارعی گفت: سارق با سابقه فعالیت در صنف زرگری، اشراف نسبت به موضوع سرقت و با استفاده از اعتماد و طرح دوستی اقدام به سرقت طلاجات کرده که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا