خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بافت تاریخی قم ظرفیت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران است»

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم بافت فرسوده و بافت تاریخی را از بسترهای مناسب ورود سرمایه‌گذاران برشمرد و گفت: بسیاری از مناطق زائرپذیر و هسته مرکزی قم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد.

به گزارش قم پرس، معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم در حاشیه بازدید مدیران شهری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه سرمایه‌گذاری، با اشاره به این بازدید اظهار داشت: وضعیت حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته و اتفاقات خوبی در آن رقم خورده است که حاصل تلاش‌های چندساله همکاران و مجموعه شهرداری قم است.

مهرداد توکلی، زمین، پروانه ساخت و تسهیلگری را آورده ارزشمند شهرداری در حوزه پروژه‌های سرمایه‌گذاری دانست و افزود: باید توجه بیشتری به این موضوعات شود و می‌توان ارزش بیشتری به خروجی پروژه‌ها و سهم شهرداری در این پروژه‌ها داد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ادامه داد: زمین و پروانه ساخت از مؤلفه‌های بوده که بیشترین سهم نقدینگی در ساخت‌وساز را بر عهده داشته و این ظرفیت‌های شهرداری سبب رفع دغدغه سرمایه‌گذاری، ایجاد توسعه و احداث ابنیه‌های زیبنده شهر می‌شود.

او بافت فرسوده و بافت تاریخی را از بسترهای مناسب ورود سرمایه‌گذاران برشمرد و اضافه کرد: بسیاری از مناطق زائرپذیر و هسته مرکزی قم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد و می‌توان از این ظرفیت در توسعه نمای هسته مرکزی و مناطق مستعد و بافت فرسوده استفاده کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا