خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رحیم پور ازغدی: کتایون ریاحی لباس هایش را درآورد!

تابناک نوشت:



رحیم پور ازغدی به اشاره به اینکه صداوسیما نتوانسته در این سالها 50 هنرمند متعهد تربیت کند، برخی هنرمندان را زباله و معتاد خواند و تاکید کرد، اکثر هنرمندانی که در شبکه سه و نسیم برنامه می ساختند، در حوادث 1401 به اسلام توهین کردند. ازغدی با اشاره به گروهی از هنرمندان پیش از انقلاب، گفت که آنها پس از انقلاب عوض نشدند، بلکه عوضی شدند. این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین ضمن اشاره به سلوک پروانه معصومی، با اشاره به کتایون ریاحی، گفت او و امثال او لباس هایشان را درآوردند. حرف‌های تند ازغدی را می‌بینید و می‌شنوید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ضمن احترام به آقای رحیم پور ازغدی ،ولی هرگونه توهین و افترا به هر شخص پیگرد قانونی دارد و در شأن یک فرد دانشمند نیست،بعضی واژه‌های بکار رفته در سخنان ایشان موجب تأسف است.

    108
    48
    1. سلام،چطوره هرگونه توهین و قانون شکنی و غیره از طرف سلبریتی ها،آزادی بیان محسوب شده و پیگرد قانونی نباید داشته باشه؟ البته معلومه شما با ایشون موافقی،ولی توهینی نشده حقیقته واقعا،میخواین بگن سلبریتی های عزیز و گرامی،که کار های بدی کردن باعث کشته شدن خیلیا تو جو اخیر شدن،باید برن تو اتاق ب کارهای بدشون فکر کنن؟

      6
      1
    2. با اینکه از توهین حتی به حق به یک فرد خاص موافق نیستم ولی آقای رحیم پور راست می گوید در بین هنرمندان عوضی زیاد داریم که نمک خوردند و نمکدان شکستند .

    3. خیلی‌ها با بی‌حجابی ذاتا مشکلی ندارند ولی چون آمادگر مفت‌خوری‌هاشون از حرف‌های مفت‌شون هست روی اون حساسیت دارند.

      5
      4
  2. من تعجب میکنم از آقای رحیم پور . بهر صورت انتظار می‌رود که امثال ایشان به اخلاق شرعی پایبند باشند . هنرپیشه نقش زلیخا خانم ریاحی بود . هیچوقت کار سبک و خارج از شانی نداشته . در جریان جنبش مهسا به نشان اعتراض روسری از سر برداشت . حتی اگر فرض کنیم اعتقادی هم به روسری نداشته آیا این به معنی اینست که لباس هایش را در آورده ؟؟؟؟؟؟ اگر شما اعتقاد به آخرت و بار سنگین گناه تهمت داشته باشید ، نمیدانم برای پاسخگویی در محضر خداوند چه فکری کرده اید . باید این را بدانید که آنجا دیگر شما نه رانت حمایتی دارید و نه خداوند توصیه میپذیرد . در « یوم لا ینفع مال و با بنون » ، باید به دست و پای خانم ریاحی بیفتید شاید شما را حلال کند هر چند من نمیدانم این فرصت به شما داده میشود یا خیر .

    3
    3
  3. حرف راست جواب نداره .دقیقا با شما موافقم اقای ازغدی .واقعا سال گذشته خیلیا ذات خودشونو رو کردند و چقدر خوب شد چون رسانه و تلویزیون از لوث وجودشون راحت شد.ادمهای دو رو و ریاکار که در این نظام برای خودشون کسی شدند و مردم اونا رو شناختند ولی تا به وقت نیاز جفتک انداختند و ذات پلیدشونو رو کردند .یه عده ام که فرار کردند خودشونو فروختند رفتند.خاک عالم بر سر کسی که مملکتشو بفروشه برای پول .تاسف کمترین واژست .واقعا چه فکری کردند این ادمهای کم ظرفیت حقیر…

  4. وقتی عضو شورای فرهنگی یک کشور با این ادبیات صحبت کنه . فاتحه اون کشور رو باید خوند . به کجا چنیین شتابان و با چه مجوزی برای کشور هزینه درست می کنید و بر طبل دو قطبی کردن جامعه می دمید ؟!!!

  5. از روزی که توسط روحانی از جلسه اخراج شده مشاعرش را از دست داده . حرفهای بیربط زیاد میزند و صدا و سیما هم برای مزاح حرفهایش را پخش میکند جدی نگیرید!

  6. نمی دانم توجه کرده اید اخیرا آقای ازغدی در سخنرانی های خود ، هر چه از دهانشان بیرون می آید می گویند مثل توهین به وزیر علوم و … نامیدن ایشان و … ، یا اینکه بدون توجه به حضور حاضرین یا بینندگان ، خلط بینی را بالا می کشند و …

    11
    8
  7. استاد الهی قربون اون زبان طلایی شما آیی گفتی .به والله ۲خواهرمو که رشته این هنر رو داشتن نگذاشتم بیرن صداسیما چون محیط بسیار آلوده دختر۹ساله من وقتی از هنرمندی صداسیما حرف میزنه خجالت میکشم شفاف بهش بگم

    11
    7
  8. سلام ، همانطور که امام خمینی گفتند ، صدا و سیما دانشگاه است . آقای ازغدی میگه چرا صد تا هنرمند تربیت نکردند! قضیه خیلی ریشه دارتر از این حرفهاست ، باید به حسن ازغدی گفت عملکرد کلی مسئولین چه بوده که هم اکنون جامعه چنان می‌طلبد که زلیخا ترجیح می‌دهد بخاطر خوشایند اکثر جامعه، حجاب برگیرد و به اعتقادات بتازد، آیا!!!!! همه ماجرا به گردن زلیخاست ؟ یا یوسفهای این دوره همه یوسف نما بودند ، گندم نمای جو فروش بودند ، آقای ازغدی یه چرخی تو جامعه بزن ببین چه بر سر فرهنگ و اجتماع و اعتقادات آمده!!!!!!!

    22
    2
    1. واقعا این دانشمند با اینهمه فساد ونا کارآمدی جامعه چه توقعی دارد؟ فرزندسالم از پدرسالم تربیت می پذیرد،وی توجه ندارد خروجی بیش از ۴۰ سال سخنرانی های بی حاصل وباندبازی ها ودروغگوییهانتیجه ای جز این ندارد

      2
      1
  9. این قسمت از حرفهای شما درسته که توانایی تربیت هنرمندان در اوج و مردمی رو نداشتند اگر هم فردی به اوج رسیده (مثل حاتمی کیا و سلحشور)حاصل تلاش خودش بوده نه مدارس و دانشگاه‌های شما

    27
    2
  10. دلیل اصلی این مسائل ناکارآمدی مزمنی است در کل سیستم های نظام وجود دارد
    و یکی از نهاد ها صدا و سیما بوده
    ناکارآمدی خودش بزرگترین فساد است

    10
  11. دانشمندهمچی‌دان‌
    چیزی‌هست‌‌که‌شمادرموردش‌تخصص‌نداشته‌باشی‌
    ابوریحان‌ازغدی‌

    1
    1
  12. جای تاسف داره برای امثال ازغدی که نان خود را به نرخ روز میخورن و اینطوری ارتزاق میکنند

    4
    3
  13. ظاهرا آقای ازغدی خانم کتایون ریاحی زاده ی ۱۰ دی ۱۳۴۰ تهران و بازیگر سریال حضرت یوسف را با خانم کتایون امیرابراهیمی بازیگر قدیمی فیلم های سینمای ایران و متولد ۱۳۱۸ سنندج اشتباه گرفته اند !
    چرا که خانم ریاحی بعد از انقلاب در فیلم ها بازی کرده اند و اشاره آقای ازغدی اشتباها به سوابق گذشته فیلم های خانم امیرابراهیمی اشاره دارد هر چند خانم امیرابراهیمی کشف حجاب نکرده اند !

  14. داروهای دخترم را ازاد حساب کردن با اینکه بیمه داشتم جناب دانشمند اقای عقل کل درد مردم یه چیز دیگه است اقای امونهتب

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا