خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیوگرافی کوتاه از مارتیک، خواننده خوش صدای ارمنی تبار

سایت نمنمک نوشت: مارتیک قره خانیان با نام هنری مارتیک متولد 26 تیر 1328 در فرح آباد آبادان ، خواننده ، آهنگساز ، تنظیم کننده و نوازنده گیتار ارمنی تبار اهل ایران و ساکن آمریکا است.

مارتیک خواننده آبادانی

مارتیک خواننده آبادانی

سایت استانبول کنسرت نوشت:

مارتیک قره‌ خانیان با نام هنری مارتیک متولد 26 تیر 1328 در فرح آباد آبادان است. او خواننده، تنظیم‌ کننده، آهنگساز و نوازنده گیتار ارمنی‌ تبار اهل ایران و ساکن آمریکا است. بهتر است که بدانید وی به دلیل صدای منحصر به فرد و آهنگ های شنیدنی اش مدت هاست که به یکی از خوانندگان محبوب ایرانی تبدیل شده است که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. حال این موضوع را هم باید افزود که وی در سال 1355 ترانه حریر را به عنوان اولین ترانهٔ فارسی زبان خود خواند و گوگوش خواننده معروف را در کنسرتی در برج ایفل پاریس به عنوان نوازندهٔ گیتار به همرا گروه سل همراهی کرد و به این گونه می توان بیان کرد که او برای اولین بار به عنوان نوازنده بر روی صحنه رفت.

بعد از این موضوع و زمانی که او در خوانندگی فعالیت خود را شروع کرد، کنسرت‌ های متعددی را در خارج از کشور برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار کرد که تمام این کنسرت ها به دلیل صدای فوق العاده و هم چنین آهنگ های زیبا و شنیدنی اش با استقبال خوب مردم به ویژه طرفدارانش رو به رو شد.

  • می خواهید از جدیدترین کنسرت های ترکیه با خبر شوید؟ بر روی لینک کلیک کنید.

کنسرت های مارتیک در سال 2022

از آن جایی که این روز ها این خواننده معروف طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه طرفداران او تمایل دارند تا در رابطه با کنسرت های مارتیک در سال 2022 بیشتر بدانند و این که این خواننده قرار است در سال 2022 اجرا های بعدی خود را در کجا برگزار کند؟ در این باره باید بگوییم که مارتیک در یکی از صحبت‌ های خود در رابطه با برگزاری اجرا های جدیدش این گونه بیان کرد که قرار است اجرا های به یاد ماندنی و زیبایی را برای طرفدارانش در کشور ترکیه برگزار کند تا آن ها بتوانند در اجرا های او حضور پیدا کنند و از آن لذت ببرند.

حال اگر طرفدار این خواننده معروف و سرشناس هستید و تمایل دارید تا در این باره اطلاعات کامل و دقیق تری را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که به شبکه‌ های مجازی این خواننده محبوب مراجعه نمایید، چرا که مارتیک در رابطه با اجرا های جدیدش اطلاعات دقیقی را در صفحه اینستاگرام خود برای طرفداران و مخاطبانش قرار می دهد. هم چنین وی زمان و مکان دقیق اجرا های خود را که قرار است در ترکیه برگزار کند نیز از طریق پیجش با طرفداران خود به اشتراک می گذارد.

نزدیک ترین کنسرت های این خواننده در کدام کشور است؟

از آن جایی که این خواننده معروف طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل سعی می‌ کند تا اجرا های متعددی را برای مخاطبان و طرفدارانش برگزار کند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از نزدیک‌ ترین کشور هایی که این خواننده تا به اکنون اجرا داشته است ترکیه بوده است. از آن جایی که رفت و آمد به کشور ترکیه برای مردم ایران راحت تر می باشد و هزینه کمتری را برای سفر به ترکیه پرداخت می کنند و هم چنین در سال های اخیر ایرانی های مقیم ترکیه بیشتر شده اند، به همین دلیل مارتیک همانند خیلی از خوانندگان ایرانی دیگر کنسرت‌ های متعددی را در ترکیه برگزار می کند تا مخاطبان او بتوانند به راحتی و با هزینه معقول تری در اجرا های او حضور پیدا کنند.

کنسرت های مارتیک در استانبول ترکیه

کنسرت های مارتیک در استانبول ترکیه

این روز ها مشاهده می‌ شود که اکثر خوانندگان ایرانی در استانبول ترکیه، کنسرت‌ های متعددی را برای مخاطبانشان برگزار می‌ کنند که این موضوع شامل مارتیک نیز می‌ باشد. همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم از آن جایی که رفت و آمد به ترکیه آسان تر است و هزینه مناسب تری را نیز به همراه دارد، به همین دلیل اکثر خوانندگان اجرا های متعددی را در ترکیه شهر استانبول برای طرفدارانشان برگزار می‌ کنند تا به این گونه طرفداران و مخاطبان آن ها بتوانند به راحتی در اجرای آن ها حضور داشته باشند.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تا به اکنون تمام اجرا هایی که این خواننده در استانبول داشته است، با استقبال خوب مردم به ویژه مخاطبانش رو به‌ رو شده است. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او تا به اکنون اجرا های متعددی با سایر خوانندگان معروف ایرانی در استانبول داشته است.

کنسرت های مارتیک در ترکیه چقدر هزینه به همراه دارد؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم مارتیک تا به اکنون اجرا های متعددی را در ترکیه برای طرفداران و مخاطبانش برگزار کرده است تا آن ها بتوانند به راحتی در اجرا های او حضور پیدا کنند و از این اجرا ها لذت ببرند. حال یکی از سوالات متداولی که برای خیلی از طرفداران این خواننده به وجود می آید، این است که اجرا های مارتیک در ترکیه چقدر هزینه به همراه دارد؟ در این باره باید بگوییم که هزینه اجرا های او در ترکیه متفاوت است، اما این موضوع را هم باید افزود که اجرا های او در ترکیه نسبت به کشور های خارجی هزینه معقول تری را به همراه دارد.

فیلم کنسرت های مارتیک

برخی از طرفداران و مخاطبان مارتیک بنا به دلایلی نمی‌ توانند در اجرا های او حضور پیدا کنند، به همین دلیل تمایل به مشاهده فیلم اجرا های خواننده مورد علاقه خود را دارند. در این باره باید بگوییم که اگر به شبکه‌ های مجازی وی مانند اینستاگرام مراجعه نمایید، می توانید قسمت هایی از اجرا های این خواننده محبوب را مشاهده کنید، چرا که او هر از گاهی قسمت هایی از اجرا های خود را برای طرفدارانش در صفحات مجازی خود به اشتراک می‌ گذارد.

حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر شبکه‌ های مجازی اگر به اینترنت مراجعه نمایید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد، هم چنین در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده کنسرت گوگوش و مارتیک در پاریس و کنسرت هامبورگ گوگوش و مارتیک و یا حتی دانلود فول کنسرت گوگوش و مارتیک 2019 نیز بپردازید.

دانلود فایل صوتی کنسرت های مارتیک

دانلود فایل صوتی کنسرت های مارتیک

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در اینترنت علاوه بر جستجو و مشاهده فیلم اجرا های مارتیک می توانید به جستجو و دانلود فایل صوتی اجرای او نیز بپردازید و به این گونه به صورت صوتی به اجرای این خواننده محبوب بپردازید و از آن لذت ببرید.

انواع بلیط های کنسرت این خواننده

یکی از سوالاتی که برای خیلی از مخاطبان این خواننده محبوب که می خواهند در اجرا های او حضور پیدا کنند، به وجود می آید، این است که انواع بلیط های مارتیک چگونه است؟ در این باره باید بگوییم که انواع بلیط های این خواننده به کلابی که اجرای خود را در آن برگزار می‌ کند، بستگی دارد. با این حال در این قسمت قرار است به توضیح این موضوع بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

جایگاه معمولی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به حضور در اجرای مارتیک را دارید، اما نمی خواهید هزینه زیادی را برای حضور در اجرا پرداخت کنید، پیشنهاد ما این است که جایگاه معمولی را خریداری کنید، چرا که جایگاه معمولی هزینه مناسب تری را برای شما خواهد داشت. در رابطه با جایگاه معمولی باید بگوییم که این جایگاه هزینه مناسب و معقول تری را نسبت به جایگاه وی‌ آی‌ پی و یا همان جایگاه ویژه دارد.

جایگاه ویژه یا همان vip

به طور معمول در اکثر سالن ها و کلاب ها قسمتی به نام جایگاه وی‌ آی‌ پی و یا همان جایگاه ویژه وجود دارد که برای کسانی که می‌ خواهند بهای بیشتری را برای ورود به این قسمت پرداخت کنند تا از آن ها پذیرایی ویژه‌ ای شود و از امکانات بیشتری برخوردار شوند، می باشد. حال اگر شما تمایل دارید تا جایگاه وی آی پی اجرای مارتیک را خریداری کنید، بهتر است که بدانید هزینه بیشتری را باید نسبت به جایگاه معمولی پرداخت کنید.

انواع بلیط های کنسرت این خواننده

سوالات متداول

چگونه می توان به مشاهده فیلم کنسرت های مارتیک پرداخت؟

اگر تمایل به مشاهده فیلم های اجرای این خواننده معروف را دارید، پیشنهاد می کنیم که به شبکه های مجازی او مانند اینستاگرام و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.آیا این خواننده در ایران اجرا داشته است؟

این خواننده معروف تا به اکنون در ایران اجرایی را برگزار نکرده است و بعد از مهاجرتش از ایران اجرا های متعددی در کشور های مختلف برای طرفدارانش برگزار کرده است.نزدیک ترین اجرای این خواننده در کدام کشور بوده است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید نزدیک ترین کشوری که این خواننده تا به اکنون در آن اجرا داشته است ترکیه بوده است و تمام اجرا های او در این کشور با طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز رو به رو شده اند.انواع بلیط کنسرت های مارتیک چگونه است؟

انواع بلیط های اجرای این خواننده در دو نوع معمولی و وی آی پی و یا همان ویژه می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مرفهین بی‌دردی که برای کنسرتهای بی‌مفهوم و بی‌ارزش انگل‌نمایی چون تتلو ، خودکشی می‌کنند بشتابند،
    کنسرت مارتیک، اندکی بهتر از تتلوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا