خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس‌های خاص امیر تتلو!

امیر تتلو که امروز از سوی پلیس ترکیه به ایران تحویل شد و با دستور قضایی بازداشت شده است در سال‌های قبل عکس‌هایی با برخی مسئولان و چهره‌های اصولگرا داشته که در ادامه می‌بینید.

به گزارش انصاف نیوز، تتلو در سال 1396 به جشن نخستین سالگرد راه‌اندازی «فارس پلاس» در خبرگزاری اصولگرای فارس دعوت شد و از سوی چهره‌هایی همچون مجتبی ذوالنور، سیدیاسر جبرائیلی، سیدنظام‌الدین موسوی، سیدعزت‌الله ضرغامی و حمید رسایی مورد تقدیر قرار گرفت.

عکس‌های خاص امیر تتلو!
حمید رسایی (نماینده‌ی اصولگرای سابق مجلس) – سیدنظام موسوی (نماینده‌ی اصولگرای فعلی مجلس و مدیرعامل وقت خبرگزاری فارس)
عکس‌های خاص امیر تتلو!
از راست: مجتبی ذوالنور (نایب رئیس فعلی مجلس)، سیدیاسر جبرائیلی (فعال سیاسی اصولگرا و رئیس فعلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام)، عزت‌الله ضرغامی (رئیس وقت صداوسیما و وزیر گردشگری دولت رئیسی)، حمید رسایی
عکس‌های خاص امیر تتلو!
سیدنظام موسوی و امیر تتلو
عکس‌های خاص امیر تتلو!
سیدنظام موسوی، حمید رسایی و امیر تتلو
عکس‌های خاص امیر تتلو!
مجتبی ذوالنور، یاسر جبرائیلی، عزت الله ضرغامی
عکس‌های خاص امیر تتلو!
سیدنظام موسوی و حمید رسایی
عکس‌های خاص امیر تتلو!
مجتبی ذوالنور، عزت الله ضرغامی، سیدنظام موسوی

امیر تتلو چند هفته قبل از اینکه در این مراسم مورد تقدیر اصولگرایان قرار بگیرد با ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات 96 دیدار کرده بود.

عکس‌های خاص امیر تتلو!

خبرگزاری فارس در واکنش به انتقادات از این دیدار نوشته بود:

«صحنه رقابت هنرمندان حامی روحانی و رئیسی و به تبع آن تخریب گسترده حجت‌الاسلام رئیسی هر لحظه داغ‌تر می‌شد تا آنکه هم او که از سوی روحانی متهم به دیوارکشی و مخالفت با کنسرت و موسیقی بودند در فرودگاه مهرآباد با صحنه‌ای غیرقابل باور روبرو شود.

امیرحسین مقصودلو با همان بدن پر از تتو، دیدار رئیسی را در فرودگاه مهرآباد به انتظار نشسته بود…

با هماهنگی‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام رئیسی پذیرفت تا دقایقی پای صحبت‌های این جوان ایرانی بنشیند؛ رئیسی که نماد انتخاباتی‌اش کارت ملی بود و شعارش رئیس‌جمهور همه مردم ایران، نه تنها مخالفتی با این دیدار نکرد بلکه بر اساس تعالیم اسلام دقایقی را پای صحبت‌های تتلو نشست و گوش به حرف‌های او سپرد. امیرحسین مقصودلو از خودش گفت از گذشته اش، از خطاهایش، از اعتقاداتش، از اینکه سعی دارد از این پس مسلمان‌تر از گذشته به ترویج اسلام و دفاع از کشور و رهبر بپردازد و پس از آنکه متوجه شد رئیسی هم آهنگ امام رضای او را شنیده است برای ادامه فعالیت هنری خود راسخ‌تر و محکم‌تر از گذشته شود.

سیر تحولات امیرحسین مقصودلو و دیدار شوکه‌کننده او با حجت‌الاسلام رئیسی با او را باید ساعت‌ها و روزها بررسی کرد آری رئیس جمهوری برای همه مردم ایران با همه سلایق و عقاید دینی برازنده رئیسی است؛ جوانان ما با هر تیپ و شخصیت گاهی فقط و فقط نیاز به توجه دارند؛ نیاز به چند دقیقه تفکر و صحبت دارند.

تتلو می‌گوید بارها خواسته است تا با دولتمردان دولت روحانی بنشیند و صحبت کند اما آنها نخواسته‌اند!

تتلو که سال‌ها پیش پدر خود را نیز از دست داده است در فضایی بسیار صمیمی از آهنگ‌هایش می‌گوید و تتوهایش و پشیمانی‌هایش و …»

تتلو چند روز پس از این دیدار در انتخابات 96 به آقای رئیسی رای داد و عکسی از برگه‌ی رای خود را نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس‌های خاص امیر تتلو!

امیر تتلو دو سال پیش از حمایت از رئیسی و تقدیر شدن از سوی اصولگرایان بر روی ناو نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز موزیک ویدئویی را ساخت که انتشار آن واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

عکس‌های خاص امیر تتلو!
عکس‌های خاص امیر تتلو!

دریادار سیاری، فرمانده وقت نیروی دریایی ارتش چند سال بعد از انتشار این کلیپ امیر تتلو، در یک برنامه‌ی تلویزیونی گفت: «والله ما او را نمی‌شناختیم که اصلا کی هست. گفتند یک اکیپی آمده که آهنگی بسازد و خواننده دارند، سیستم‌های فرهنگی ما هم هماهنگ کردند، آنها رفتند انجام دادند ولی یک چیز دیگری از توی آن درآمد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انشالله خداوند درسختی و مشکلات یارویاور تو باشد هرکی هستی . توشبیه بچه ها می مونی . کسانی ک دیگران روقضاوت میکنند مراقب باشند روزی قضاوت میشوند

    127
    35
  2. سیاست بی پدر ومادره برای رسیدن به مقصود به هر ریسمانی چنگ می اندازن .حتی اگر ریسمان پوسیده تتلوباشه .خداعاقبت همه راختم به خیرکند وعقل وفهم وانسانیت به سیاستمدارها عنایت کند.

    108
    23
    1. اتفاقا رئیسی اگر. ای میاوورد بهش مجوز میداد ولی روحانی که رای آوورد بخاطر لجبازی که شده هم بهش مجوز نمی‌دادن تااینکه تتلوی محبوب ناامید از کسب درآمداز کنسرت به این روز افتاد همیشه مدعیان اعتدال تندرو تربوده اند

      9
      6
  3. چ ربطی داشت کسی از کجا بدونه این اخرش چی میشه ….مگه شروین حاجی پورم تو عصر جدید اهنگ نخوند دیدین ک چیشد

    52
    41
  4. یکی دو تا عکس از هم از زمان میرحسین موسوی میذاشتی، اون موقع که تتلو تو ستاد انتخاباتی میرحسین بود!

    5
    4
  5. تتلو یک آدم پوچی که مسیر زندگی اش را اینگونه انتخاب کرده است. او محصول یک جامعه درهم و برهم است که از شکوه فرهنگی خود فاصله گرفته و در فاضلاب فرهنگی غرب بوی تعفن را چون عطری مُشکفام استنشاق می کند. در این جامعه تتلوها فراوانند چرا که خواهان دارند. گاهی مسیر اصلاح در برابر این آدمهای منحرف گشوده می شود اما آنها چنان غرق در آلودگی ها و ناپاکی ها هستند که نمی توانند به مسیر اصلاح برگردند.

    5
    14
  6. تتلو طرفدار زیادی ندارد ، البته خدا راه بازگشت را برای همه باز گذاشته ، همچنین یادمان باشد که قضاوت نکنیم ، چون کسی که باید قضاوت بشود اول خودمون هستیم ، باید دائما در حال محاسبه و مراقبه خود باشیم ، همه بنده ی خداییم ، نباید صرفا از روی ظاهر در مورد کسی اظهار نظر کنیم ، چه بسا نزد خدا این شخص از خیلی از امثال ما بهتر باشد .
    الله اعلم

    7
    7
    1. چرا حرف مفت میزنی تتلو ۴ میلیون نوجوون ایرانی دنبالشن و از کشور های خارجه بیشتر میدونی با اعدام تتلو اسم ایران چقدر بد در میره پیشه کل دنیا

    2. طرفدار زیادی نداره؟ چی میگی؟
      تو ۲ ساعت پیج جدید اینستاش ۱ میلیون فالور گرفت.
      موقعی که طرفدارای استقلال ۱۰هزار نفر میرفتن واسه بازیها، با یه اعلام اینکه منم میام و همه بیاید تا استادیوم خالی نباشه، ۹۰هزار نفر رفتن، درصورتی که اون‌موقع خودش پرسپولیسی بود.
      یه چرندی میگی بدون اطلاع، تتلو رو انگار تو این ۲ ماهِ اخیر شناختی.
      تو اینستا بالای ۱۵۰۰ تا صفحه با اسم تتلو ساخته شده که بیشترش ۲۰هزار فالوور دنبال کننده داره. تو دنیا کمتر کسی هست که همچین ظرفیتی داشته باشه.
      در مورد تتلو حرف میزنم نه اون توماج.

  7. من قبلاً در مورد تتلو دیدگاه ننوشتم ! جای تعجب هست که می‌نویسید این دیدگاه تکراری هست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا