خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی ۳ انجمن اسلامی دانشجویان در انگلیس و فرانسه: همه با هم برای آینده‌ای روشن

سه انجمن اسلامی دانشجویان شهر نانسی فرانسه، شهر لیون فرانسه و شهر پورتسموث انگلستان، در بیانیه‌ی مشترکی به مناسبت روز دانشجو تاکید کردند: همه با هم، برای آینده‌ای روشن‌ و عادلانه‌ در ایران عزیزمان.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه با کمی تلخیص در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان دغدغمند ایران همواره پرچمدار استقلال خواهی در برابر قدرت‌های جهانی و دمکراسی‌خواهی در برابر [محدودیت‌ها در داخل] که سال به سال شدیدتر و بی‌رحم‌تر می‌گردد بوده‌اند و با ایمان به اهداف اصیل خود، مجاهدتشان را در این مسیر ادامه داده‌اند. تاریخ گواه است که دانشجویان علیرغم [برخورد] و سانسور، همچنان به مبارزه برای دستیابی به حقوق بشر، آزادی‌خواهی و عدالت اجتماعی ادامه داده‌اند و به کوری چشم [مخالفانش] ادامه خواهند داد.
ما دانشجویان ایرانی خارج از کشور به صداهایی که در داخل کشور در مقابل [تک صدایی] بلند شده‌اند، افتخار می‌کنیم. از اینکه اکنون دانشجویان نسبت به اساتید و دانشجویان محروم از تدریس و تحصیل بی تفاوت نیستند به آن‌ها افتخار می‌کنیم. از اینکه یکصدا شعار می‌دهند “سفر چرا؟ بمان و پس بگیر” احساس غرور می‌کنیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم. جنبش زن زندگی آزادی نه تنها مرزبندی‌ها را شکسته است بلکه راهی قطعی برای جامعه‌ی ما به ارمغان آورده است و آن هم، چیزی جز همدلی و اتحاد حداکثری جامعه برای دستیابی به ایرانی آزاد و آباد نخواهد بود.
اعتقاد داریم که راه تغییر پایدار در کشور عزیزمان ایران، ایجاد و تقویت نهادهای مستقل مردمی و آگاه‌سازی افراد و ایجاد تغییرات برخاسته از درون کشور خواهد بود. فلذا وظیفه خود می‌دانیم که با وجود احتمال ایجاد محدودیت‌ها و سختی‌ها …، هرگز از حرکت در این مسیر ناامید نشویم.

همه با هم، برای آینده‌ای روشن‌ و عادلانه‌ در ایران

انجمن اسلامی دانشجویان شهر نانسی فرانسه
انجمن اسلامی دانشجویان شهر لیون فرانسه
انجمن اسلامی دانشجویان شهر پورتسموث انگلستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. برید جمع کنید خودتونو، نفستون از جای گرم در میاد ، تو خارج نشستن، برای ما بیانیه صادر نیکنن، ولمون کنید تورو بخدا.
    دانشجووووووووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا