خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل: دانشجویان مهره‌های اصلی جنبش‌های مردمی هستند

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از دانشجویان به‌عنوان آگاه‌ترین بخش جامعه نام برد و گفت: دانشجویان به وقتش برای احقاق حقوق و مطالباتشان می‌جنگند به همین خاطر است که تاریخ پر نشیب و فراز و تقویم جمهوری اسلامی را به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه و دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، روز دانشجو را متفاوت‌ترین روز دانشجوی دهه‌های اخیر عنوان کرد و گفت: حوادث غزه و تلاقی 16 آذر با ایام فاطمیه، روز دانشجوی امسال را متفاوت‌ترین روز دانشجوی دهه اخیر تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام محمد علمداری به تاثیر ایام فاطمیه به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: امروزه ایام فاطمیه با ارائه سبک زندگی فاطمی به جهان از قابلیت سازمان ‌دهی و اتحاد جهان اسلام برای زیاده‌خواهی‌های استکبار به ویژه رژیم اشغالگر قدس دارد.

حجت‌الاسلام علمداری به نقش دانشجو در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به‌ویژه در عرصه‌های فکری، فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و گفت: امروز دانشجویان می‌توانند با حضور در محافل علمی، فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت در دانشگاه‌ها ضمن ارتقای بینش و نگرش خود، در اجتماع نیز اثرگذار شوند.

او به روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: واژه دانشجو به اندازه کرامت و تقدسش وسیع و پردامنه است آنقدر پرافق که که هرگاه به هر سوی کرانه‌اش اشاره شود نسیمی تازه از معنا می‌یابیم.

حجت‌الاسلام علمداری گفت: دانشجوی بسیجی امروز با ذهنی روشن‌تر، زبانی گویاتر و ابتکاری بیشتر در تلاش است تا با نقش‌آفرینی در جامعه و زدودن غبار غفلت و فراموشی محیطی امن و آرام‌بخش برای خانوادها فراهم کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به عرصه سیاست نیز اشاره کرد و گفت: سال‌ها است که دانشجویان مهره‌های اصلی جنبش‌های مختلف مردمی هستند.

او از دانشجویان به‌عنوان آگاه‌ترین بخش جامعه نام برد و گفت: دانشجویان به وقتش برای احقاق حقوق و مطالباتشان می‌جنگند به همین خاطر است که تاریخ پر نشیب و فراز و تقویم جمهوری اسلامی را به خود اختصاص داده‌اند.

حجت الاسلام علمداری در پایان سخنان خود به رسالت‌های دانشجویان در ادوار و ایام مختلف اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی در جامعه، نقش‌آفرینی دانشجو در حل مسائل مهم جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت روحیه استکبارستیزی از جمله رسالت های دانشجویان در جامعه است.

او از مطالبه‌گری، آزادی بیان، صدای مردم بودن، عدالتخواه و آرمانخواه بودن و تزریق امید به جامعه به عنوان ویژگی‌های یک دانشجوی انقلابی نام برد و گفت: دانشجو در یک کلام موتور پیشران جامعه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا