خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اشد مجازات برای آزار دهنده زن جوان با تهدید سلاح در شمال تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دسنگیری مردی که با تهدید سلاح سرد اقدام به آزار و اذیت خانمی 21 ساله کرده بود، خبر داد.

به گزاش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در حاشیه دستگیری آزارگر یک زن جوان که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات این پرونده پرداخت و گفت: در روزهای پایانی سال گذشته، زنی 21 ساله با مرجوعه قضایی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده و اعلام کرد که از سوی مردی جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اقدامات این مرد علیه زن جوان گفت: بنابر اظهارات شاکی این زن حوالی ساعت شش صبح  برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شده است. او در یکی از خیابان‌های شمال تهران بوده که ناگهان یک موتورسوار به او نزدیک شده و او را با سلاح سرد تهدید کرده است. این زن جوان نیز تصور کرده که متهم قصد سرقت از او را دارد، اما در ادامه متهم با افکار شیطانی خود این زن را کتک زده و در ادامه نیز به یکی از پارک‌های خلوت آن محدوده کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی متخصص از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی اقدام به بازرسی و تصاویر دوربین‌های مداربسته و دیگر اقدامات پلیسی برای دستگیری این فرد کردند و تیمی از کارآگاهان به شکل شبانه‌روزی بر روی این موضوع فعالیت کردند، تا اینکه سرنخ‌هایی از متهم به دست آمده و مشخص شد که او جزو افراد سابقه‌دار است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه سرانجام مخفیگاه متهم در محله سبلان مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد و این فرد در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال یافت. با بازداشت متهم، این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و ابتدا سعی داشت که خود را بی‌گناه و بی اطلاع نشان دهد. اما در ادامه به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم دارای 19 فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، موادمخدر و… است، گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی بازسازی صحنه جرم در حضور قاضی پرونده انجام شده است. همچنین با هماهنگی خوب دستگاه قضایی بنا شده است تا برای این فرد اشد مجازات در نظر گرفته شود. او همچنان با دستور قضایی و با هدف انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فراجا، اقدام این متهم سبب شده تا همچنان پس از ماه‌ها از وقوع حادثه زن جوان با مشکلات حاد روحی مواجه باشد.

بیشتر بخوانید

ویدئویی از ربودن یک دختر در وسط خیابانی در تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا