خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سریالی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها ساخته می‌شود»

استاندار یزد از ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، استاندار یزد در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» خبر داد و گفت: این مجموعه از نیمه‌های اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مهران فاطمی تصریح کرد: موضوع اصلی مجموعه تلویزیونی «پشت پرده» با محوریت مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری و سبک زندگی یزدی‌ها است و ظرفیت‌های مختلف استان را به نمایش می‌گذارد.

فاطمی از استقرار دبیرخانه دائمی «جشنواره سرود فجر» در یزد و نیز پوشش گسترده دستاوردها و پروژه‌های ملی استان توسط خبرگزاری مهر به عنوان موضوعات دیگری از موارد همکاری میان استانداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی نام برد.

وی در خصوص اقدامات استان در راستای معرفی شعائر دینی، آداب و رسوم مذهبی و عزاداری‌های ماه محرم یزدی‌ها، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز استان به طور خاص در حوزه تولید محتوای عزاداری‌های یزد در شبکه‌های سراسری فعالیت می‌کند.

استاندار ادامه داد: دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» نیز به طور ویژه بر روی آیین‌های عزاداری و عرق و ارادت مردم یزد به اهل بیت تمرکز پیدا کرده است.

وی در پایان با اشاره به پوشش جهانی عزاداری‌های استان یزد، خاطرنشان کرد: برپایی تور ویژه گردشگران خارجی جهت مشاهده عزاداری یزدی‌ها در ایام محرم، از مهم‌ترین برنامه‌های استان در این زمینه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. در طول ۶۰ سال زندگی یکبار فقط یکبار آرزو داشتم بگویند استاندار اومده در محله ای و احوال مردم را پرسیده بدون حشن و فشم . اصلا زندگی مردمان تفاوتی نداره غیر از غلو و بیشتر از چیزی که هست .غیر از مردمان غارنشین در عصر مدرن

    1
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا