خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشورهای مناسب برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک

رپورتاژ آگهی

همانطور که می‌دانید راه‌های بسیار زیاد و مختلفی برای گرفتن اقامت کشورهای مختلف وجود دارد که یکی از آنها خرید ملک است. اگر شما بتوانید در کشوری دیگر ملکی را خریداری کنید؛ یعنی تمکن مالی دارید بنابراین می‌توانید اقامت کشور مورد نظر را نیز دریافت کنید. البته راه‌های مختلف و بسیار زیادی برای دریافت اقامت کشورهای خارجی وجود دارد اما خرید ملک با توجه به اینکه شما سرمایه و پول کافی داشته باشید بهترین و راحت‌ترین راه به نظر می‌رسد. نتایج آمارگیری‌ها حاکی از آن است که هر ساله افراد زیادی به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند و در آن کشورها اقامت می‌گزینند، اما به نظر شما کدام کشور برای خرید ملک مناسب‌تر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت در حال حاضر اقامت و خرید ملک در یونان بهترین و به صرفه‌ترین کاریست که می‌توانید انجام دهید.

کشورهای مناسب برای دریافت اقامت کدامند؟

کشورهای بسیار زیادی وجود دارند که برای اقامت در آنها می‌توان اقدام کرد. اگر تصمیم به مهاجرت و گرفتن اقامت کشورهای خارجی گرفته باشید حتماً نام کشورهای مختلفی را شنیده‌اید و می‌دانید که هر کدام دارای مزایا و ویژگی‌هایی است که باعث شده ایرانی‌ها و سایر افراد خارجی تصمیم به مهاجرت بگیرند. کشورهایی که بیشترین مهاجر را می‌پذیرند شامل کشورهای یونان، صربستان، لهستان، فرانسه، قبرس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال می‌شود. در واقع این کشورها به عنوان راحت‌ترین کشور جهت خرید ملک شناخته شده‌اند. شما نیز می‌توانید برای سال ۲۰۲۳ ملک مورد نظر خود را در یکی از این کشورها خریداری و اقامت آن را دریافت کنید. توجه داشته باشید که در میان همین کشورهای نام برده یونان شرایط راحت‌تری را برای سرمایه‌گذاران و خریداران ملک در این کشور فراهم آورده است.

روش‌های اخذ اقامت یونان

یونان یکی از کشورهای محبوب در میان ایرانیان است زیرا قدمت تاریخی بسیار زیادی دارد و گذشته از این موضوع، آب و هوای خوش آن باعث شده که افراد با یک بار سفر به این کشور تصمیم به مهاجرت و اقامت بگیرند. روش‌های بسیار زیادی برای اخذ اقامت یونان وجود دارد، به عنوان مثال شما می‌توانید اقامت تحصیلی یونان را از آن خود کنید یا اینکه با فردی یونانی ازدواج کنید. حال ممکن است شما در سن و سال یا شرایطی باشید که نه تمایلی به تحصیل دارید و نه ازدواج، حتی ممکن است شما قبلا ازدواج کرده باشید. بنابراین بهترین و مناسب‌ترین راه این است که اقامت یونان را با سرمایه‌گذاری و خرید ملک در این کشور دریافت کنید. به این صورت که شما به یونان سفر می‌کنید و ملکی را متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری می‌کنید یا از کشور خود با مشاورین املاک یونان صحبت می‌کنید و برای خرید ملک در یونان اقدام می‌نمایید.

نحوه اخذ اقامت یونان

زمانی که ملک مورد نظر خود را در منطقه‌ای از یونان و یکی از شهرهای مورد نظر خود پیدا کردید زمان خرید آن فرا می‌رسد. برای خرید ملک در یونان شما مبلغ مشخصی متناسب با متراژ و قدمت ساخت و منطقه و محل ملک مورد نظر خواهید پرداخت. زمانی که سند ملک به نام شما ثبت می‌شود شما می‌توانید به دنبال اخذ اقامت یونان باشید. پس از آن مشاورین و مرجع‌های مهاجرتی به شما کمک می‌کنند که با خرید ملک در یونان اقامت آن کشور را از آن خود کنید و سال‌های سال از امکانات و رفاه و آرامش چنین کشوری لذت ببرید و آینده خود و فرزندانتان را تامین کنید. در این زمینه سعی کنید به مرجع‌های مهاجرتی معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید تا به هدفتان که اخذ اقامت است زودتر برسید.

شرایط خرید ملک در یونان چیست؟

برای اینکه ملکی در یونان خریداری کنید و اقامت آن را بگیرید باید شرایط خاصی داشته باشید. یکی از مهمترین و ضروری‌ترین شرایط به هنگام خرید ملک در یونان داشتن سرمایه و پول کافی است. یعنی شما باید به قدری مرفه باشید که بتوانید در کشوری دیگر ملک خریداری کنید. ملک مورد نظر می‌تواند تجاری یا مسکونی، بزرگ یا کوچک، نوساز یا قدیمی باشد، در هر صورت شما باید هزینه خرید آن را داشته باشید. نکته دوم این است که شما باید مدارک لازم جهت خرید ملک در یونان را فراهم کنید. به طور کلی شرایط خرید ملک در یونان نیازمند مدارک و شرایط زیر است:

فتوکپی نقشه ساختمان

برای اینکه از قانونی بودن ساخت سازه مورد نظر اطمینان حاصل کنید باید حتماً فتوکپی از نقشه ساختمان را بررسی نمایید.

سند فروش

هر ملکی دارای سند فروش است که در این سند همه اطلاعات مالک وارد شده است حتی اطلاعات شهرداری نیز درون چنین سندی ثبت شده و برای خرید و فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نامه تخصیص

اگر بخواهید با وجود ملک مورد نظر وام بگیرید از طریق نامه تخصیص امکان‌پذیر است که از سوی سازمان مسکن صادر شده و امکان دریافت وام از طریق چنین سندی را امکان‌پذیر می‌کند. درون این نامه همه مشخصات مالک و ملک مورد نظر درج شده است.

نامه تملک

همه اطلاعات فروشنده و خریدار درون نامه تملک ثبت شده و برای دریافت وام این نامه باید حتماً به سازمان مسکن نیز ارائه شود.

قرارداد فروش

قرارداد فروش مدرک یا سندی است که در آن اطلاعات به طور کامل درج می‌شود. حتی مبلغی که بابت خرید ملک پرداخته شده نیز نوشته و به ثبت می‌رسد. البته باید حاوی شرایط و ضوابط ملک نیز باشد.

رسید پرداختی

اگر ملکی را خارج از ایران می‌خرید باید حتماً رسیدهای پرداخت آن را همراه با دیگر مدارک به کشور مورد نظر جهت دریافت اقامت این کشور تسلیم کنید.

رسید پرداختی مالیات

همه ملک و املاکی که در خارج از ایران وجود دارند مشمول مالیات می‌شوند. یعنی مالک هر ملکی باید مالیات آن را پرداخت کند. رسید پرداختی مالیات می‌تواند برای مشخصات و ثبت مالیات معوق و مالیات آینده موثر باشد.

گواهی پایان کار

گواهی پایان کار مدرکی است که نشان می‌دهد ملک مورد نظر با نظارت مهندس و برنامه‌ریزی‌های لازم ساخته شده و تایید می‌شود. شما نیز هرگاه بخواهید با این سند وام بگیرید ارائه گواهی پایان کار یکی از مدارک مهم و کاربردی در این زمینه است.

گواهی سکونت

گواهی سکونت یکی از اسنادی است که از طریق شرکت و ادارات مرتبط صادر می‌شود و نشان می‌دهد که ملک مورد نظر آماده سکونت است و افراد می‌توانند در آن ساکن شوند.

برای خرید ملک در یونان توجه کنید که همه این مدارک و شرایط مهیا و فراهم باشد تا بتوانید بررسی‌های دقیقی انجام دهید و با خیال راحت ملک مورد نظر را خریداری کنید. خواهید دید که همه چیز مطابق میلتان پیش می‌رود و با خرید ملک مورد نظر اقامت و حتی پاسپورت این کشور را دریافت می‌کنید.

هزینه خرید ملک در یونان

نکته مهم و قابل تامل در زمینه خرید ملک در یونان هزینه‌ای است که باید بابت خرید بپردازید. در واقع شما باید هزینه‌ها را بسنجید و بودجه لازم برای خرید در یونان را فراهم کنید تا دچار مشکلات این چنینی نشوید. به طور کلی هزینه‌ای که برای خرید ملک در یونان لازم است بیش از ۲۵۰ هزار یورو خواهد بود. در واقع باید طوری برنامه‌ریزی و محاسبه کنید که بیش از ۲۵۰ هزار یورو داشته باشید و برای خرید اقدام کنید. خوشبختانه خرید ملک در یونان با توجه به قدمت این کشور و وجود رفاه و امکانات قیمت مناسب و نسبتاً خوبی نسبت به کشورهای دیگر دارد. یونان به عنوان جذاب‌ترین و مناسب‌ترین انتخاب جهت خرید ملک به نظر می‌رسد. شما نیز زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای خرید ملک در یونان از طریق مشاورین املاک و موسسات مهاجرتی معتبر اقدام کنید.

مزایای دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک 

زمانی که شما ملکی را در کشوری دیگر خریداری می‌کنید در واقع بین ۳ تا ۵ سال اقامت موقت خواهید گرفت و شما باید هر سال اقامت خود را تمدید کنید. پس از گذشت ۵ سال شما دیگر شرایط دریافت اقامت دائم کشور مورد نظر را خواهید داشت و می‌توانید جهت دریافت اقامت دائم اقدام کنید. زمانی که اقامت دائم برای شما و خانواده‌تان در کشوری که در آن ملک خریداری کرده‌اید و بیش از ۵ سال در آن سکونت گزیدید صادر می‌شود، می‌توانید از حق شهروندی و حق رای برای شرکت در انتخابات استفاده کنید. استخدام در مشاغل دولتی برای شما ممکن می‌شود و به طور کلی شما به عنوان شهروند درجه ۲ در کشور مورد نظر شناخته می‌شوید.

آشنایی با موسسه مهاجرتی گلدن اینوستمنت

قطعاً می‌دانید که هرگاه بخواهید برای دریافت ویزا و اقامت و حتی پاسپورت کشور دیگر اقدام کنید باید حتماً به موسسات مهاجرتی مراجعه نمایید. اما امروزه تعداد موسسه‌های مهاجرتی بسیار زیاد شده است و برخی افراد با نام موسسه مهاجرتی مشغول به سو استفاده از دیگران هستند. باید حواستان را جمع کنید تا موسسه مهاجرتی معتبر و شناخته شده‌ای را انتخاب نمایید تا بتواند همه خدمات و راهنمایی‌ها و اطلاعات لازم را در جهت دریافت اقامت علی الخصوص خرید ملک و اخذ اقامت در کشورهایی مثل کشور یونان به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. در این صورت شما با مشکلی روبرو نخواهید شد و با اعتماد و آرامش کامل شرایط و مدارک را آماده می‌کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط برای شما مهیا خواهد شد. برای دریافت مشاوره می‌توانید از طریق وب سایت موسسه مهاجرتی گلدن اینوستمنت اقدام کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا